|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009
|
Nog even wachten dus
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Bergschenhoek
|
Joepiedepoepie, ze staan nu allemaal online en ingeboekt! Het enige dat nog volgt, zijn de extra filters en (herbruikbare) stofzakjes. Die komen er a.s.a.p. ook in Prettig weekend allemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-7-2009 Locatie: Belgie
|
hmmmmmmmmmmm super Ik had de vraag ook al doorgestuurd naar Tim, maar ik ga ze hier ook stellen, ff copy/paste "Hey Tim, ik zou graag een goede autostofzuiger willen kopen, dus daar zit ik wel goed bij deze modellen... Maar kan deze stofzuiger ook gebruikt worden om uit de randen en kieren van de wagen het water uit te blazen? Natuurlijk zonder dat het opgezogen vuil er terug mee uitkomt :D Of kan je dan toch apart best de Air Force Blaster Sidekick erbij bestellen?"
|
|
|
|
Tim heeft al netjes antwoord gegeven  Het kan dus zonder problemen met de stofzuiger, de kiertjes droog blazen ... Zonder het vuil in de stofzuiger :p Bestelling maar eens voorbereiden hehe grtz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Heb hopelijk dinsdag al een mooie blower binnen, stofzuiger wordt voor volgende maand. De rekening van deze maand was hoog genoeg
|
|
|
|
hehe ik wil nu voor de stofzuiger gaan, en zien als hij gebruikt kan worden voor de kieren droog te blazen  alleen nog beetje twijfel als we de deluxe nemen of de gewone De muurbeugel, zit deze er standaard bij? De wielen onder de deluxe zitten er wel bij precies?
|
|
|
|
Voila de stofzuigerbestelling is uitgegaan :D Het is de gewone versie geworden, de deluxe kreeg ik niet opgehangen waar ik wou 91cm in lengte was net te groot hehe ps Tim zou er binnenkort eventueel de mogelijkheid zijn om extra slangen te bestellen? Nu maar afwachten...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Geen extra budget nu omdat ik mijn huis aant renoveren ben. Vrees dat de volgende aankopen zullen bestaan uit gipsplaten en profielen + toebehoren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne
|
da's ook belangrijk hè 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: landen, belgië
|
Ik wacht vol spanning de eerste (hopelijk meer dan 1) review af van de kleine sidekick. Als die aanspreken, weet ik weer wat bestellen De andere modellen gaan voorlopig wat te ver als "amateur" detailer zijnde.
|
|
|
|
De eerste modellen zijn de deur uit, dus dat moet goed komen.  Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
|
Zonet de Vac 'n Blo aangekregen, met nog enkele leuke cadeautjes ... dank je wel Carclean.nl Even vlug de stofzuiger aangezet... Tim zeker van dat je dat op je wagen mag gebruiken  wat een blaas / zuigkracht is dit?????? Hij blaast dus ook verwarmde lucht uit, en ik had bang dat je de kiertjes niet kon zuiver blazen... Hoop dat de spiegel blijft hangen met deze kracht Zal hem in de loop van de week uitgebreid testen, met bijhorende foto's en zal dan eens een review proberen schrijven... grtz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008 Locatie: Brabant
|
jim schreef:Ik wacht vol spanning de eerste (hopelijk meer dan 1) review af van de kleine sidekick. Als die aanspreken, weet ik weer wat bestellen De andere modellen gaan voorlopig wat te ver als "amateur" detailer zijnde. Zojuist de Sidekick binnengekomen, zal hem vanavond testen..... P.s. reden van aankoop is gelijk de uwe Jim, vind de grote net iets te voor een hobby
|
|
|
|
Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen mannen!  Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008 Locatie: Brabant
|
Ik moet vannavond nog behoorlijk wat afwerken dus heb maar een kort filmpje gemaakt...let op auto is niet gewassen (al 2 weken niet  ) uit de korte test die ik heb gedaan kan ik jullie mededelen dat hij me zeer zeker niet gaat tegenvallen, heb zelfs het vermoeden dat de droogdoek alleen nog voor de vlakke delen gebruikt gaat worden.... na aankomend weekend een uitgebreidere test/review...hierbij een kort filmpje..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne
|
so de T*ring zeg... da werkt LEKKER zo te zien 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Die blaast aardig Old Fords never die , but mines on life support!!
|
|
|
|
Wauw! Nu maar wachten op de blaaskracht van de Master Blaster, wij hebben die al even aangesloten gehad en Dennis kon nog maar net blijven staan hahaha. Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Dit is toch de minst krachtige versie vraag me af wat de rest dan wel niet doen
|
|
|
|
Heel snel en handig je auto drogen.  Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
|
Blaast de master blaster nog harder als een Vac 'n Blo Tim? Kan ik me moeilijk voorstellen wat dat ding blaast enorm hard...
Daarstraks even een testje gedaan, op een afstand van 4 meter blaast hij een klein leeg flesje melk gewoon om ... !!!
|
|
|
|
Master blaster blaast ongeveer 3 keer zo hard Kurt. En hij blaast twee keer zo hard als de normale blaster.  Maar jouw test met het flesjes melk willen we natuurlijk zien in een youtube test. Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
master blaster is toch 8 pk? omgerekend is dat toch zo een 5500 tot 6000 watt?? echt abnormaal veel. of beredeneer ik dat verkeerd? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2009 Locatie: Tussen de hunebedden
|
nee klopt, pk/~1.33 =kWh maar 8 pk in een stofzuige/blower, mag je de auto wel op de handrem zetten als je hem gaat droogblazen '96 Bravo 1.6 'sedicivalvole' SX with custom Speedline SL1377
|
|
|
|
Het is peak HP, dus ik denk dat het omgegerekend zoals ik in de gegevens zie ongeveer 3000 Watt zal zijn. Dus plm 4 HP continu. Hij blijven Amerikanen he.  Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Heb gisteren de 4Pk ontvangen, eerste zicht zag hij er maar klein uit en weegt ook niks. Maar toen ik hem in had gestoken en aan had gezet ging het lachen wel over Zoveel kracht had ik absoluut niet verwacht, ik probeer van het weekend ook een filmpje te maken. Het ziet er zeer belovend uit !! Btw, weer bedankt voor de snelle levering jongens !
|
|
|
|
Zelfde reactie als mezelf zal eens een filmpje ineen steken... edit: is nu aan het uploaden, fles vitel op een afstand van 4 a 5 meter... Denk dat verder ook wel lukt :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Zweden
|
Ben de 8hp vandaag gaan ophalen  heb er maar één woord voor het is een echt beest. In stand 1 is de blaaskracht al enorm, maar wanneer je naar stand 2 gaat moet je effe de slang goed vasthouden en met het geluid van een startende jetmotor, je hoort en voelt gewoon de kracht toenemen  Volgens mij als er iets aan de auto loshangt zie je het zo vliegen. Dit weekend ga ik hem echt testen
|
|
|
|
Kleine test... http://www.youtube.com/watch?v=o9LhFn7-7aA
let op de 2 honden, je ziet zo zo denken wat gaat die gek weer uithalen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009
|
Ik twijfel nog tussen de Air Force Blaster 4HP en de Air Force Blaster Sidekick 1,3HP. Ik wil namelijk de randen tussen de portieren en de kofferbak deksel droog blazen. Met zo'n side kick kun je volgens mij er niet makkelijk bij en met de slang van de 4 HP wel. (denk ik ).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
ik ben overtuigd en ga ook sparen voor zo`n ding !!! The German
|
|
|
|
Hahaha, die honden!  Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
|
Guest
|