Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

4 Pagina's <1234>
Metropolitan Stofzuigers en Blowers Opties
Kurtje
#34 Gepost : woensdag 31 maart 2010 18:40:36
Rang: Lid

Toch geweldig niet om van die afstand dat nog klaar te krijgen... blij Denk zelfs dat het van verder ook nog gaat, living is +- 8 meter lang dus je kan je inbeelden wat afstand ertussen zat blij Want lijkt kleiner op het filmpje zie ik net...

De honden tja, die vinden het helemaal geweldig LoL
aron225
#35 Gepost : woensdag 31 maart 2010 18:40:36
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

@chost,
staat natuurlijk ook wel goed!
ff de auto droogblazen, met een 4pk blowerLoL

ziet er echt top uit, maar voor mijn applicatie, gewoon te duur
as for me no more sigs.. im not cool like that.
Koko
#36 Gepost : woensdag 31 maart 2010 18:41:58

Ik ga ook geld opzij leggen voor de vac n blo deluxe.
Vandaag weer met de stofzuiger aan de gang geweest maar die slang is net te kort, met het gevaar dat je de stofzuiger tegen de auto aan trekt.
Ik was aan het twijfelen tussen de instappers van zowel de stofzuiger als de blower maar als ik het goed begrijp kan ik de auto ook droogblazen met de vac n blo deluxe dus dan pakken we die maar hehe
Fiat Punto - Eibach Sport Line - 17" Wolfrace Shark - Pioneer DEH-P88RS - Hertz MLK165 Compo - Hertz ML3000 Subwoofer - Audison VRX 4.300 Shadow Chrome Limited Edition - Audison VRX 1.500 Shadow Chrome Limited Edition
Kurtje
#37 Gepost : woensdag 31 maart 2010 18:42:36

chost10 schreef:
Ik twijfel nog tussen de Air Force Blaster 4HP en de Air Force Blaster Sidekick 1,3HP. Ik wil namelijk de randen tussen de portieren en de kofferbak deksel droog blazen. Met zo'n side kick kun je volgens mij er niet makkelijk bij en met de slang van de 4 HP wel. (denk ik ).weetniet

Inderdaad de slang is heel handig, bij de Vac 'n blo zitten 2 slangen van 1.80m ...

@Tim bestaat er in de toekomst de mogelijkheid om nog extra slangen bij te kopen? Dan kan de stofzuiger / blaster in de garage blijven hangen, terwijl hij buiten gebruikt wordt... lief
Kurtje
#38 Gepost : woensdag 31 maart 2010 18:44:17

Koko schreef:
Ik ga ook geld opzij leggen voor de vac n blo deluxe.
Vandaag weer met de stofzuiger aan de gang geweest maar die slang is net te kort, met het gevaar dat je de stofzuiger tegen de auto aan trekt.
Ik was aan het twijfelen tussen de instappers van zowel de stofzuiger als de blower maar als ik het goed begrijp kan ik de auto ook droogblazen met de vac n blo deluxe dus dan pakken we die maar hehe

Met de gewone Vac 'n Blo ook hoor blij
Heb ook zitten twijfelen voor de deluxe, maar ik kreeg hem nergens netjes weg in de garage (91cm lang)

Heb daarom de gewone genomen, en ja de kracht zie je... Hij verwarmd trouwens ook de lucht... blij

Enigste verschil is de langere slangen en opzetstukjes, en dat het apparaat van zijn eigen wieltjes heeft...
Koko
#39 Gepost : woensdag 31 maart 2010 18:50:51

Ja ok, ik ga toch voor de deluxe omdat ik mezelf ken en ik uiteindelijk toch die opzetstukken ga kopen Whistle
En die langere slang lijkt me toch wel fijn.

Ik heb nu geen garage en doe alles bij ons achter het huis daar is een parkeerplaats dus voorlopig kan ik de vac n blo toch nergens ophangen, tenzij idd die slangen los te krijgen zijn dan koop ik nog 7,2 meter bij en dan kan ik hem in de schuur laten hangen.
Eerst nog maar eens wachten op nieuw geld want het oude is op woeps
Fiat Punto - Eibach Sport Line - 17" Wolfrace Shark - Pioneer DEH-P88RS - Hertz MLK165 Compo - Hertz ML3000 Subwoofer - Audison VRX 4.300 Shadow Chrome Limited Edition - Audison VRX 1.500 Shadow Chrome Limited Edition
Kurtje
#40 Gepost : woensdag 31 maart 2010 19:01:18

inderdaad, alles ineens is niet mogelijk eh blij

Nu ik ben serieus verschoten bij de eerste testjes...
Ik ga hem nu eens proberen in de polo blij
guntherm
#41 Gepost : woensdag 31 maart 2010 19:18:42

@Kurtje:
Vergeet je deksel, opvangzak en filter niet te verwijderen zoals in de handleiding staat ,als ik het goed begrijp voor de blower functie. De reactie van de honden is echt geweldig.
cor707
#42 Gepost : woensdag 31 maart 2010 19:44:14

Ben onder de indruk na het zien van de filmpjes.
Weten jullie zeker dat die stofzuiger niet onder de wapenvergunning valt Whistle . Volgens mij kun je er makkelijk iemand mee opblazen hehehe

Het jeukt verschrikkelijk, maar moet toch eerst wachten op de centjes van mijn verlofuren verkoop. En mijn verlanglijstje is nog lang niet leeg..LoL
Kurtje
#43 Gepost : woensdag 31 maart 2010 20:14:48

guntherm schreef:
@Kurtje:
Vergeet je deksel, opvangzak en filter niet te verwijderen zoals in de handleiding staat ,als ik het goed begrijp voor de blower functie. De reactie van de honden is echt geweldig.

Serieus??? Ik heb eerlijk gezegd de handleiding nog niet gelezen zweep zweep cry

Welke deksel bedoel je? Opvangzak kan ik begrijpen, maar waarom de filter eruit halen... Zo blaast hij toch ook gefilterde lucht?
guntherm
#44 Gepost : woensdag 31 maart 2010 20:18:51

Van de filter begrijp ik ook niet goed sceptisch , deksel denk dat ze hiermee dit bedoelen waar de filterzak zit. Dit is wat ik opmaak van de handleiding.
Handleiding staat: to use as a blower, release clamps and remove front end cap, cloth bag and fiberglass filter.
stijntjeraes
#45 Gepost : woensdag 31 maart 2010 20:20:29

Die Vac n blo ziet er super uit.Hoe groot is de gewone?
Kurtje
#46 Gepost : woensdag 31 maart 2010 20:43:07

guntherm schreef:
Van de filter begrijp ik ook niet goed sceptisch , deksel denk dat ze hiermee dit bedoelen waar de filterzak zit. Dit is wat ik opmaak van de handleiding.
Handleiding staat: to use as a blower, release clamps and remove front end cap, cloth bag and fiberglass filter.

inderdaad heb het net ook gezien en getest en werkt perfect zo ...
Geen idee eigenlijk waarom... We zullen het maar zo doen eh blij blaast nog harder :p hihi Tim weet er misschien meer van blij

De gewone Vac 'n Blo is 40 cm lang, of klein blij
guntherm
#47 Gepost : woensdag 31 maart 2010 20:54:24

De Vac 'n Blo heeft voor zo'n klein ding een enorme kracht. Toen ik de doos opende dacht ik eerst wat iets klein maar éénmaal aangesloten wist ik wel beterjippie
RedCat
#48 Gepost : woensdag 31 maart 2010 20:55:30

FF zomaar een idee.

Als je 'm eerder als stofzuiger hebt gebruikt......
en je draait dan de richting om om te gaan blazen.......
zou je dan niet de inhoud van de filter eruit zien komen weetniet weetniet

Hans
How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
Kurtje
#49 Gepost : woensdag 31 maart 2010 21:39:57

guntherm schreef:
De Vac 'n Blo heeft voor zo'n klein ding een enorme kracht. Toen ik de doos opende dacht ik eerst wat iets klein maar éénmaal aangesloten wist ik wel beterjippie

heb je hem al gebruikt?
Ja zijn formaat onthult zijn kracht niet :D
guntherm
#50 Gepost : woensdag 31 maart 2010 21:50:48

In de wagen nog niet, maar wel op mijn externe hardeschijven, playstation, computer en toetsenbord. dit heb ik gedaan met het heel klein rond borsteltje dat je kan aansluiten op de doorzichtige slang, al het vuil verdween heel makkelijk.
Tim
#51 Gepost : woensdag 31 maart 2010 22:12:21
Rang: Moderator

Kurtje schreef:

@Tim bestaat er in de toekomst de mogelijkheid om nog extra slangen bij te kopen? Dan kan de stofzuiger / blaster in de garage blijven hangen, terwijl hij buiten gebruikt wordt... lief

Die mogelijkheid bestaat nu al, staan deze nog niet online? Dan komen ze nog, want ze zijn voorradig. ja
I'm the Master of Bling!
Kurtje
#52 Gepost : woensdag 31 maart 2010 22:17:19

Ahhh ok dat is goed om weten blij
weet je ook as het waar is dat de deksel, stofzak en filter eruit moeten bij het blazen?

Edit: zie alleen de optie muurbeugel + verlengsnoer staan voor de masterblaster tegen 55euro ... Geen losse slangen...
Tim
#53 Gepost : woensdag 31 maart 2010 22:20:14

Dat weet ik nog niet, maar ik ga dat eens uitvlooien. Het klinkt logisch dat je anders het vuil weer naar buiten blaast. Het zou jammer zijn als dat zo is, tenzij de zak erg snel te verwijderen is.
I'm the Master of Bling!
Kurtje
#54 Gepost : woensdag 31 maart 2010 22:23:53

10 seconden werk Tim :D
Tim
#55 Gepost : woensdag 31 maart 2010 22:32:06

Oh, dat is dan ook geen issue eigenlijk, maar ik vraag het toch na.
I'm the Master of Bling!
Kurtje
#56 Gepost : woensdag 31 maart 2010 22:50:47

Ok ben benieuwd ...

Edit: zie alleen de optie muurbeugel + verlengsnoer staan voor de masterblaster tegen 55euro ... Geen losse slangen?
B.K.
#57 Gepost : donderdag 1 april 2010 18:14:32
Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Verlies je niet een deel kracht als je de slang gaat verlengen ?

Ik ben eerlijk gezegd in alle haast de muurbeugel vergeten te bestellen, maar als die slangen er komen wil ik eventueel wel een verlengstuk. Dan kan het ding aan de muur blijven hangen en kan ik volledig rond de wagen.

Maar moest je een deel verlies hebben kan ik beter naar de rolkar kijken.

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
Kurtje
#58 Gepost : vrijdag 2 april 2010 11:49:59

Ik denk dat dat nog wel al meevalt het verlies door een langere slang, volgens mij trekt hij toch alleen lucht aan het uiteinde... Het verlies zal minimaal zijn hoor...

@ Tim de rolkar voor de air force blaster , past deze ook op de gewone Vac 'n Blo...? Vrouwtje had het geweldige idee om de buis + mond van de gewone stofzuiger eens te testen op de Vac 'n Blo ... En jawel hoor, het past alsof het ervoor gemaakt is blij Alleen zou het handig zijn moest het spel nu wieltjes hebben... Qua zuigkracht is hij echt niet te vergelijken met de gewone die wij hadden :D

Tim
#59 Gepost : vrijdag 2 april 2010 11:57:34

Zover ik weet past dat karretje gewoon onder de stofzuiger, maar als we verhuisd zijn gaan we eens alles rustig uittesten. ja
I'm the Master of Bling!
Kurtje
#60 Gepost : vrijdag 2 april 2010 12:00:08

Ok Tim ik ben benieuwd, kom toch op 1 mei naar de GTI poetsclinic (moet me wel nog inschrijven / betalen) dan kan ik het dan eventueel wel meenemen...
Met waarschijnlijk nog wel andere leuke dingetjes :p :D

Namiddag gaat de stofzuiger zijn echte test doorstaan...
Lexusfreak
#61 Gepost : zaterdag 3 april 2010 2:41:01

chost10
#62 Gepost : zaterdag 3 april 2010 6:59:35
Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Ziet er netjes uit zo'n apparaat ,leuke test .great Heb je zelf niet het idee( gevoel) dat je meer vermogen wil? Ik wil zelf ook zo'n blaster aan schaffen maar 95 euro of 219 euro 4hp dat verschild nog al. Ik wil het eigenlijk alleen voor de kieren gaan gebruiken. Maar als ik dadelijk een keer de auto helemaal wil doen dat ik ook niet te kort kom.sceptisch
Lexusfreak
#63 Gepost : zaterdag 3 april 2010 12:55:29

Ik heb niet het gevoel dat hij vermogen tekort komt, voor de kieren en velgen is het super, voor heel de auto kost je iets meer tijd denk ik, eigenlijk kan Carclean.nl dat alleen maar testen
Paulus de Boskabouter
#64 Gepost : zaterdag 3 april 2010 13:39:08

Het is een mooi apparaat, maar met een droogdoek ben ik sneller. Voor kieren gebruik ik gewoon de compressor. Voor het stofzuigen gebruik ik een Aquavac nat/droogzuiger, deze kan ook blazen. En heeft na het zien van het filmpje bijna net zoveel blaaskracht. Heb bij de Aquavac speciale opzetstukken voor de auto.

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
Lexusfreak
#65 Gepost : zaterdag 3 april 2010 14:27:45

Compressor heb ik ook staan (10 bar schroefcompressor) is toch wezenlijk anders dan dit apparaat, het voordeel van dit apparaat is namelijk de warme lucht in combinatie met de hoge blaaskracht.
Chris1962
#66 Gepost : zaterdag 3 april 2010 15:40:33

Ben sinds woensdag ook in het bezit van de Air Force Blaster Sidekick 1,3HP .
Heb hem even uitgeprobeerd en ik moet zeggen hij doet wat hij belooft, je kunt er de kieren en andere plekjes waar zich water ophoopt goed mee droogblazen.
Komt verder heel degelijk en krachtig over ( je voelt hem gewoon torderen als je hem aanzet...) en gaat als de brandweer...
(Vraag me dan wel weer af wat voor power de 8 hp versie dan wel moet hebben...)
Je zou er eventueel de hele auto er mee kunnen doen maar ik denk dat je er niet veel tijd mee zult winnen.
Als je al een goede droogdoek hebt kun je net zo snel, zo niet sneller.
Kortom voor mijn behoefte voldoende great
Helaas geen filmpje, heb geen filmcamera en niet zulke leuke honden als Kurtje...LoL
Filmpje van Lexusfreak komt overeen met mijn ervaringen.
Enige aanvulling die ik nog zou willen is een flexibele slang om bij de lastige plekjes te komen...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
4 Pagina's <1234>
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire