Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

4 Pagina's «<234
Metropolitan Stofzuigers en Blowers Opties
Lexusfreak
#100 Gepost : maandag 7 juni 2010 22:40:37
Rang: Lid
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Heel simpel Quincy, ik heb zaterdag ook een 4PK gekocht, en mijn broertje ook, thuisgekomen heb ik deze aan mijn vrouw laten zien, zei vroeg is deze van jou, ik zeg nee van mijn broertje....die van mij ligt nog in de auto LoL LoL
Quincy
#101 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 10:26:49

Dank voor de adviezen mannen cool Donderdag en vrijdag heb ik twee auto's te detailen, dat komt mooi uit of niet dan engel

Zo heb ik eens een situatie met een collega gehad, hij had niet zoveel verstand van computers etc. Hij vroeg mij: "Kun je op marktplaats eens kijken naar een Saab cabrio" .
Beetje gezocht en niet veel later een aantal uitgeprint en aan hem meegegeven. De volgende dag zegt hij: "Bedankt voor het printen van de advertenties" , ik zeg: graag gedaan, maar hoezo ?
Nou, zegt hij: "Toen ik thuis kwam gisteravond, ben ik lekker gaan slapen en vanochtend vroeg ik aan mijn vrouw: "Heb je lekker geslapen? " waarop zij had geantwoord: "Ja", weet je hoe dat komt zegt mijn collega.
Nee, zegt zijn vrouw en hij haalt op dat moment de uitgeprinte advertentie onder het hoofdkussen van zijn vrouw vandaan en zegt: " Dat komt hierdoor"
alteaniels
#102 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 10:45:07

Alleen door een foto? das knaphehe

@Lexusfreak waarom ben je over gestapt op de 4PK ipv de 1,3PK? Was deze niet krachtig genoeg?

Edit: Net even in de Webshop gekeken en het viel me op dat Metropolitan niet tussen de "merken" staat. Tim, Bert??
Quincy
#103 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 12:30:42

Dat viel mij gister toevallig ook op, als je kijkt onder het kopje: Apparaten en dan stofzuigers / blowers staan ze wel....

Wat is nu het eigenlijke verschil tussen de Metropolitan Air Force Blaster 4HP en Metropolitan Vac 'n Blo Stofzuiger/Blower

Ik denk dat het verschil is dat je met de Blaster alleen kunt blazen en met de Vac 'n Blo ook nog kunt stofzuigen, am I correct ?
Lexusfreak
#104 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 15:51:46

alteaniels schreef:

@Lexusfreak waarom ben je over gestapt op de 4PK ipv de 1,3PK? Was deze niet krachtig genoeg?

Voor de kieren en velgen wel, maar omdat m'n lak gevoelig is voor microswirls (je weet wel van die irritante kleine krasjes die ontstaan door je droogdoek) wil ik de auto in de toekomst drogen met de blower, en hier kwam de 1.3 pk net te kort
sjoerdnijhuis
#105 Gepost : dinsdag 8 juni 2010 19:17:58

@ Quincy: bij mijn weten wel ja knipoog is wel de reden dat ik de Vac 'n Blo heb besteld
Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten.
“It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.”
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
4 Pagina's «<234
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire