|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2010 Locatie: brabant
|
Ik gebruik al jaren glashelder (ruitenreiniger) goedkoop en prima produkt. Ze verkopen en gebruiken dit bij bedrijven die autoruiten zetten. Iemand hier dezelfde positieve ervaring mee? (bericht is bewerkt)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
nog nooit van gehoord..?! maar moet nauw lukken dat dat spul goedkoper is dan de Meg's professional glass cleaner concentrate lijkt me...?! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
Kost volgens mij iets van 4 euro voor 1 liter (met fles en sprayer, lijkt beetje op model Meg's sprayer)...  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2010 Locatie: brabant
|
ik weet zeker dat ze het bij autototaal glas verkopen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
de glass cleaner concentrate is dus veel goedkoper (1/4e van die prijs die hier ggenoemd is, maar dan zonder sprayer) de nxt glass cleaner spray is dan inderdaad duurder, maar enorm zuinig, en laat een water afstotend laagje achter.. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
hulpje58 schreef:Ik gebruik al jaren glashelder (ruitenreiniger) goedkoop en prima produkt. Ze verkopen en gebruiken dit bij bedrijven die autoruiten zetten. Iemand hier ervaring mee? Ik snap je vraag niet helemaal. Je gebruikt het spul al jaren en het werkt prima. Daarna vraag je: iemand hier ervaring mee? Wat wil je nu precies weten? Of er een betere of goedkopere is?
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,152 seconden.