|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
mijn vraag is eingelijk best simpel komt raggtop nog terug ? want ik ben eingelijk opzoek naar goede producten om een cabrio dak mee schoon te maken en te beschermen. nu heb ik gezien dat Meg`s ook dingen heefd.. maar ik ben niet meer zo kapot van meg`s dus.. What to do!?!  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Ehm, en dan bedoel je de Cleaner? Want de Fabric Protector staat gewoon op voorraad in de shop: http://www.carclean.nl/product/...t_396gr_2141_101059.aspxVolgens mij komt alles gewoon terug in de shop, alleen kan het even duren voordat het weer binnen is. Tim zegt hier een week of twee
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Het staat inderdaad niet onder de merkenlijst. Maar goed dat het weer op voorraad is! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Raggtop is trouwens wat lastig te vinden in de webshop (buiten de zoekfunctie dan). Misschien nog een vermelding bij de merkenlijst links in beeld? [edit] zoals ook al in het bericht hierboven vermeld
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
mja idd.. ik heb ook even lopen zoeken, maar niet kunne vinden (vandaar mijn vraag hier op het forum) maar die Fabric Protectant, houd die beter stand dan bijvoorbeeld de Meguiar's Convertible & Cabriolet Weatherproofer ? en voor het schoonmaken, kan ik daar gewoon verdunde APC voor gebruiken ? of is het dan toch slimmer/beter om ook een Meguiar's Convertible & Cabriolet Cleaner voor aan te schaffen.. het hele cabrio dak schoon maken is nieuw voor me.. dus sorry voor de Noob heid  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
U vraagt, wij draaien Het merk RaggTopp is over ca. 1 uur zichtbaar in de merkenlijst op de site!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Ik moest toch nog een ander bugje fixen, dus staat 'ie er nu al bij Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,211 seconden.