|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-7-2009
|
Ik zie dit topic nu pas. Ben tot vorig weekend in winterslaap geweest. Maandagavond meteen bestellinkje geplaatst en gisterenvoormiddag stond GLS, ongeacht verhuis of niet, er al mee aan de deur. Dus, weer een  voor Carclean.nl en een dikke proficiat ivm de verhuis.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Alleen een sampletje vergeten  die komt alsnog je kant op! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Hier vandaag ook een bestelling binnen gekomen, super dat ondaks het vele werk met verhuizen de bestellingen toch gewoon een dag later arriveren. Geweldige service mannen Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
.... en vrouw ..... Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-7-2009
|
Tim schreef:Alleen een sampletje vergeten  die komt alsnog je kant op!  is niet nodig. Zoals ik reeds zei, ik weet dat het goed bedoeld was en het niet met opzet is vergeten. Thx voor de extra moeite. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009
|
Wanneer kunnen we een foto update verwachten?
Ik heb een aantal spullen op mijn verlanglijstje staan die ik eigenlijk wel wil gaan bestellen.. Zou leuk en handig zijn om eea te combineren met de opening! Of komt het jullie beter uit als dat apart gaat?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-5-2008 Locatie: Bergschenhoek
|
Hihi KPN en Tim zal nooit postief in een zin genoemd kunnen worden Kom graag nog een keertje kijken in het nieuwe pand!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Dat heb je goed onthouden Ralf  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-5-2008 Locatie: Bergschenhoek
|
Toch wel weer bizar hoe je (jullie) het allemaal weer voor elkaar hebben gekregen! Zit net de foto's te bekijken en man man wat gaaf!
Zag je pa trouwens nog in de parkeergarage, vette wagen weer hoor, mooi geluid ook!
Gauw maar wat afspreken want ben benieuwd naar jullie paleisje..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Bergschenhoek
|
Ik heb gisteren het nieuwe pand al even mogen bewonderen, en al tegen Tim gezegd "Petje af" voor het werk dat verzet is het gaat er echt super uitzien.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,388 seconden.