|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zag er gezellig uit mannen!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Helaas niet geweest , was vanmorgen vroeg pas weer thuis ( 9u ).En dan naar bedje toe voor de rust.En om nou om 1u richting Budel te gaan  . Maar zag er gezellig uit op de foto`s Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-11-2008 Locatie: Valkenswaard-Aalst-Waalre
|
Prachtig Patrick. Mijn complimenten voor de foto's. Best een beetje jaloers op. Fotograferen is duidelijk GEEN talent van mij. Jij hebt dit vaker gedaan, of een hele erge goede camera. Geeft een leuk beeld van de gehele dag. Ik heb weer lekker genoten. Gewoon tof om wat gezichten te zien. Zo blijft het leuk om te posten op dit forum. Gezellig, ongedwongen, ieder z'n dingetje. Bartje ........ Bedankt voor het organiseren. Volgende keer een restaurantje zoeken waar ze wat grotere stukjes vlees verkopen Geduld is Schoon
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
ik sta dr weer ERG charmant op  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Dat ziet er weer erg gezellig uit! Helaas kon ik niet bij zijn (gisteren de verjaardag van wijlen m'n vader gevierd), hopelijk volgende keer wel. Heeft er trouwens nog iemand luchtfoto's van de detailers genomen? @Patrick, wat een schofterig lekkere diepe glans op je auto Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Aan de foto's te zien moet het erg gezellig zijn geweest  Vraagjes: 1- Wat voor verzameling staat er bij Bart in de vitrine 2- Wie is diegene die gehurkt voor de zilverkleurige opel zit met Carclean.nl shirt aan 3 - Was het de bedoeling dat die Smart in de achterkant van A3 geparkeerd werd 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Die jongen met het Carclean.nl shirt is het nieuwste lid van de Carclean.nl -crew.Thomas(Nici) op het forum. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Leuke foto's Patrick.
Dat is geen Opel maar een Nissan hoor, Mk-us
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Mooie foto's Patrick! Dennis plaats jij die van jouw ook nog ?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Hier ook wat van mijn foto's, het zijn er wel niet zoveel geworden: Patrick was heel de dag druk bezig met zen blauwe bakkie: .JPG) wagen stond er dan ook heel strak bij: .JPG) Ook Adrie ging druk aan het werk, hier aan het kleien: .JPG) Een rode lancia die gewassen wordt: .JPG) Altijd een goede tip: .JPG) Ook deze stond er lekker strak bij, ondertussen aan de achterkant van de wagen het type aan het verwijderen: .JPG) Ook deze kwam al mooi gewassen naar de meeting en is door de dag dus niet veel meer aan gedaan: .JPG) Mooie velgen: .JPG) Prachtige motor, al zou ik het chroom niet graag onderhouden: .JPG) Enkele mooie wagens nog: .JPG) .JPG) Opvallend kleurtje: .JPG) Leonneke die heel geconcentreerd aan het werk is, wat rook die Zaino lekker  : .JPG) .JPG) Mooi rood is niet lelijk, prachtige velgen ook! Al zou ik ze niet graag onderhouden: .JPG) Er waren een hoop detail spullen aanwezig, maar er werd zoals op de achtergrond te zien is vooral met elkaar gebabbeld: .JPG) Hey, ik heb ook zo'n camera ding: .JPG) SSSSST, silence please! Men moet geconcentreerd kunnen kleien: .JPG) Cees had er lol in dat zen honda strak te krijgen was: .JPG) Druk aan het werk op deze smart: .JPG) Tegen steenslag, of als je de steenslag wil verbergen: .JPG) Mooie wagentje toch! .JPG) En als laatste, Dennis, kwam, keek rond en zag dat het goed was: .JPG) Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
mk-us schreef:Aan de foto's te zien moet het erg gezellig zijn geweest  Vraagjes: 1- Wat voor verzameling staat er bij Bart in de vitrine 2- Wie is diegene die gehurkt voor de zilverkleurige opel zit met Carclean.nl shirt aan Een Opel!  Nee, dat is een Nissan Micra (in Active Luxury uitvoering om precies te zijn). Maar dat had Altaeniels (zijn echte naam ken ik nu nog niet) al verduidelijkt. Binnenkort wordt het pas echt verwarrend, want wat ik van foto's van de nieuw Micra gezien heb lijkt die aan de achterkant sprekend op een Opel Corsa (en het logo dan ook nog een een beetje). Als ik puur op die foto's moet afgaan vind ik dat een beetje vreemde auto. Niet iedereen houdt van de huidige Micra (K12) maar die nieuwe lijkt in eerste instantie een mislukte facelift gekregen te hebben. Maar goed mijn auto heeft ook niet de standaard bumpers e.d. dus misschien komt er van de nieuwe Micra ook nog een uitvoering die me wel bevalt. En anders....misschien een opel Het Carclean.nl shirt had Dennis o.a. bij mijn laatste bestelling gestopt, omdat er in mijn vorige bestelling wat Trim Restorer was weggelekt. Ik dacht nou dan maar meteen gebruiken. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Nici schreef: Maar dat had Altaeniels (zijn echte naam ken ik nu nog niet) Nici, het is Alteaniels. Naar mijn echte naam hoef je maar 1 keer te raden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Altea? en je rijdt een Niels Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
DKBM schreef:Heeft er trouwens nog iemand luchtfoto's van de detailers genomen? Heb m'n best gedaan, maar viel niet mee met m'n simpele Olympusje. Was sowieso lastig foto's nemen als het toestel nogal wat heen en weer beweegt. Niet iedere foto is even goed gelukt. Ach, wat zou het, ik plaats ze gewoon allemaal. Ik heb sowieso alleen maar foto's van de vlucht genomen. Komen ze: Welke goedlachse jongedame wil d'r voorin zitten?  Effe op de gok genomen (was vrij krap in het vliegtuig). Sorry Ruben.  Hoe werkt dat allemaal?  FF uitzwaaien. We gaan jullie missen.  Jaaaaa! We zijn los.  Dat zei ik  Volgende keer hier eerst een rondje crossen en daarna pas gaan detailen  De omgeving van Budel heeft een wat agrarisch karakter  'Jaja. Ik snap het allemaal met die knopjes en meters. Nou wil ik zelluf vliegen'  Nog een foto  Leuk optrekje  Weer een foto  En nog eentje  En weer een  Select gezelschap. En de pilote die spontaan voor de lens loopt 
|
|
|
|
bartr123 schreef:Altea? en je rijdt een Niels Bart, jij gaat door voor de hoofdprijs
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
@Alteaniels: Oh het eerste deel is de naam van de Seat. Sorry, ik kon niet goed zien dat er een Altea op de foto van je Avatar staat. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-2-2010
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hee, ik sta ook op de foto
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-7-2009 Locatie: Heerlen
|
@rodders Mooie foto! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Nici schreef:Een Opel!  Nee, dat is een Nissan Micra Sorry, maar ik probeerde er nog wat van te maken 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Tipje: gebruik iets anders dan Image Shack. De laadtijd van die foto's is 10 minuten  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2008
|
Mooie beelden weer mannen. Gelukkig droog gehouden. Was een gezellige dag zo te zien..... 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Tim schreef:Tipje: gebruik iets anders dan Image Shack. De laadtijd van die foto's is 10 minuten  ImageHack is sowieso ruk in het gebruik (zeker als je Linux draait). Ben al aan het kijken naar een alternatief.
|
|
|
|
poetsertje schreef:Mooie beelden weer mannen. laatste keer dat ik ging kijken was ik nog een meisje hoor!  :Nicolle: feestbeesje - party hardy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2008
|
sorry, ik kan niet overal rekening mee houden, dan is het eind zoek.......... Ehhhhhh, sorry
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-11-2008 Locatie: Valkenswaard-Aalst-Waalre
|
Nikky schreef:laatste keer dat ik ging kijken was ik nog een meisje hoor!  En dat meissie draait d'r hand niet om voor een biefstukkie van een kilootje ...... Geduld is Schoon
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Wat wil je na een liter wodka
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
We zijn al weer een jaar verder. Dan word het toch wel weer eens tijd voor een nieuwe budel meet toch?
|
|
|
|
Guest
|