|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2009 Locatie: Delfzijl
|
Hallo Kan ik i.p.v een foam applicator ook een gewone applicator(mother's) gebruiken om trim restorer(van PoorBoy's) te gebruiken? Oet grunn
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik zou daar helemaal geen applicator voor gebruiken, maar een badstof washand bijvoorbeeld, werkt veel beter, met 1 kant aanbrengen, met de andere kant enige tijd later weer afnemen. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2009 Locatie: Delfzijl
|
Ok, bedankt voor de snelle reactie Oet grunn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Aanbrengen op kleine stukjes of dunne randjes gaat prima met een make-up padje Zuigt niet teveel product op en kan je daarna gewoon weggooien. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
ik gebruik de mothers MF applicator pads... vind deze niet fijn werken met wax oid, dus mooi "gedegradeerd" tot Natural-look en Trim Restorer applicators.... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
badstof mf pads 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
juist, dat werkt voor mij ook het beste MF-pads
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
RedCat schreef:Aanbrengen op kleine stukjes of dunne randjes gaat prima met een make-up padje Zuigt niet teveel product op en kan je daarna gewoon weggooien.
Hans Bedankt voor de goede tip, die ga ik gebruiken!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2009 Locatie: Biervliet
|
Ik gebruik een MF doek over mijn vinger. Druppeltje op je 'ingepakte vinger' en zachtjes insmeren. Quod me nutrit, me destruit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
RedCat schreef:Aanbrengen op kleine stukjes of dunne randjes gaat prima met een make-up padje Zuigt niet teveel product op en kan je daarna gewoon weggooien. +1 ( laatst nog even geprobeerd na deze tip .... vond goede manier van werken! ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Poorboy's zelf raad ook een badstof applicator, doek aan om het aan te brengen, geen MF doek. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Ieder heeft zo z'n voorkeur, maar ik vind de methode met het washandje veruit de makkelijkste en bovendien erg goedkoop. Ik doe het al 2 jaar op deze manier Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Tja, hier een MF gebruiker. Van die dunne MF padjes, werkt prima en je komt er gemakkelijk mee in latige hoekjes. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Ik heb een rol met katoenen (behoorlijk zachte) wegwerp doekjes. Met zo'n doekje heb ik het de laatste keer aangebracht. Om het op en in de rooster in de voorbumper aan te brengen heb ik "foam on a stick" gebruikt (monnikenwerk, maar het resultaat was/is er wel naar). Ik gebruik Trim Restorer ook voor mijn banden. Daarvoor gebruik ik gewoon een spons. Van de Wibra in dit geval. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Foam on a stick Topdingen, zou ze wel per 2 bestellen  . Normaal is het kopje bol/rond, ik heb er van 1 die kop er af geknipt in een scherp puntje, zodat je echt heel precies in kleine hoekjes kunt werken, zonder op bijv. de ramen of lak te smeren.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-7-2009 Locatie: Utrecht
|
Ik gebruik deze. http://www.carclean.nl/p...10cm_89-100_101163.aspx
Er zitten aan de zijkant twee sneetjes die dienen om vast te houden,hier heb ik het mes ingezet en doorgesneden. Dit werk makkelijker en je hebt er gelijk 2, werkt prima
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Dat is apart, dacht alles nu wel gezien te hebben .... niet dus; makkelijk voor de rare / nare plekjes! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Is ongeveer net zo iets als die foam on a stick. Ik heb er een keer eentje bij een bestelling gekregen. Nu wilde ik een gegeven paard niet in de bek kijken...maar ik wist echt niet wat het voor moest stellen. Tot ik het op de site vond waar Tinus er zo fijn bij had vermeld waar je het zoal voor kunt gebruiken. Sindsdien vind ik het een geweldig "stokje". My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,602 seconden.