|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Eindelijk is het dan zover, onze glasvezelverbinding functioneert. Om de nieuwe servers over te zetten moeten wij een aanpassingen maken in de zogenaamde DNS servers, immers moet jouw internetprovider weten waar je heen moet als je carclean.nl intikt. Deze overgang is nu ingezet, maar het kan van 15 minuten tot 1 uur duren voor het bij alle providers is doorgevoerd. Je kan dus enige downtijd ontdekken in het komende uur. Daarna moet alles weer lekker snel zijn.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Goede timing, toch bijna etenstijd. Gaan we vanavond weer als van ouds lekker snel Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Haha. Dan ga ik eens naar huis. Klein uurtje reistijd, dus ga er weinig van merken (behalve als ik weer inlog dan). En dan maar hopen dat de andere kant ook aangesloten zit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Yeeeahh Carclean.nl crew u guys are tha best!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
YES! Hij doet het weer, lag er net ff uit, maar het vliegt er nu weer overheen!  Hulde mannen!
|
|
|
|
Ik had een foutje gemaakt  Voor de kenners onder ons: de verbinding was netjes overgezet naar de glasverbinding, IP adres op de servers omgezet, DNS had ik al eeder omgezet. Even getest of ik het internet op kon via de server en jawel. Dus ik dacht draaien met die handel.  Ik was even vergeten om de firewalltabel bij te werken naar het nieuwe IP, dus de server vond dat hij alle inkomende verzoeken moest weggooien, die kwam immers niet overeen met het adres dat hij in zijn tabel had staan.  Nu draait het als een zonnetje!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
|
|
|
|
De snelheid moet merkbaar zijn nu, we krijgen nu al uitschieters naar 5Mbit zag ik. In het oude pand draaide we op 2,3Mbit en nu dus op 10Mbit. De backuplijn, waar we met zijn allen op zaten te emmeren was 1 Mbit. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Blij dat het allemaal weer goed gaat nu   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Zekers een wereld van verschil nu. Echt diaree door een trechter nu Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Eindelijk zoals het allemaal bedoelt is .... click & play Wel goed van de KPN dat ze het zo super goed en zo snel zonder horten en stoten voor elkaar hebben gekregen // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
10Mbit is voorlopig weer dik toekomst proof, 4 keer zoveel snelheid  Wordt er weer gebruik gemaakt van ziggo als backup (die hebben nu ook loei snelle pakketen / aanbiedingen)?
|
|
|
|
Ziggo levert niet in Berkel en Rodenrijs. UPC wel, maar die vertikt om kabel in ons pand aan te leggen. Dus als backup hebben we SDSL liggen. En daar zaten we de afgelopen week dus lekker op. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Lang leve de sproei p..p De trechter kan de kast in
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Gaat weer als de bliksem! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
*wast trechter af met borstel en ontsmettend middel* I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ach ja, is de backup lijn ook gelijk weer getest.
|
|
|
|
En die doet 't Voor nooddoeleinden werkt de backuplijn prima, maar meer voor een uurtje of hooguit een dag. Na 1,5 week ben je die backuplijn wel aardig zat. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Ja, duidelijk te merken, gaat weer als een speer!
|
|
|
|
Ik heb het thuis ook even getest en het is inderdaad weer vlot. Nu onze servers nog, die worden als het meezit in de loop van de zomer vervangen voor nieuwe, frisse, servers.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Jullie pakken het wel meteen erg goed aan mensen Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Wow nu gaat het wel erg snel
|
|
|
|
Echt wel! Klik en de pagina is er! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Mijn mening over de snelheid van de site is als volgt:  Voor zover mijn mening Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Toch ben ik blij dat die backup verbinding het deed. Was dan misschien wel wat trager, maar was tenminste wel operationeel! En dat noem ik dus proffessioneel! Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009
|
Het gaat inderdaad erg snel! Leest prettig!
|
|
|
|
Inmiddels draaien we een tijdje op de glasvezelverbinding. Wij meten met regelmaat de gebruikte bandbreedte en daarbij zijn pieken tussen de 5 en 10 Mbit geen uitzondering. We zijn er dus erg blij mee, ook voor de toekomst als we willen upgraden naar 50Mbit. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Het forum en de site gaan inderdaad lekker snel! Toppie. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|