|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Dat was de vraag van een klant van mij (tevens de eigenaar van de blauwe MB Vito) Dat gaat hij dus nooit meer vragen    Heb eerst maar foto's gemaakt en aan Tim gestuurd, Tim bij deze nogmaals hartelijk dank voor je advies. Vervolg van dit project zal nog wel enkele weken op zich laten wachten..... P.s. dit is een audi A3
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Lexusfreak schreef: Vervolg van dit project zal nog wel enkele weken op zich laten wachten.....
P.s. dit is een audi A3
Eind mei wanneer de PRO900 er is?  Ziet er aardig gehavend uit ja! Schuursponsje of gewoon een zanderige spons? Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
 ....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Das niet leuk....oei. Maar ik heb een sterker verhaal: Mn neefje (3 jaar) ziet de buurman druk in de weer met een hamer. Hierop pakt het kleine ventje zn eigen hamer (uit hamertje-tik) en slaat zeker 150 putjes in de 4 maand oude Seat van zn pa....... --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
En daarom jaag ik altijd kleine kinderen bij mijn auto weg Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
En het advies mag niet gedeeld worden? Laat me raden, wachten op de PRO900 en bijbehorende workshops A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Aan de hand van de foto's verwacht ik zelfs dat je met een stukje wetsanding sneller en efficienter deze ellende te lijf zal gaan dan alleen met een rotary. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
leuk joh, zo'n neefje
wat dacht je van een dochtertje wat haar naam in de motorkap heeft gekrast?
wetsanden en aansluitend polijsten, maar wees niet te teleurgesteld wanneer de krasjes niet helemaal weg te krijgen zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Dat gelijke antwoord kreeg ik van Tim ook al Harold, verbetering Jazeker, Compleet weg.....zéér kleine kans, dit vertel ik ook tegen de klant
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
omfg,.........woorden schieten te kort
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Geen woorden voor.... Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,219 seconden.