|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
'Lime & Light', 'Lime & Warm', 'Lime & Dark' β kleurrijke soft en hard wax sample potjes gebundeld met Lime Prime.

Je hebt de de perfecte voorbereiding nodig om het beste uit een wax te halen, dus hoe kun je nou beter de Dodo waxen testen dan mét Lime Prime (Lite) pre-wax cleanser? Kies uit een lichte, warme of donkere testkit, afhankelijk van de lakkleur van je auto. Behandel je lak eerst met Lime Prime (Lite) en kies daarna of je een harde of een zachte wax wilt aanbrengen.
Code:Tip: probeer ook eens een zachte wax bovenop een harde wax, voor een nog spectaculairder resultaat!
De testkits bevatten:
1x 30ml hard wax (voor lichte, warme of donkere lak, afhankelijk van de gekozen kit)<br/> 1x 30ml soft wax (voor lichte, warme of donkere lak, afhankelijk van de gekozen kit)<br/> 1x 200ml Lime Prime (Lite) pre-wax cleanser
De nieuwe kits komen zeer beperkt voorradig, dus reserveer ze snel.
De kits met Lime Prime:
 Dodo Juice Lime and Dark Test Tube - 2x30 ml + 200ml Dodo Juice Lime and Light Test Tube - 2x30ml + 200ml Dodo Juice Lime and Warm Test Tube - 2x30ml + 200ml
De kits met Lime Prime Lite:
 Dodo Juice Lite and Dark Test Tube - 2x30ml + 200ml Dodo Juice Lite and Light Test Tube - 2x30ml + 200ml Dodo Juice Lite and Warm Test Tube - 2x30ml + 200ml
Nog even geduld, over een paar dagen komen de nieuwe Dodo Juice kits op voorraad!
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Lijkt me super handig, zo'n testset, kwam ze al tegen op site. FF op wishlist zetten Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Jij bent snel  Die Wishlist staat nog in 'test' zojuist erop gezet. Nieuwsitem komt straks/morgen! Maar indeed, wishlist is vanaf nu actief! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Zag ze toevallig net op de site staan  Moet alleen die lime-prime dan niet hebben.........  Goed bezig die mannen van DodoJuice  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. βIt costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.β Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Leuke hebbedingen weer, ziet er goed uit!  Goed idee om met een 'test tube' te komen met de Lime Prime (Lite). Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: wol vegas (fryslan)
|
leuk! hoeveel heb je eigenlijk aan 30ml wax?? kun je daar je auto beetje behoorlijk mee doen??
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Met een dodojuice testpotje kun je ongeveer 3 auto's doen. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ik vind het ook een leuk initiatief! We hopen ze morgen of overmorgen binnen te krijgen! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Hengelo
|
ik heb vandaag mijn golf gedaan met een testpotje en als je het mooi dun aanbrengt denk ik dat je misschien nog wel 4 of 5 keer kunt met een potje. Er is bij mij namelijk nog niet zoveel uit. Het resultaat mag er zeker wel wezen! Ik heb de Purple Haze op mijn donkerblauwe uni-lak aangebracht en de lak lijkt nog donkerder en dieper te zijn geworden dan na toepassing van de Pete's 53 die ik ook heb.
Gr Patrick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Ik heb al een flesje Lime Prime + de straight 8 kit, kan dus wel even vooruit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: wol vegas (fryslan)
|
ik heb me even op de site ingeschreven om mailtje te krijgen als ze dr zijn... dan bestel ik ook even een setje voor de donkere lak
|
|
|
|
Officieel mogen we de nieuwe kitjes niet uitleveren voor de 21e.  Maar die regel is volgens mij voornamelijk voor de UK I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Pas de 21e ? Komt goed uit Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2008
|
die dodo lite, kan ik dat zien als de black hole van poorboys?
|
|
|
|
Ja de Lite heeft de 'Micro Abrasives' niet die de normale Lime Prime wel heeft. Dus hij reinigt wel, maar heeft geen schurende werking. Black Hole heeft alleen daarnaast nog fillers (White Diamond ook) de Lime Prime (Lite) heeft dit niet. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:Ja de Lite heeft de 'Micro Abrasives' niet die de normale Lime Prime wel heeft. Dus hij reinigt wel, maar heeft geen schurende werking.
Black Hole heeft alleen daarnaast nog fillers (White Diamond ook) de Lime Prime (Lite) heeft dit niet. en wat oen die 'filters' dan precies? (dan ben ik weer helemaal op de hoogte:D)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
 Filters! FILLERS  En die zorgen er voor dat de kleine krasjes/swirls enigzins worden gemaskeerd/gevuld.
|
|
|
|
Havanna schreef: Filters! FILLERS  En die zorgen er voor dat de kleine krasjes/swirls enigzins worden gemaskeerd/gevuld. aaaaii ik zie het nu ook zo staan  was nog vroeg vanochtend 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Met nadruk op "enigzins", je zal ze altijd blijven zien, zij het dan wat minder. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
De nieuwe kitjes zijn binnen en op voorraad gezet! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Ik was net eens het assortiment aan Dodo Juice aan het bekijken en het viel me op dat bij de Purple Haze de uitleg van Rainforest Rub staat. Is het een foutje in de site? Vroeg me trouwens ook nog iets af. Ben eigenlijk helemaal niet bekend met Dodo Juice. Ben ik juist dat deze waxen gebruikt worden, zowel voor de duurzaamheid als voor de glans? Dus is het niet echt nodig om bijvoorbeeld eerst een laagje EX-P aan te brengen en te toppen met Natty's Paste maar deze twee stappen te vervangen door bijvoorbeeld de Purple Haze? Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,380 seconden.