|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Paulus de Boskabouter schreef:Geluidsclip van mijn RS:  jaja paulus! hij klinkt heerlijk! nu nog een keer zo'n filmpje als de 900 en dan kom je in de buurt van winnen!  groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Heb helaas geen (goede) videocamera, alleen die van mijn fototoestel en telefoon. En die hebben beiden een erg slechte microfoon. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
M'n pa heeft wel een camera, als je overdag een keer langskomt kunnen we wel een filmpje maken Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Toppie doen we! Heeft de camera ook een goede microfoon? Want de meeste beginnen ontzettend te knetteren als mijn 5 cilinder in toeren begint te klimmen  De camera van mijn broer heeft mijn RS2 vernield, althans de microfoon Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Geen idee hoe de microfoon is, maar wat verwacht je ook als je met een RS2 komt langs brullen Zal wel even vragen of het een goede is en desnoods even testen bij me eigen auto die brult ook wel een beetje door de inlaat alleen niet bij de uitlaat Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Mijn uitlaat maakt niet zoveel geluid, mijn motor is echt de herriemaker! Kan niet wachten op een mooi filmpje van mijn droomwagen, hoop vooral dat het geluid goed is. Michelle Mouton over de 5 cilinder: Vooral het laatse stuk als de Sport quattro voorbij komt driften, (0:45) wat een geluid Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2011 Locatie: Deurne
|
 Wat een lekker geluidje!
|
|
|
|
Kippenvel op dat laatste stukje inderdaad (subwoofer vol open  ) Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Zelfs mijn 2.0E heeft een heel apart geluid...brom,brom VAG rules
|
|
|
|
Deze is ook erg lekker; de 90 IMSA GTO met 720pk: Vuurspugend monster dat het tegen de dikke V8's opnam in de States! @Jeroen, de 2.0 heeft een lekkere plof in de uitlaat @Wouter: dreunt lekker he Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Wat een geluid zeg  Ga hem morgen met volume vol open luisteren, broertje ligt al in bed Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Heerlijk die dump.....phwwwww turbootje VAG rules
|
|
|
|
Oud filmpje van Rene Rumler zijn 2.5 20V turbo, heeft inmiddels 850pk, zie zijn site: www.rene-rumler.deBlijft een van mijn favoriete filmpjes en wagen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
groeten Bart
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
De A1 met Guruwax behandeld:    Erg fijne wax om te verwerken op de lak, lijkt erg veel op de Fuzion! En ik was nooit weer een auto in een wasbox, vreselijk dat gezeur van mensen! Je doet het verkeerd, belachelijk enz. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Paulus de Boskabouter schreef:En ik was nooit weer een auto in een wasbox, vreselijk dat gezeur van mensen! Je doet het verkeerd, belachelijk enz. Inderdaad Paulus het lijkt allemaal nergens op wat jij doet. (laat ze maar, lullen doen ze toch)Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Maar de glans is weer prachtig hoor! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Staat die dagrijverlichting nu ook al tijdens het wassen aan? En dan klagen dat je te weinig aandacht krijgt? Maar nette glans! Ik ken de wax die je noemde niet. Ik ga eens Googlen... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
|
|
|
|
Kende ik al Bart! Maar verveeld nooit Dit blijf mijn favoriet: Even doorspoelen naar 0:43, daar laat Michelle Mouton zien wat een powerslide is met een 5 cilinder Audi Sport quattro Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Wat zijn er toch heerlijke filmpjes te vinden op het internet he groeten Bart
|
|
|
|
Echt wel Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guruwax...heb ik ook wel eens naar gekeken...waarvan gideon???geur`??? VAG rules
|
|
|
|
@jeroen: via familie in de US gekregen, ruikt heel erg lekker naar noten (almond geloof ik) en lijkt kwa verwerking er veel op de Fuzion. Fijn waxje, en houd nu alweer een aantal weken naar alle tevredenheid! Sheeting is nog steeds super en beading ook. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
is dat ook een Hybrid wax dan Gideon? New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, zal eens kijken op het potje!  Denk het trouwens niet. Edit: net gecheckt: is een carnauba paste wax zonder sealant toevoeging. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
Paulus, hoe gaat het met u?
|
|
|
|
Met de auto's goed, met Paulus zijn schouder minder  RS2 is in winterslaap, de oer quattro nadert de eindstreep. En met jou? Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Oeh, sterkte met de schouder! Net nog even je filmpje van de 5 cilinder roffel beluisterd. Heerlijk! Met mij goed, heb inmiddels m'n eerste BMW.
|
|
|
|
Bedankt, verveeld mij ook nooit. Gefeliciteerd! Wat voor een BMW is het geworden? Laatst nog gereden in een 335D, wat een geweldige wagen is dat, en met een beest van een motor. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Niet m'n eerste auto hoor. De 8e.. Maar wel m'n eerste BMW. Het is een Stahlblau E46 320iA, 6 cilinder. Met inmiddels 173.000 km. Volledig dealeronderhouden en in super staat.  Edit: plaatje erbij
|
|
|
|
Echt een prachtige BMW! De E30 en E46 zijn mijn favoriete 3 series, al vind ik de allernieuwste 3 serie ook echt een plaatje. Geniet van de heerlijke 6 cilinder zou ik zeggen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Thanks! Dat komt wel goed. Maak binnenkort wel een keer een topic aan.
|
|
|
|
Guest
|