|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Geweldige Bak Paulus, veel rijplezier ermee(en poetsplezier natuurlijk  ) Gr, Michel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Bedankt! Deze RVS uitlaat komt er mischien onder:  Ziet er precies hetzelfde uit als het origineel, in combinatie met het S1 uitlaatspruitstuk.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Is een leuk auspuff Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2010 Locatie: Lommel, Belgie
|
Nou paulus gave wagen hoor! Ben er maar zuinig op. Mooi om te zien dat er nog meer mensen zijn die auto historie kiezen voor nieuwer wets (niet dat daar iets mis mee is). Veel rij en detail plezier met je nieuwe aanwinst. mvg peter.
|
|
|
|
Dank je wel!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-2-2010 Locatie: Brabant
|
Ik ken het gevoel, heb zelf een paar weken terug een RS2 mogen rijden voor een dagje.. Wat een heeerlijk verslavend geluid produceert die wagen hé. En dan dat ouderwetse turbo gat, tot 3500-3750 gebeurd er niks maar daarboven.. Hemels. Hou hem orgineel en pas er heeeel goed op, maar dat komt denk ik wel goed of niet?!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2009 Locatie: Soesterberg
|
Heel heel erg mooi  M.i. wel zonde dat je er nu toch niet-originele mods op gaat zetten...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Ben erg benieuwd naar het resultaat! En dat interieur is echt geweldig hee van je audi 80 Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
|
Citaat:M.i. wel zonde dat je er nu toch niet-originele mods op gaat zetten... Hij blijft helemaal standaard, met uitzondering van het uitlaatspruitstuk. Deze word voorzien van een Audi S1 spruitstuk die mijn vader ooit heeft gekregen van een engineer van het Audi Sport rally team. De uitlaat is gewoon een idee, hij ziet eruit als een standaard pijp. Mischien deze als de originele stuk is. Origineel was/is een pre bij deze wagen. Al mijn Audi's zijn altijd origineel gebleven, met uitzondering van de ECU en velgen, die overigens wel origineel Audi waren. De verschillende A3's die ik heb gehad, hadden TT velgen. Onder de A2 had ik Bolero velgen. En het geluid met S1 spruitstuk is echt onbeschrijfbaar mooi....en de 'oude' kan er zo weer op. Nog 1 keer: ik houd niet van tupperware tjoening en andere rotzooi, deze wagen is een stuk autohistorie, mijn droomauto, dus blijft hij ORIGINEEL!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: Doesburg
|
Wat een mooie bak! Had je die Nokia nodig om je vrouw nog even over te halen? Haha maar veel plezier ermee! Zal vast wel lukken met je 'Porsche'
|
|
|
|
 Sssssst! Niet zo hard! En nog bedankt!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Vanavond deze Audi Gamma binnengekregen voor 10 euro:  Volledig werkend, niet kapot. Dit weekend inbouwen + de iPod ice link.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
past die?? is toch groter als1 din?? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Jazeker! Er zitten nu opvulplaatjes naast de din Kenwood (zie foto) Deze radio werd als optie verkocht voor de RS2. Is inderdaad groter dan 1 din. Zijn alle Audi radio's.   Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2008 Locatie: Enschede
|
Ben benieuwd! Een erg speciale auto. Wroem wroem!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-4-2009 Locatie: Bergen (L)
|
mooie upgrade hoor die kenwood er uit en een origineel audi gamma radio er in  en al helemaal in combi met de ice link ipod leuk dat je er zo mee bezig bent  trouwens kijk ook eens op audiforum.nl kan me niet voor de geest halen dat jij daar lid bent Audi A3 1.8 20v Turbo S3 Recaro Interieur zwart zilver
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: Gemert (NB)
|
Paulus, waar is dat langwerpige gat voor in die radio ???
|
|
|
|
KIK schreef:mooie upgrade hoor die kenwood er uit en een origineel audi gamma radio er in  en al helemaal in combi met de ice link ipod leuk dat je er zo mee bezig bent  trouwens kijk ook eens op audiforum.nl kan me niet voor de geest halen dat jij daar lid bent Bedankt! Ben ooit lid geweest van het Audi forum. Maak er geen woorden meer aan vuil....  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Mcive schreef:Paulus, waar is dat langwerpige gat voor in die radio ??? Hmmmm....volgens mij moet daar zo'n plastic rechthoekig ding in met een lint....hoe het werkt moet ik nog uitzoeken....  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2009 Locatie: Ede
|
Ik heb in veel verschillende snelle auto's gereden.. Maar een tijd geleden eens meegereden in zo'n RS2..
geweldige snelheidsbeleving! écht een kanon!
Veel plezier ermee!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Lunteren
|
Erg mooi zo'n Audi RS2, heel veel fun ermee! Rob.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Schitterende auto, daar kan geen A3 tegenop www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Dank jullie wel!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
De instrumenten/klokken op de middenconsole werken ook weer dankzij de tip van erikvr! Veel werk van gehad, maar werken weer naar behoren.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-4-2009 Locatie: Bergen (L)
|
Paulus de Boskabouter schreef:Bedankt!
Ben ooit lid geweest van het Audi forum. Maak er geen woorden meer aan vuil.... oke dan dan zal je daar wel een goede reden voor hebben Audi A3 1.8 20v Turbo S3 Recaro Interieur zwart zilver
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
mooie audi 80 paulus  haha. Vroeger zat ik als jochie dat gek was van auto's tijdens een vakantie in frankrijk vaak bij de trailer helling te kijken. Leuk om te zien hoe auto's met boot achter uit het water in reden. Ik kon daar uren zitten. Er was geen haven dus elke dag gingen de boten er in en er weer uit. Dus er was altijd wat te zien. Daar was toen een nederlander met een hagelnieuwe rs2 + trekhaak en een 3 asser met een bayliner erop. Geweldig. Mijn vader vertelde ik later dat er een audi 80 station was met porsche wielen en porsche remmen. Hij wilde het niet geloven. Bestond niet zei die..... haha toch wel! wat was ik onder de indruk van die auto.... Gefeliciteerd er mee en wees er zuinig op. Maar dat komt vast goed.
|
|
|
|
Bedankt! Leuk verhaal trouwens. Die reacties krijg ik constant, Porsche velgen en remmen onder een Audi 80? Of: nu nog de prestaties van een Porsche.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Leuk verhaal jjonkie  Paulus, totdat ze erachter rijden en hem vervolgens niet meer kunnen inhalen  Had ik trouwens al gezegd dat het een prachtige wagen is Top dat je meters weer werken
|
|
|
|
Bedankt Quincy! Je word wel vaak uitgedaagd bij het stoplicht door het petjes volk....  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2010 Locatie: Antwerpen
|
Als mens met BMW-bloed is het soms moeilijk om de keuze van mensen te volgen. (jij hebt blijkbaar Audi-bloed dus zal me wel gebrijpen.) Eerlijkheid gebied me te ook te zeggen dat ik de keuze van deze RS2 alleen kan aanmoedigen. Wat zijn de specs?
|
|
|
|
Bedankt! Zie mijn handtekening: Audi RS2 Avant 2.2 20V 5 cilinder turbo (315pk 410nm)  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-6-2009 Locatie: Tiel
|
Prachtige wagen, Paulus. Ik heb zelf ook zo'n droom auto die ik graag ooit eens wil bezitten. Het juiste moment en -wagen heb ik nog niet gevonden... Maar ik begrijp jouw gevoelens helemaal. Zo, nu eerst een flink glas sterke drank om mijn jaloezie te verdrinken  Opel Omega X3.0XE V6 Executive - sedan - automaat - G3 - Z147 - 2000  Yamaha Venture XVZ13TD Royale - cabrio - manual - Benzine - New Black Blue - 1991
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-5-2010 Locatie: Regio Delft
|
Dit is een echte droomauto. Als jonge autoliefhebber was ik ook altijd al gek op dit model. Een gezinsauto met de prestaties van een Porsche. Echt ontzettend leuk dat je je droom hebt kunnen waarmaken. En dan een originele Audi radio er in maakt het natuurlijk helemaal af. Ennuh, worden we nog getrakteerd op een paar extra foto's??
|
|
|
|
Guest
|