|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Bedankt! De Lotus Omega is een echt kanon! En zeldzaam, is zeker het zelfde verhaal als met de RS2; veel verprutste en neppers? Binnenkort meer foto's in de show off! Kan het bijna nog steeds niet geloven als ik s'morgens opsta dat er een RS2 in de garage staat. Voel me zeer bevoorrecht.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Paulus, ik weet niet hoe je download maar op FTD staat een workshop manuel voor de Audi RS2, FTD nummer 1276084 Edit: zijn trouwens 6 PDF'jes dus kan ze je eventueel ook mailen Gr, Michel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Gefeliciteerd met je droomauto Paulus. Wat een schitterend exemplaar
|
|
|
|
michelv. schreef:Paulus, ik weet niet hoe je download maar op FTD staat een workshop manuel voor de Audi RS2, FTD nummer 1276084 Edit: zijn trouwens 6 PDF'jes dus kan ze je eventueel ook mailen Heb de workshop manual al! In elk geval bedankt! (handig als je neef voor ABT werkt als engineer en aan fabrieks documentatie kan komen) @ H@RM: bedankt! Elke dag als ik hem zie staan krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Je droom verwezenlijken is het mooiste wat er is.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-7-2009 Locatie: België
|
PRACHTIGE bak man! Uit de tijd dat ze nog auto's maakten... Ik heb dit altijd een geweldige auto gevonden, maar soms moet je keuzes maken en ik was toch net iets meer gek van de e30 M3 Dat is dus mijn ultieme droomauto waar ik ook zeer blij mee ben dat ik die kan bewonderen in mijn garage Trouwens ook zo een Lotus Omega staat nog steeds op "mijn aan te schaffen wagens" lijstje! Op nr 1 zelfs maar door de prijs zal dat nog ff wachten zijn...
|
|
|
|
Thanks! De E30 M3 met de S14 blok klinkt geweldig i.c.m carbon airbox. Pure DTM sound. Vind het een tijdloos model, en vooral de zeldzame 2.5 Evolution is echt uber. Alweer zo'n 1000 km gereden! Vind het aan de ene kant gewoon jammer om te rijden met de auto vanwege de lage km.stand.  Binnenkort het instrumentarium eruit halen en het (plexi) glas polijsten.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-5-2010 Locatie: Regio Delft
|
Deze teaser foto zorgt er wel voor dat we natuurlijk meer willen zien van de buitenzijde
|
|
|
|
 Bij mijn broer aan het werk geweest met mijn 80. Mijn oprit word er opnieuw ingelegd. Achterlichten + reflectieplaat gepolijst. Auto in de SN II. Nog steeds lichte swirls ondanks Inizio op oranje, Mezzo op wit, Finale op licht groen. 4 hits per paneel! Lak is echt kneiterhard. Morgen krijg ik een gele pad binnen, zondag alles nog maar eens doen. Wat zo merkwaardig is dat in de volle zon de wagen er voor 90% toonbaar uitziet, maar in de garage onder kunstlicht zijn het nog steeds swirls. Geen steenslag, geen krassen, alleen die vervelende swirls.....binnenkort meer foto's.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
Paulus de Boskabouter schreef: 4 hits per paneel! dus 4 keer met inizio, 4 keer met mezzo, enz en 1 hit is 2 x dambord, daarna afbouwen ?
|
|
|
|
In totaal, niet achter elkaar. Dambord stapsgewijs afgewerkt per paneel.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Den Haag
|
Paul, ik zou gewoon een keer een rotary beet gaan pakken. Ik had hetzelfde probleem als jij. Wat ik met de grofste dapp combinaties er niet uit kreeg, krijg ik roterend met finalle op wit meteen goed... Daarna nog finalle op zwart, goed het product uitwerken en je bent klaar. Ipv 1 paneel per middag kan je ineens een halve auto doen. Ik durde het ook niet, wat instructies van Dennis bij een Carclean.nl clinic en ik was om. Als je goed na blijft denken en voorzichtig te werk gaat kan je een heel eind komen.
|
|
|
|
@ Dries: ik denk dat ik mijn 500 verkoop en de Pro900 + DAP900 set koop. Ik vind het zeer frusterend dat ik de 80 niet mooi krijg. De A2 is werkelijk als nieuw. 0,0 swirls, bijna 3 ton op de teller. De 80 heeft nog geen 83,500 km op de teller en allemaal van die swirls. Mischien iemand anders nog tips?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Je zit in Den Hoorn (ZH?) Dan wil ik best wel eens buurten om samen de 80 aan te vallen? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Nee, Wehe den Hoorn provincie Groningen. Bedankt voor het aanbod!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Dibbuz laten helpen, als je het zelf niet aandurft of een rotary op je lak te zetten, is goede optie. Pas alleen wel op dat hij geen afdrukken van zijn neus achterlaat op de lak van de RS2. Want bij alles wat er fruitig uitziet wil hij weten waar het naar ruikt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Als ik zo een aanbod van Dibbuz had gekregen had ik het wel geweten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
Wat een schitterende auto zeg. De kleur vind ik hem trouwens ook erg goed staan Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
Paulus, moet ik mijn metabo rotary een keer opsturen?, weet zeker dat je hem dan goed krijgt. Kan hem wel een paar weken missen. Is iets groter dan de DAP, en is behoorlijk makkelijk te hanteren. Machtig mooie en bijzondere auto trouwens! Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
ik weet het, ik doe het nog niet zo lang maar ik heb een zwaar verweerde motorkap swirlvrij gekregen met Ultimate compound en een gele pad. (DAP900) misschien kun je dat eens proberen. Trouwens, jouw RS2 vind ik echt een prachtige wagen! uit de tijd toen ze nog echte auto's maakten zal ik maar zeggen mooi mooi mooi en wat een geweld komt eruit he. gefeliciteerd met je droomauto ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Iedereen bedankt voor de complimenten/aanbiedingen. Heb met mijn vrouw overlegd, ik ga de DAP500 verkopen en de DAP/Pro900 set kopen. @danny: de kleur van mijn A2 is identiek aan de RS2. Kleur heet Sprintblau/RSblau. (zonder w, Duits he!) @ericon: heel erg bedankt voor het genereuze aanbod! @RogierV12: dank je wel!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Dat is helaas iets te ver, Groningen... hahaha Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Ik denk idd dat de rotary de truuk wel doet. Gele pad met Inizio op de Dap laat flink marring na die je behoorlijk moet nabewerken. Soms kun je er niet omheen, maar als het niet hoeft gebruik ik de gele niet.
|
|
|
|
Dibbuz gaat de 80 waarschijnlijk onderhanden nemen! Bedankt Eelco voor de tip!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010 Locatie: Duiven
|
Ik zag deze laatst nog op mivw staan  Is volgens mij wel het nieuwere beestje maar toen ik hem zag moest ik meteen aan jou denken! En daarom deze foto! Alleen toen kon ik het topic niet meer vinden Bij deze! 
|
|
|
|
Thanks! Dat is een S4 B5 in Sprint/RS blau.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@PdB: You Lucky Bastard, de 80 laten verwennen door de grote meester!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
^^RS4
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Een DAP 500 in de verkoop??? doe alles nog met de hand (en moet de T4 camper nog doen) ga nu de penningmeester thuis eens lief aankijken
|
|
|
|
BlackTwist schreef:^^RS4 Dat bedoel ik! Was de R vergeten.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Paulus, ik ben erover uit... De RS2 is de mooiste auto die er is! Onder de stationwagon's dan Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
|
Na 15 jaar ziet hij er nog steeds niet oudbollig uit! Mooier dan een DS Break?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Ik ben jaloers very nice VAG rules
|
|
|
|
 Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|