|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Stil zitten we hier niet, maar dat weten de meesten al!
Nieuw in ons assortiment en voorradig:
Pinnacle Detailer's Toolbag, identiek aan de Wolfgang, maar dan met ander logo:
Citaat:Deze handige detailers bag is zeer ruim en veelzijdig. Hij is ruim 40cm lang en kan gemakkelijk een Meguiar's G220 of een andere machine in.
Het heeft een een bodemcompartiment waar je polijstpads en backingplates makkelijk in kwijt kan. Er kunnen 10 500ml flessen en 2 250ml flessen in de tas opgeborgen worden. Je kan makkelijk detailingbrushes, doeken en sprayers erin kwijt.
De tas is uitermate stevig en bevat een handige draagstang. De tas is gemaakt van duurzaam, waterbestendig, nylon canvas en is verstevigd met metalen inlay's. De onderkant van de tas is 'anti-slip'.
Deze uitvoering is geel en is bedrukt met het Pinnacle logo.
Deze detailing bag is een musthave voor iedere detailer!
Eindelijk! Onze eigen Hi-Tech Foam Applicators:
Citaat:Deze pads zijn ultrazacht en hebben een dichte celstructuur (poly foam)waardoor producten op verschillende oppervlakken dun en gelijkmatig aangebracht kunnen worden.
De pads kunnen probleemloos hergebruikt worden en zijn geschikt voor de wasmachine.
Professionele detailing borsteltjes van Cobra:
Citaat:Deze handige en onmisbare set bestaat uit 3 borstels:
- Nylon borstel voor het verwijderen van (wax)residu - Koperen borstel voor het reinigen van metalen motordelen - Paardenhaar borstel voor veilig reiniging en het aanbrengen van dressings
Nu tijdelijk gratis:
De 'Detailing Swab'; kan gebruikt worden voor het aanbrengen en verwijderen van product in moeilijk bereikbare plaatsen.
En nog een aantal nieuwe producten, check onze 'Nieuw producten' pagina:
Nieuwe productenI'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Dit is echt niet goed voor me  Mooie spullen er alweer bij  Goed bezig Tim! ........................ help..ik draai door Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Mooi. Zal maandag een aanhanger meenemen Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Nice, very nice! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Tim je krijgt te veel. Staat er op die kwasten Carclean.nl of niet?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
mooie uitbreiding van het assortiment Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Dit is echt erg! Ik neem binnenkort de verlengde/verhoogde bus van papa zijn werk maar mee denk ik Om dan voor eens eventjes een kijkje te nemen in Berschenhoek  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Patrick schreef:Tim je krijgt te veel. Staat er op die kwasten Carclean.nl of niet? Nog niet  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Damn, had ik m'n nieuwe bestelling zo goed als rond, komt dit voorbij. Kan ik weer overnieuw beginnen Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Zijn de pads gelijk aan die van Meguiar's ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-5-2008
|
Die tas is wel erg aantrekkelijk
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
DKBM schreef:Damn, had ik m'n nieuwe bestelling zo goed als rond, komt dit voorbij. Kan ik weer overnieuw beginnen Mijn bestelling is net vandaag afgeleverd...  Had dit nou echt niet gisteren gekund...? Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
Patrick schreef:Zijn de pads gelijk aan die van Meguiar's ? De diameter van onze pads is iets kleiner (9,5cm tegenover 10cm van Meguiar's) en ze zijn iets dunner (1,5cm tegenover 2cm van Meguiar's). Die van Meguiar's heeft binnenin een soort luchtkamer (2 losse delen tegenelkaar geperst), onze pad is steviger en heeft die losse luchtkamer niet. Sven S8 schreef:Had dit nou echt niet gisteren gekund...? Nee! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Tim schreef:Die van Meguiar's heeft binnenin een soort luchtkamer (2 losse delen tegenelkaar geperst), onze pad is steviger en heeft die losse luchtkamer niet.
Met andere woorden ze werken veel beter.  Vond die 2 lagen al aardig lastig zo nu en dan. Tijdens waxen lecht je had meer agstand af dan de pad omdat de 2 lagen over elkaar glijden. Heb ook al een paar keer gehad dat me pad daardoor uit de vinger glipt. Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
|
Dat probleem zal je niet hebben met onze pads inderdaad. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
LeonDriver schreef: Tijdens waxen lecht je had meer agstand af dan de pad omdat de 2 lagen over elkaar glijden.
Huh? Too many fingers on keyboard error? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
shit, was ik weer te vroeg met de losse pads bestellen
|
|
|
|
Heb er meteen wat op de verlanglijst gezet... Die dingen kun je nooit teveel hebben!  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
zucht...... nog meer keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Vergis ik me als ik zeg dat die pads veel lijken op die van turtle wax..?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
*Tim loopt naar beneden* en *Tim loopt weer naar boven* Pads zijn volgens mij uit dezelfde fabriek! Niet 100% identiek, maar ze lijken wel op elkaar. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
B.K. schreef:Vergis ik me als ik zeg dat die pads veel lijken op die van turtle wax..? Ervaring mee dan Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
sjoerdnijhuis schreef:Ervaring mee dan Ja idd.. En geen slechte ook niet..Minstens even goed. Voor dat geld kan je niet misgaan in amerika worden ze verkocht voor 0,40 Dollar per stuk. Ik denk 1 euro per stuk hier.. En dan zou je 6 euro betalen voor 2 megs..? Moest je ze dan slecht vinden ,wat ik betwijfel ,kan je ze toch zeker gebruiken voor dressings of rain-x oid..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
1,75 hier  Voor veel minder gaat 't niet lukken. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Dat was nog van voor ik bij jouw winkelde Tim  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Pads niet gebruiken voor Rain X lost alles op. Of goedkope spons of stukje keukenpapier is beste.
|
|
|
|
B.K. schreef:
Ja idd.. En geen slechte ook niet..Minstens even goed. Voor dat geld kan je niet misgaan in amerika worden ze verkocht voor 0,40 Dollar per stuk. Ik denk 1 euro per stuk hier.. En dan zou je 6 euro betalen voor 2 megs..? Moest je ze dan slecht vinden ,wat ik betwijfel ,kan je ze toch zeker gebruiken voor dressings of rain-x oid..
 had verkeerde smiley gebruikt.......  .. Zal er sowieso een paar bij doen. Kan nooit kwaad Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
B.K. schreef:Dat was nog van voor ik bij jouw winkelde Tim Waar kocht je ze dan? Ik wil ze ook wel zo goedkoop kunnen leveren! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:Waar kocht je ze dan? Ik wil ze ook wel zo goedkoop kunnen leveren! Daar vraag je me iets ,ik heb geen flauw idé waar ze ze nu nog hebben ,heb er toen een stuk of 5 gekocht in de autoshop bij me in de buurt ,die hadden toen alleen nog maar turtle wax ,maar nu hebben ze er geen meer (pads). Had er toen beter een hele lading van gekocht.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Patrick schreef:Pads niet gebruiken voor Rain X lost alles op. Of goedkope spons of stukje keukenpapier is beste. Platte microvezelsponsjes van de Action zijn daar ideaal voor. 5 stuks voor 0,weinig. Audi S8
|
|
|
|
Dankje voor de tip zal ze de volgende keer mee nemen maar de sponsjes van de AH zijn ook niet zo duur.
|
|
|
|
Guest
|