|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Dat lijkt er wel op, even afhankelijk van de Douane, misschien zelfs ietsje eerder!  Let wel, de handleidingen zijn dan nog niet gereed, omdat er productfoto's gemaakt moeten worden van de machines. Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Worden die dan nog later geleverd als je de DAP500 al hebt? Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 Brother: Peugeot 106 1.3 Rallye '95 | Peugeot 205 1.9 CTi Dimma '88 I: Citroën BX 19 GTi '92
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne
|
maaar, ze worden wel al uitgeleverd voordat de handleidingen er zijn...?! 
|
|
|
|
Martijn-GTi schreef:Worden die dan nog later geleverd als je de DAP500 al hebt? Ja die worden nageleverd! Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
|
De machines staan op Schiphol, dinsdag worden ze bij ons afgeleverd en dinsdag of woensdag worden ze ingeboekt (waarschijnlijk dinsdagavond). De preorders gelden tot het moment dat ze in worden geboekt, dus heb je nog niet besteld, wees er dan snel bij. Aangezien ik op vakantie ben (  ) zal Bert de verdere communicatie doen hierover! Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
*mompelt iets van 'beroepsdeformatie'* Ga eens vakantie vieren joh!What is the airspeed velocity of an unladen swallow?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Tim schreef:.... dus heb je nog niet besteld, wees er dan snel bij...... #chekt verlanglijst  # Als ik het niet doe blijft het toch knagen. Aanvulling, uitbreiding en ...... ook een DAP900 #ziet nog wat achterblijven in verlanglijst# Pinnen bij ophalen mag Hans A new wax layer every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Las het net op Twitter, komt dichtbij! Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Ga eens vakantie vieren joh! Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Den Haag
|
Is er straks ook een 5,5 inch (ala dapp) steunplaats te koop voor de pro900? Dan kan ik gewoon mijn 6 inch pads blijven gebruiken. Ik kan ze nu alleen maar groter en kleiner vinden namelijk.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Nootdorp
|
Daar hebben we deze voor: http://www.carclean.nl/product/...43-125WH-14M_100984.aspx Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
die hebben jullie helemaal niet!! (vorraad status: niet op voorraad) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Old Fords never die , but mines on life support!!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2010 Locatie: Spijkenisse
|
Komt goed uit dat ze waarschijnlijk deze week binnen zijn!
Iemand heeft de motorkap van de Ford van m'n schoonouders flink bekrast, allemaal cirkels over de gehele breedte tot de helft van de hoogte. Ze zijn niet met de nagel te voelen en weg te poetsen met een natte vinger, dus ik heb hele goede hoop dat ik ze er met de DAP uit ga krijgen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn
|
jasses 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Ze zijn op voorraad!!!!! Morgen gaan we de DAP500 bestellen! Ben errug benieuwd!! Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 Brother: Peugeot 106 1.3 Rallye '95 | Peugeot 205 1.9 CTi Dimma '88 I: Citroën BX 19 GTi '92
|
|
|
|
Nieuwe kitjes online gezet: Lite kit DAP500: http://www.carclean.nl/p...te_Edition__101802.aspx
Lite kit DAP900: http://www.carclean.nl/p...te_Edition__101803.aspx
Duo 900 Series kit: http://www.carclean.nl/p..._en_PRO900__101797.aspx
Er komt nog een PRO900 kit aan en een grotere Duo Kit. Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
PRO900 kit....mmmmm...... --V70 T-5D--
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Maastricht
|
Ik heb net vorige week de PRO900 gekocht en wilde komende nog de DAP900 kopen komen ze nu in een set Heb de pro900 even geprobeerd op een testpaneel en het ging makkelijker dan ik dacht, is wel ff wennen tov een D/A maar het viel me nog goed mee, hij laat zich iets moeilijker sturen dan een D/A. Ik denk dat na een paar uurtjes proberen de meeste mensen er wel mee overweg kunnen. Fiat Punto - Eibach Sport Line - 17" Wolfrace Shark - Pioneer DEH-P88RS - Hertz MLK165 Compo - Hertz ML3000 Subwoofer - Audison VRX 4.300 Shadow Chrome Limited Edition - Audison VRX 1.500 Shadow Chrome Limited Edition
|
|
|
|
Guest
|