|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010
|
Waarmee kun je het best kit van je lak verwijderen?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
En over wat voor kit hebben we het dan? Iets meer info zou handig zijn Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
 seal and bond remover van innotec! Seal and Bond Remover is een product voor het weekmaken en verwijderen van vele soorten lijmen en kitten. Zelfs siliconenresten zijn geen enkel probleem. Ideaal te gebruiken om ondergronden mee te ontvetten alvorens over te gaan tot vervolgwerkzaamheden. Het tast de meeste lak- en kunststof soorten niet aan en vervliegt zonder resten na te laten.super spul, kost wel wat maar helpt perfect! tast je lak niet aan! gebruikte het zelf altijd om te "ontvetten" voor stickers te plakken. weet alleen niet of ik dit mag promoten groetjes,, *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
Geen idee wat voor kit, het is zwarte kit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2009 Locatie: zw drenthe
|
wanneer is het erop gekomen? toevallig recent een nieuwe ruit gehad? En is het wel kit en geen teer? dacht laatst ook kit op een auto te hebben (over de volledige motorkap) maar kon het gewoon met een doek en wasbenzine weghalen dus was gewoon teer oid. Fiat Bravo 2.0 20v HGT
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
meg's body solvent werkt ook goed  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
heerlijk als mensen iets vragen en er vervolgens niet meer op reageren?! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
seal and bond remover van innotec zal ik eens gaan aanschaffen, is dit alleen online te bestellen?
Meg's body solved, ziet er goed uit. Maar beetje grote verpakking voor waarschijnlijk eenmalig gebruik.
De kit zit op de onderdorpel en is gebruikt bij vroegere sideskirts die er vanaf zijn gehaald. De kit is zwart en verder zal ik niet weten wat voor kit het is.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Je kan het ook met een caramelschijf proberen.   - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Ik heb het vorig jaar op m'n caravan verwijderd met wasbenzine, het gros eerst met plakband, en daarna de restjes met wasbenzine, met een caramelschijf zal niet werken patrick, daar is kit te langdradig voor en word één kleverige massa op je schijf (zie het als een pad die snel verzadigd)
|
|
|
|
moet je even googlen waar het te halen is.. vast wel in " de beter doe het zelf zaken" heb het zelf via mijn oom die bouwvakker is  *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,226 seconden.