|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2010 Locatie: Zuid-Beveland
|
Ik ben nog maar net begonnen. Polijsten en kleien heb ik nog niet gedaan. Verder heb ik ook nog tips nodig voor mijn velgen en uitlaat. Ik hoor graag van jullie! Robbert heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  BMW1.jpg 185 KB, aantal downloads: 711. BMW2.jpg 169 KB, aantal downloads: 710. BMW3.jpg 138 KB, aantal downloads: 710. BMW4.jpg 137 KB, aantal downloads: 711.Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-11-2008
|
Begin is er, super kleur om lekker te laten blinken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat ziet er al netjes uit. Nu nog de kleine details.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Voor je uitlaat is dit wel iets. Voor je velgen een leuke velgenwax als dit, dit, dit of dit.
|
|
|
|
Krijg je met dat spul ook de beschadiging uit de velg? Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2009 Locatie: zw drenthe
|
Beschadiging in de velg moet toch gerepareerd worden. Je kan het hooguit wat minder laten opvallen door het goed schoon te maken (lijkt nu wel alsof er nog remstof in zit) of door het bij te stippen met verf. Fiat Bravo 2.0 20v HGT
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
mooi auto, beschadigingen kun je er niet uitkrijgen, dat wordt of afdraaien of plamuren/schuren/spuiten.. p.s. moet bij een 530d altijd denken aan dit plaatje: "Poes"  verder leuke auto! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
haha... Daarom heb ik de type aanduiding er niet op laten zetten Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-5-2010 Locatie: Regio Delft
|
Robert, ik heb een vrouw die nogal eens een stoeprandje meepakte met de drie serie. Uiteindelijk een nieuwe set op ebay.de gescoord voor deze auto en de oude op marktplaats gegooid. Per saldo had ik voor een paar honderd euro een onbeschadigde set wielen met nieuwe banden eronder. Dit was uiteindelijk goedkoper als repareren van de wielen en nieuwe banden laten monteren.
Ik heb zelf een E60 gehad. De beste auto die ik ooit gehad heb (tot de X). En de uitlaat zou ik poetsen met een metal polish. Dan wordt die echt weer als nieuw.
|
|
|
|
Bedankt voor de tip! Ik ga eens zoeken op internet. Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik zou zoeken bij Carclean.nl Die heeft bijzonder goede Metal Polishes, niet duur en bij jou in de buurt! Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
shit zeg.. ik heb net op internet (ben vergeten waar) een hele guide gelezen van iemand die repareerde die wielen plaktte het af, schuurde het lichtjes. gebruiktte een vuller, schuurde dit ook, en op de plek, spoot hij ook gewoon zilver mettalic. was ECHT niets meer van te zien! het is dat ik even geen beschadigde velgen heb hier, anders had ik het gewoon gaan proberen! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Bedankt voor alle antwoorden. Ik ga gewoon eerst de boel eens oppoetsen, kleien, in de wax zetten, etc. en dan kijk ik nog een naar het resultaat. Zelf ben ik totaal onhandig in het doen van reparaties. Poetsen lukt wel. Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
@Aron, toevallig het volgende linkje wat je bedoelde? http://www.8thcivic.com/...air-how.html#post3604308Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
aron225 schreef: .... het is dat ik even geen beschadigde velgen heb hier, anders had ik het gewoon gaan proberen .... Ik heb er hier nog 2 die in de zomer aangepakt gaan worden, destijds 4 stuks snelsnel gedaan ( met wel 500% verbetering ) maar nog niet naar mijn wens. Daar gaat tzt een powerball overheen etc, maar dat komt dan vanzelf terug in een geschreven stukje alhier op het forum @DennisD: thx voor de link!
|
|
|
|
@dennis, nee ik las een andere, alleen deze is kwa werkwijze het zelfde! dankje! ik ga het eens proberen als ik een zeer beschadigde velg kan vinden as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Ik heb nog wel een velg die je kan opknappen Aron.  Sorry, dat was ff off-topic Gr, Michel
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2010 Locatie: Someren eind
|
aron225 schreef:@dennis, nee ik las een andere, alleen deze is kwa werkwijze het zelfde! dankje! ik ga het eens proberen als ik een zeer beschadigde velg kan vinden Zou het dan deze zijn. Een 18" Borret velg. Club genoot heeft deze gerepareerd.
|
|
|
|
nee ook niet was een origineel vw wiel geloof ik. was echt een ideale howto, met linkjes waar je spuitbussen in velgen zilver kan kopen e.d. en 3 keer raden wat ik gedaan heb vandaag.. ja woor! met me velg een stoepje gepakt as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2009
|
mocht je hem soms zelf willen gaan opknappen dat is best goed te doen. even de oneffenheden plamuren en spuiten. is goed te doen met de bussen van motip, primer erop, en dan zilver en ten slotte blanke lak. en voor dat zilver kun je beter geen wielengrijs gebruiken, maar zilvermetallic van motip met code 55240. dit is zo goed als gelijk als de kleur zilver die de fabrikanten ook gebruiken. en het ziet er niet zo goedkoop uit als wielebgrijs
|
|
|
|
[quote=DennisD]@Aron, toevallig het volgende linkje wat je bedoelde? http://www.8thcivic.com/...ir-how.html#post3604308[/quote] Hey Aron, het ziet er idd niet al te moeilijk uit. Misschien kan ik dat zelfs! Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Linkje hier, linkje daar, kom op mannen, staat er nu zelfs een geweldige op dit forum: Lees POST #79 
|
|
|
|
Afgelopen 2 dagen hard in de weer geweest met mijn nieuwe spulletjes van Carclean: Foamen met de autobrite foamspuit. Wassen met de washmitt van Meg en Poorboys shampoo Kleien met PB clay Polijsten met de Oranje pad en Mezzo Polijsten met de Witte pad en Finale Helemaal afspoelen PB Blackhole met de zwarte pad aanbrengen (1 uur laten inwerken) PB EXP aanbrengen met de gouden pad (1 uur laten inwerken) Natty's Wax aanbrengen met de gouden pad (1 uur laten inwerken) Velgen met PB rimwax En uiteindelijk vind ik het resultaat niet helemaal zoals het moet zijn. Lichte krassen zijn er niet uitgegaan. Wie heeft advies???? Robbert heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  BMW1.jpg 187 KB, aantal downloads: 260. BMW2.jpg 197 KB, aantal downloads: 258. BMW3.jpg 203 KB, aantal downloads: 257.Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Very Very Nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Blijft altijd mooi zo'bmw Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Blaricum
|
Blijft een super nette auto! als het een beetje mee zit, gaat mijn vader morgen ook zijn handtekening zetten voor een 530da Touring! Daar hebben wij gister mee proefgereden, en wat een auto zeg
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2008 Locatie: Bollenstreek
|
Ziet er erg goed uit! Blijft een mooie verschijning zo'n E61. Om de laatste krasje s eruit te krijgen zou ik eens proberen te finischen met een light green pad met finale. Bij mijn BMW werkt dat echt super. Freude am Fahren
|
|
|
|
SpeeDZoR schreef:Blijft een super nette auto! als het een beetje mee zit, gaat mijn vader morgen ook zijn handtekening zetten voor een 530da Touring! Daar hebben wij gister mee proefgereden, en wat een auto zeg Ik kan alleen maar zeggen: DOEN! Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
|
Arjan schreef:Ziet er erg goed uit! Blijft een mooie verschijning zo'n E61.
Om de laatste krasje s eruit te krijgen zou ik eens proberen te finischen met een light green pad met finale. Bij mijn BMW werkt dat echt super. Het zijn volgens mij niet de laatste krasjes, maar de wat diepere. Ik zal eens een foto maken en erop zetten. Overal waar geen krasjes zaten, glimpt hij als een spiegel. Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
|
Zie bijgaand. Rechts van het BMW logo. Verder ook nog lichte swirls. Kreeg het er niet uit. Enige ideeen? Robbert heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  BMW4.jpg 248 KB, aantal downloads: 142.Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Brabant
|
BMW lak is ontzettend hard, deze krassen krijg je waarschijnlijk niet weg zonder een Rotary en Monello Inizio in combinatie met misschien zelfs wel geel. Daarna nabewerken met de DAP met wit en mezzo en lichtgroen met Finale.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Kan velerlei zijn, maar wat mij niet duidelijk is of dat je nu handmatig te werk bent gegaan of machinaal.
|
|
|
|
Guest
|