|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Om beter voorbereid te kunnen zijn op stroomstoringen, zoals afgelopen zondag hier in de regio, vindt er morgenochtend (18 mei) onderhoud plaats aan onze technische installatie. De spanning zal er hierdoor enige tijd af moeten.
Hierdoor zullen de website en het forum ook niet te bereiken zijn. We proberen de site en het forum zo snel mogelijk weer in de lucht te hebben!Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2010 Locatie: Drachten
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
3 zwaardere fases, een nieuwe groep en de servers op een set UPSsen  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
lekker... gister halve nachtdienst zonder Carclean.nl forum, en zometeen weer as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Als het goed is beginnen de werkzaamheden zo. Edit: de eerste hickup is achter de rug.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
de stroom is er nu weer even af, dus we draaien even op accustroom! Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
|
|
|
|
Ben benieuwd hoe lang de server(s) het volhoud!
|
|
|
|
accu's klagen en piepen flink. En lang leve een telefoon met mobiel internet. We weten niet of de batterijen het lang genoeg volhouden. Dus als we opeens uit de lucht zijn dan weten jullie het. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Een UPS is in de basis niet bedoeld om de servers om de servers daar lang op te laten draaien, ze zijn bedoeld om dips en pieken in de stroomvoorziening op te vangen en bij langere stroomuitval de servers netjes down te brengen.  Op mijn werk hebben we UPS'en om stroomuitval te overbruggen tussen de uitval en opstarten van de generatoren, wat ongeveer 10 seconden duurt. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
klopt, maar een UPS kan ook zo ontworpen zijn dat de server draaiende blijft zodat personen op afstand gedurende een spanningsuitval van (laten we zeggen enkele dagen) de server gebruik kunnen maken(tele werken). groetjes,, p.s. stimpy, best leuk bedrijf dat ze eigen generatoren hebben. ICT? *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Euh... we kunnen volledig selfsupporting (verbindingen, alles) zijn voor weken/maanden, dieselgeneratoren etc. Inderdaad ICT'er, bij de organisatie met de camouflagepakken  Dus dan begrijp je wel waarom Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ze hebben het volgehouden  Misschien dat we zo nog heel even door wat tests uit de lucht gaan, maar dat merk je vanzelf.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
stimpy68 schreef:Een UPS is in de basis niet bedoeld om de servers om de servers daar lang op te laten draaien, ze zijn bedoeld om dips en pieken in de stroomvoorziening op te vangen en bij langere stroomuitval de servers netjes down te brengen.  Op mijn werk hebben we UPS'en om stroomuitval te overbruggen tussen de uitval en opstarten van de generatoren, wat ongeveer 10 seconden duurt. Zo is het maar net! Mooi Tim.. dan kunnen wordt bij een volgende stroomstoring de hardware ontzien
|
|
|
|
Hoeveel servers zijn er trouwens in gebruik? En hoeveel UPS'en om het draaiende te houden? Het forum liep van mijn kant perfect in ieder geval.
offtopic: Bestelling net binnen gekregen! Bedankt voor de PB natural look! :D
|
|
|
|
2 UPSsen hebben we hier een 1500VA en een 1000VA. Momenteel drie servers + Glasvezelunit + Subrouter + Switch. Het forum gaf volgens mij even een foutmelding, omdat er een DNS linkje brak was  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Door het eruit halen van het DNS foutje is de webshop trouwens weer een tikje sneller geworden.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Gevaarlijk! Heb ik weer sneller spullen in de winkelwagen staan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
|
|
|
|
 Merken jullie er iets van dat de site net iets sneller reageert nadat je iets aangeklikt hebt? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
 , bij mij lijkt het wel sneller te gaan tim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Het was hier al Click N Play ( zoals internet bedoelt is ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Was hier al snel , dus merk er weinig van Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2010 Locatie: Spijkenisse
|
RST-Smurf schreef:Was hier al snel , dus merk er weinig van Idem, sorry Tim.
|
|
|
|
Guest
|