|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Ik weet het, dit is al vaker besproken, maar wou Carclean.nl via deze weg toch nog es een extra veer in hun spreekwoordelijke "reet" duwen... Vorige week bij een detailklusje aan de auto van mijn vriendin viel mijn Dap van mijn werkbank op de grond.  Geheel mijn eigen schuld, en niets te wijten aan de (goede) kwaliteit van de Dap. De zwarte plastic kap in 4 stukken en een raar hoog geluid van de lagers. Gelijk maar een meeltje gestuurd naar Carclean.nl om te vragen of er evt reservedelen leverbaar / te bestellen waren. Nog geen halve dag later een berichtje van Tim dat ik de Dap gewoon naar hun moest opsturen en dat Carclean.nl kosteloos de Dap zou repareren! Nu heb ik de Dap vandaag weer in perfecte staat ontvangen en deze is weer lekker van het weekend in te zetten! Dus nogmaals super bedankt voor (weer) de perfecte service! Ps moderator(s) er mag gelijk een  op wou geen discussie / reactie topic beginnen, maar gewoon een medeling doen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Tsja waarom??? Je zegt het zelf al in je topic. De  service van de dames en heren van Carclean.nl is gewoon zeldzaam Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
Inderdaad kan niet genoeg gezegd worden.....het grootste bewijs dat kopen via het internet wel volledig betrouwbaar kan zijn en dat "dienst naverkoop" geen loos begrip is Ik durf ze dan ook blindelings aan iedereen aanbevelen. Doe zo voort Groetjes, Wim 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Het was al vervelend genoeg dat je DAP gevallen was en voor ons is het een kleine moeite om hem even te maken. Verse kap erop, nieuwe lagers en lagerhuis, nieuw asje en hij kan weer jaren mee! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Omdat je altijd netjes wordt behandeld en je bestellingen altijd supersnel in huis hebt www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2009 Locatie: Op nivo.
|
Het is een wisslewerking hé. De service is gewoon top bij Carclean.nl , daarom komen we ook steeds terug en kopen (als ik de berichten lees) voor een Godsvermogen aan detailspullen Behandeling en aftersales is inderdaad bijzonder en dat schept een bepaalde sfeer waardoor je gewoon alle spullen bij Carclean.nl koopt. Ook het cadeautje die je vaak bij je bestelling krijgt doet het altijd goed (bij mij wel althans). Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl <--------------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Op 1 of andere manier vergelijk ik het elke keer dat ik dit soort fantastische verhalen lees, Carclean.nl met het ouderwetse buurtwinkeltje van vroeger: De klanten verhouding / klantenbinding / service / vriendelijkheid. Als je even snel wat wilt hebben van de bovenste plank, dan pak je het, reken je af en loopt weer naar de sigarenman >>> webshop met ideal Wil je op je gemak een praatje maken en de laatste roddels weten, blijf je wat langer hangen en leert elkaar wat beter kennen >>> Carclean.nl headquarters met al het personeel die zorgen voor een lekker bakje koffie, spullen op maat en een rondleiding. Heb het al eerder gemeld maar doet het met liefde nog een keer: Dit zijn zeldzaamheden waar een héééééleboel winkels een vette punt aan mogen zuigen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Is inderdaad AAN IEDEREEN aan te bevelen Een van de beste service gevende zaken die ik ken. Snelle levering en altijd correct! Zo lang ze blijven bestaan(en detailers sterven toch niet uit.....)blijft dit mijn favoriete winkeltje Ik moet dringend eens een bezoekje brengen al is het niet achter de hoek.... Ik zal corsawim eens overtuigen om samen de tocht te maken Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Heb hier voor de rest niets aan toe te voegen...al het bovenstaande klopt als een bus!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
Focusio schreef:Is inderdaad AAN IEDEREEN aan te bevelen Een van de beste service gevende zaken die ik ken. Snelle levering en altijd correct! Zo lang ze blijven bestaan(en detailers sterven toch niet uit.....)blijft dit mijn favoriete winkeltje Ik moet dringend eens een bezoekje brengen al is het niet achter de hoek.... Ik zal corsawim eens overtuigen om samen de tocht te maken Hallo Ron; overtuigen is niet nodig....gewoon afspreken Groetjes, Wim 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2010
|
Kan hier ook niks aan toevoegen, service is super bij Carclean.nl! Bij bestelling ooit geen sprayer geleverd, even mailtje gestuurd of dat bij het product hoort of nog los moet aanschaffen antwoord: geen probleem sturen m gewoon nog even na. Top gewoon!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2009 Locatie: Omg Den Haag
|
Tim en Co zijn nog 1 van de weinige groepen mensen die ondernemen die het begrip hanteren dat ze klanten behandelen zoals ze zelfs behandeld willen worden. Daardoor hebben ze soms/vaak xtra werk cq kosten om een klant te helpen maar ze zijn een van de weinigen die beseffen wat de impact van goodwill en mond op mond reclame hiervan is. Dus dikke pluim hiervoor......ik heb ook altijd het gevoel gehad welkom te zijn....(al was het maar voor de R8.......die gozer heeft het er nu nog over hahaha). Maar ik vind ook dat er voor ons als klant een taak weggelegd blijft om van hun gastvrijheid en service geen misbruik te maken.... Zoals de TS aangeeft heeft hij het verhaal eerlijk verteld en dat siert hem......net zoals de actie van Carclean.nl . Dus ik hoop dat deze wisselwerking nog lang in stand blijft...... Alleen is de koffie nog niet te zuipen  maar ik hoop dat dat in het nieuwe onderkomen geregeld wordt...... Danny.
|
|
|
|
hahaha wat is er mis met onze koffie? Dat zijn vers gemalen boontjes hoor.  of heb je liever slootwater? Bedankt voor alle complimenten! Zoals hierboven gezegd siert het Peter dat hij eerlijk was over het laten vallen van zijn machine en dat mag beloond worden.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
Er is helemaal niks mis hoor met de koffie bij Carclean.nl .
Ben er gisteren geweest in het nieuwe pand. Meteen weer de nodige spullen meegenomen, monello polish kitt, collinite waxje, padje, foamkit, borstels en nog wat meuk.... En ja! Heb de Extractor dus kan me uitleven in mijn kofferbak.
Dennis heeft mij geholpen na een afspraak en zoals vanouds weer een superservice!
En ik geef Puff gelijk, Carclean.nl Team heeft het ondernemen tenminste serieus genomen, ook qua service!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Eerlijk is eerlijk, de service en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel van Carclean. en dat mag zeker gezegd worden
|
|
|
|
@Post#14: Hé joh, kssst ksssst wegwezen snoodaard, de boel is in goede handen .... ga nu Dana en jezelf eens verwennen en geniet van je vakantie 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
mk-us schreef: geniet van je vakantie  Hij zit gewoon stiekem in z`n eigen achtertuin van de zon te genieten Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zon?  Welke zon?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2009 Locatie: Omg Den Haag
|
Hier is het strakblauw hoor...... Enne Tim......dan zal het wel aan dat grondwater in Berschenhoek liggen hahahaha. Ik kom snel de koffie in het nieuwe pand proeven.... Zijn jullie al helemaal over???? Danny.
|
|
|
|
Helemaal over en voor 95% operationeel. Jij bent gewoon die pilotenmeuk gewend qua koffie. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
service en de koffie is perfect wou dat ik ook zo met de klanten om mocht gaan bij de baas bij de meeste zaken is service ver te zoeken als je een maal wat gekocht hebt maar hier zeker niet bij Carclean.nl is gewoon super de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2010 Locatie: -073-
|
En dat lekkere zakje met spekkies niet te vergeten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Service, kwaliteit, klantvriendelijkheid, betrokkenheid, vakkundigheid, vernieuwend, allemaal punten waar Carclean.nl een vette 10 voor krijgt! De koffie heb ik helaas nog niet geprobeerd, maar als die net zo goed is als bovenstaande punten dan denk ik dat ik daar niet meer weg kom (......om over het bekijken van de R8 van Tim nog maar te zwijgen  ) Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Wat een leuke complimenten Geweldig! Daar doe ik het voor! (ook voor een stukje salaris, moet immers ook eten  ) Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Kan het volgens mij niet beter maken Carclean.nl is echt mijn favoriete webwinkel het is altijd zo leuk om in de webshop rond te snuffelen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Het klopt allemaal! Jullie zijn top! Bij een bestelling miste ik eens een DMT, even mailen en alsnog de volgende dag in huis! Zo zie ik dat graag! Groetjes Martijn. Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2010 Locatie: Spijkenisse
|
Kan niet anders als me aansluiten bij het bovenstaande! De klantvriendelijkheid straalt er gewoon vanaf, echt geweldig! ...ik moet nog wel een keertje proberen de tijd te vinden om een bestelling op te gaan halen, zo te horen mis ik een hoop
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Niets aan toe te voegen.. alles is helemaal waar. En voor wie niet van espressokoffie houdt die moet maar een potje nescafé meenemen. Ik vind de koffie bij Carclean.nl ook prima Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Kopen bij carclean.nl omwille van goede prijzen, snelle en zeer goede service en natuurlijk een SUPERklantvriendelijkheid!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
En vergeet vooral ook niet het forum dat er nog bijhoort. Overigens geen idee waarom ik nog bij Carclean.nl bestel. Ik heb hier eigenlijk al genoeg staan. En toch blijf ik maar mijn winkelwagentje vol gooien.
|
|
|
|
Soepergrover schreef:.... Overigens geen idee waarom ik nog bij Carclean.nl bestel. Ik heb hier eigenlijk al genoeg staan. En toch blijf ik maar mijn winkelwagentje vol gooien. Ik wel: KLIK
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Vindt het ook helemaal top! Alleen vindt jammer dat er nog geen openhuis is geweest.. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Guest
|