|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2010 Locatie: utrecht
|
Mijn project mijn Alfa 156 2.0 TS 16v.  Deze auto wil ik tiptop netjes hebben nu heb ik de volgende producten in bezit: Poorboys SSR 2.5 (paars) Poorboys SSR 1.0 (geel) Poorboys Trimrestorer Megs NTX 2.0 Autoglym Super Resign Polish Autoglym Extra Gloss Protection Sonax eXtreme Liquid Wax nr. 1 Klei van Waxoyl (claybar 220Gr).(groene) Dap 500 met een stuk of 5 pads: Rood groen zwart wit orange geel Mis ik wat? tip suggestie of onmisbaar product Ik hoor het wel Vriendelijke bedankt zover
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Droogdoek, washmitt? Detailer spray voor bij de klei? APC?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
iets om je banden mooi zwart te maken, zoals Bold en Bright, Trim restorer voor het plasticwerk. Autoglym glass polish om je ramen makkelijk te laten blinken. Hoeveel tips wil je hebben ?
|
|
|
|
Voor drogen gebruik ik een gewone zeem dat werkt prima en ik heb voor het wassen zo'n handschoen met schapenvacht ik bedoel vooral middelen om de lak nog dieper te laten glanzen
product voor banden is wel een goede
voor bij de klei gebruik ik een shampoo oplossing voldoet prima maar een detailer spray ga ik wel meebestellen bij de volgende bestelling
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Een zeem werk inderdaad prima, maar de kans op krassen vergeleken bij een goede droogdoek is erg groot. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik zou toch maar een droogdoek gaan nemen in plaats van een zeem  Als je die eenmaal gebruikt hebt dan kom je tot de conclusie dat een zeem helemaal niet zo "prima" werkt... Het dieper laten glanzen van de lak heeft met de voorbereidende stappen te maken (kleien, polijsten, glaze) en niet met de laatste stap (wax/sealant). Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Gaat er ook een droogdoek op het lijstje samen met de detailerspray
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
monello/menzerna deed het veel beter op mijn gemma verde 147. als claylube zou ik born slippy refill concentrate nemen , kost 10 euro, en levert verdunt 2.5 liter claylube op. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,220 seconden.