Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Hologram Opties
MDP
#1 Gepost : maandag 24 mei 2010 21:57:17
Rang: Lid

Ik heb een tijd terug vogeluitwerpsel (rottigerotkreng!) op de motorkap gehad. Dit zag ik toen ik thuis kwam van mijn werk en het zat goed ingebrand. Het schadeherstelbedrijf waar ik kom heeft dit vervolgens gepolijst alleen is nu een hologram zichtbaar. Krijg je deze eruit met polijsten? Zo nee: hoe wel?

Alvast bedankt!
Alfa Romeo Cento Quaranta Sei
bartr123
#2 Gepost : maandag 24 mei 2010 22:03:57
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Met een DA een zwarte pad en Monello finale,verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.
Opel Antara 2008
Festool
3M
MDP
#3 Gepost : maandag 24 mei 2010 22:19:44

Thanks! Je mag me wel vertellen wat een DA is. knipoog
bartr123
#4 Gepost : maandag 24 mei 2010 22:22:01

Da is een Dual Action machine,zoals de hier zo bekende DAP500
Opel Antara 2008
Festool
3M
MDP
#5 Gepost : maandag 24 mei 2010 22:24:00

Ok! Die gaat er sowieso komen zodra ze weer te bestellen zijn. knipoog

Bedankt voor je bijdrage Bart! great
bartr123
#6 Gepost : maandag 24 mei 2010 22:25:39

Mocht je er eerder vanaf willen dan ben je hier van harte welkom!
Opel Antara 2008
Festool
3M
MDP
#7 Gepost : maandag 24 mei 2010 22:33:36

Ik moet er toch een keer aan geloven, het heeft nu lang genoeg geduurd! Misschien wel fijn om te meeten. Iemand met ervaring kan/mag me voorzien van handige tips en adviezen. Zodra de DAP weer leverbaar is, ga ik hem bestellen. Ik hoop dat het startpakket weer leverbaar wordt!
bartr123
#8 Gepost : dinsdag 25 mei 2010 12:46:50

Zodra je hem hebt geef je maar een seintje,dan spreken we wel wat af.
Opel Antara 2008
Festool
3M
Surreallistic
#9 Gepost : maandag 13 september 2010 12:51:53

Effe een hologram-gekoppeld vraagje: kun je hologrammen maskeren met bijv. Blackhole??
nicknameless
#10 Gepost : maandag 13 september 2010 12:55:44
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Ja hoor, alleen zal het uitstel van executie zijn want na een tijd komen ze net zo hard weer terug.

Beter weghalen dan maskeren knipoog

Surreallistic
#11 Gepost : maandag 13 september 2010 13:03:23

Snap ik. Is nl. een gevolg van de overgespoten motorkap bij mij. Zal eea nader toelichten in dat topic. Heb de vraag hier gesteld omdat dit specifiek over holgrammen gaat knipoog
HaroldV
#12 Gepost : maandag 13 september 2010 21:37:45

bartr123 schreef:
Met een DA een zwarte pad en Monello finale,verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.

met alle fijne polijstproducten, smartwax all-in-one en nog meer.
en ja....zelfs handmatig

wat je ook kan doen is even teruggaan naar die spuiterij en hun even laten na polijsten knipoog
stimpy68
#13 Gepost : dinsdag 14 september 2010 7:50:37
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

En dan weer de boel laten vernaggelen.... ohoh Die gasten weten totaal niet waar ze mee bezig zijn, zag ik ook al bij het ophalen van mijn auto bij de spuiter na het repareren van een schade.... Ik zie een doffe plek, ja meneer dat is van het uitwaaieren van de blanke lak, okay, ik los dat zelf wel op met polijsten, de man kijkt mij vreemd aan, ja maar hij is al gepoetst hoor. Ja dat is te zien! Hoe bedoeld u?
Nou die hologrammen van de machine staan er goed in! Ah, u heeft een heel scherpe blik en heeft er kijk op. Inderdaad!
Zegt de man nog van, ik zou willen dat mijn medewerkers zo'n scherpe blik hadden.... surprised Dat zegt genoeg....

Ja, ik had kunnen eisen dat ze het beter hadden gedaan, maar dan weet ik zeker dat ik er nog niet tevreden mee ben, en dan doe ik het liever zelf.
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
I'm not crazy. My mom had me tested.
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Aficior
#14 Gepost : dinsdag 14 september 2010 21:54:04

En je lak wordt waarschijnlijk zo verduveld dun beste Stimp...
Inderdaad beter zelf doen.

Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.)
K L I K K E R D E K L I K
I am the King of bling!
Marijn
#15 Gepost : dinsdag 14 september 2010 23:40:35

stimpy68 schreef:
En dan weer de boel laten vernaggelen.... ohoh Die gasten weten totaal niet waar ze mee bezig zijn, zag ik ook al bij het ophalen van mijn auto bij de spuiter na het repareren van een schade.... Ik zie een doffe plek, ja meneer dat is van het uitwaaieren van de blanke lak, okay, ik los dat zelf wel op met polijsten, de man kijkt mij vreemd aan, ja maar hij is al gepoetst hoor. Ja dat is te zien! Hoe bedoeld u?
Nou die hologrammen van de machine staan er goed in! Ah, u heeft een heel scherpe blik en heeft er kijk op. Inderdaad!
Zegt de man nog van, ik zou willen dat mijn medewerkers zo'n scherpe blik hadden.... surprised Dat zegt genoeg....

Ja, ik had kunnen eisen dat ze het beter hadden gedaan, maar dan weet ik zeker dat ik er nog niet tevreden mee ben, en dan doe ik het liever zelf.

Ja ik ben wat poetsen nog een noob, maar de auto van de vriend van me zus was ook een drama.

Die kocht een nieuwe tweedehands auto. Zaten krasjes op de voorklep, dus afgesproken met de dealer dat ze die eruit zouden polijsten. Dus zo gezegt zo gedaan, hij de volgende dag bij ons op bezoek, en ik keek naar de motorklep en zeg...ehm de krasjes zitten er nog in(toen was het zelfs al donker aan het worden). Volgende dag ik koop een parkeerkaartje voor zijn auto, sta nog te kijken naar de klep(stond dit keer in de zon) Het hele spoor was te zien die de machine afgelegt had. Ook hadden ze daar van afplakken niet gehoord, want zijn kunstofdelen boven de motorklep waren wit uitgeslagenwoeps

Was even extra ter bevestiging van jou verhaal
mk-us
#16 Gepost : woensdag 15 september 2010 9:57:50
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Toevallig afgelopen maandag iemand geholpen wiens motorkap en voorzijde een week of 6 geleden was gespoten.
Hij had naar zeggen 'een rare wittige / vage vlek' op de motorkap.
In mijn ogen hadden het 2 dingen kunnen zijn, een hologram of een slecht uitgepoetste wax.
Toen ik de auto zag was meteen duidelijk, 1 grote hologram.
Met de DAP deze zéér simpel weten weg te halen ( en de rest uiteraard ook meegenomen, verbazingwekkend hoe mooi nieuwe lak weer kan worden na een behandeling blij )

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire