|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2010
|
hey iedereen, ik heb een klei kit gekocht en nu eenmaal op een volledige auto gebruikt, kan iemand mij vertellen hoelang zo een kleiblokje mee gaat of is dit na 1 maal gebruiken rijp voor de prullebak? grtjs
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Afhankelijk van de vervuiling en de afmeting van de auto, kun je er gemiddeld 5 tot 7 auto's mee doen. Gebruik niet het hele blok klei, maar deel het in 2 of 3 stukken. Het stuk wat je het meest gebruikt heb of het viest is, kun je nog perfect gebruiken voor de velgen Klei wat gevallen is, gelijk weggooien Bewaren in een afsluitbaar doosje of potje. Spraytje lubricant erbij.  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
bedankt voor je antwoord' ik bewaar het kleistukje sowieso int het doosje met dekseltje wat erbij zit, grtjs!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2009 Locatie: Alphen aan den Rijn
|
Bij mij zat er geen doosje bij, gewoon in een plastic iets wat kapot gaat als je het gaat gebruiken. Ik heb het nu na gebruik in een boterham zakje gedaan, beetje spray erbij en zie wel hoe het er uit ziet als ik het weer wil gaan gebruiken. Als je maar blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komenSeat Ibiza 6J5 1.4 16V 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Als je een Meg's Clay kit koop dan krijg je er een doosje bij ( tenminste destijds wel )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
De plastic potjes van Schwarzkopf gelwax ( voor je haar ) zijn ideaal om stukjes gebruikte klei te bewaren. Ze zijn vocht dicht en stapelbaar Ik heb er altijd verschillende liggen ( harde klei zachte klei klei alleen voor velgen ) Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ik bewaar m'n klei in van die vacuumbakjes voor kliekjes etc. Ideaal, ze kunnen niet uitdrogen. Spray er wel altijd wat spray & wipe bij voor het geval dat.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-3-2010 Locatie: Vlaardingen
|
Citaat:De plastic potjes van Schwarzkopf gelwax ( voor je haar ) zijn ideaal om stukjes gebruikte klei te bewaren. Goede tip! Robert
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2010 Locatie: Drachten
|
Ik bewaar mijn klei in zo'n wit afsluitbaar bakje van de chinees waar bami in heeft gezeten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Als ik twijfel aan de "vuilheid" van een stukje klei dan neem een nieuwe en gebruik het oudere stuk voor de onderkant van de auto of voor de velgen. Ik bewaar mijn klei in een bakje van de Remia Sathésaus. Ik heb ook een keer hier gelezen dat iemand de tuperwarebakjes van zijn vrouw hierovor gejat had. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
 bedankt voor de reacties! ik had wel een gedacht dat ik het kon bewaren in het doosje wat erbij zat, maar wist niet goed hoeveel auto's met 1 blokje gedaan konden worden, tis een blokje van 80 gram meen ik, maar zals eerder vermeld zal hij dan waarschijnlijk een auto of 4 a 5 meegaan? grtjs
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Je zult het ook gaan merken aan de structuur en kleur van de klei. De klei wordt slapper en begint af te brokkelen, bij wijze van. Het hangt af van de vervuiling van de auto´s die je gedaan hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Heb ooit die van poorboy's world gekocht, incl. bakje. Zit nog wel wat pb klei in, maar etiket is er al lang af. Mooi potje! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Met jeroen! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,274 seconden.