|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Even de foto's van de meest recente Mierlo mini meet. Tekst komt (misschien) later. Marc op z'n gemakje bezig met de velgen.  Denis ging de achterbank van de Audi te lijf met Niels z'n extractor.  Vlekkerdevlek.  Zelfde vlekkerdevlek.  De detailstek van Niels.  De rest stond nog buiten.  ..terwijl Niels al aan de DAP ging.  Met de bekende flesjes.  Lekker weer om de auto te wassen.  Een motorruimte na 15 maanden gebruik en ruim 53000 km.  Valt alleszins mee qua vuil. Helaasch geen na-foto gemaakt. Stel je dezelfde foto voo, maar dan zonder vuil  Het serieuzere werk  Zo. Die is eraf.  En die viezigheid moet er dus ook af.  De remmerij.  Schone achterbank na behandeling met de extractor.  Nadat Marc en Denis vertrokken waren, kwam Leon met zijn witte bolide.  Op een glazen dak mag je gelukkig flesjes Need For Speed zetten.  Work in progress.  Dat Zaino spul vereist opperste concentratie.  ... DAPpen ook (evenals foto's nemen; foto is beetje vaag)  Als laatste nog een keer Niels en Leon in actie.  Nou Niels, kom maar op met die foto.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Vraagje: wie is wie ? ( ken er een aantal qua gezicht maar prettig om poppetje bij naam te zien ) s.v.p.
|
|
|
|
Mk-us: heb er nu wat tekst bijgeklopt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Bij deze de enige foto die ik gemaakt heb Joost druk bezig met het verwijderen van dikke klodders Rimwax.  Deze keer ook weer aardig bezocht. Allen bedankt voor de gezelligheid en Joost, bedankt voor het plunderen van de Carclean.nl voorraad voor mij en voor de worstenbroodjes. 'S avonds bij het terugbrengen van de sleutel (nee, heb nog geen eigen sleutel), werd mij het volgende gezegd: Volgende keer ga je deze maar doen, hierbij ging het om een zwarte Mercedes Benz ML.. . Dus bij deze kan ik met zekerheid zeggen: Word Vervolgt Nog even de forumnaam bij de namen: Niels=Alteaniels Joost=Soepergrover Denis=OnsDenis Marc=Marc Leon=Leonneke
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Was weer erg leuk Tot de volgende meeting.........
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-4-2009 Locatie: Helmond
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Dank voor de medewerking! Ziet er gezellig uit, leuk juist zo die mini-meets 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zag er gezellig uit mannen! En de wagens zien er weer prachtig uit!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Hoho Denis, niet te veel van die grote auto's dan kan er niemand meer bij. Verwacht trouwens dat de ML die ik moet doen, niet al te schokkend is. In het bedrijf worden alle auto's (meestal 2e hands) bij binnenkomst NAT gepolijst. En deze is voor prive gebruik aangekocht dus deze gaat ook minder mishandeld worden. Weet nog niet wanneer ik die ga doen trouwens, denk dat ik maar vraag wanneer hij op vakantie gaat, dan hoeft ie de auto ook niet zo 123 terug.
|
|
|
|
alteaniels schreef:Joost druk bezig met het verwijderen van dikke klodders Rimwax. Wax dun opsmeren is zoooo 2009. Dikke klodders FTW! Maar goed, was weer gezellie. En de el-cheapo worstenbroodjes smaakten net zo goed als die dure van de bakker. Laat maar horen wanneer je die ML gaat doen. Misschien kan ik je dan eens een keer wel meehelpen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2010 Locatie: Lommel, Belgie
|
@alteaniels,
Wist helemaal niet dat dit gehouden werd?
Leuke opkomst.
|
|
|
|
@Peer, dat heeft voorlopig nog een reden. Misschien ga ik in de toekomst van te voren een oproep plaatsen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Ik zou hier ook wel in geïnteresseerd zijn, als het een "openbare" meeting zou worden. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Citaat:de el-cheapo worstenbroodjes smaakten net zo goed als die dure van de bakker Joost, dat mag je de volgende keer dan eens bewijzen.
|
|
|
|
Wil ik best een keer bewijzen. Neem jij dan de worstenbroodjes mee? Van die dure. Van de bakker.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-6-2010 Locatie: Noord-Brabant
|
Heren ben nieuw in de wereld die detailleren heet. Mijn vraag is of ik eens een keer bij een van jullie mag komen kijken - en als je het durft te laten helpen - om de tricks of the trade onder de knie te krijgen.
Ben zelf woonachtig in de buurt van Mierlo.
Mocht je er geen probleem mee hebben pm me dan aub.
|
|
|
|
MORGEN Zondag 12-12 Last Minute Mierlo Mini Meet (zie deze en andere Mierlo meet topics) Begin +/- 8 uur tot +/- 18 uur Er kunnen nog wel 3 auto's bij. Stuur even een PM bij intresse, voor gegevens ed.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Was weer leuk niels Heb maar 2 foto's gemaakt met mijn telefoon:   Ben zo te werk gegaan: Foamen met Autobrite - Super Snow Foam. Wassen met DJ Sour Power. Ramen gedaan met Pro Vision Glass Scrub & Pro Vision Rain Clear Rain Repellant Liquid en nagelopen met CG Streak Free Window Clean. Kleien met groene Sonax klei & PB Spray and Wipe. Polijsten met PB Professional Polish 2 met groene(cut 1) pad en daarna finale op groen. Banden met Meguiar's Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection & velgen met Smartwax RimWax. Kunststof delen met PB Trim Restorer. En als toetje de wax, motorkap met DJ skull candy, en de rest met Wolfgang Fuzion (waarvoor nog dank niels). Tot de volgende meeting.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,407 seconden.