|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Wij Nederlanders zijn ongeduldige mensen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Ben er ook wel benieuwd naar van hoe en wat nu , krijg al wat vraag naar voor het schoonmaken van wat interieurs met de Extractor Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
Heb al twee opdrachten in de wacht staan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2009 Locatie: Almelo
|
Sinds ik gisteren met een vuile broek in de auto ben gaan zitten (don't ask en nee, niet op DIE manier vuil) heb ik er ook "iets" meer haast mee. Daarnaast heb ik al een paar auto's die ik wil behandelen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010 Locatie: Duiven
|
ik twijfel nog steeds... Ik wil er 1 kopen Maar voor die ene x in gebruik vind ik het weer iets TE in prijs. In huis hebben we al een stoomreiniger en een goeie stofzuiger dus daarvoor is hij niet meer nodig... Wie weet me over te halen ^^
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
Citaat:Sinds ik gisteren met een vuile broek in de auto ben gaan zitten (don't ask en nee, niet op DIE manier vuil) Klinkt heel fout! Was ze blond? Kon het niet laten.. Nog even serieus: als er een echte groupbuy wordt opgezet de komende twee weken (vanaf zaterdag), dan mag je mij er bij zetten. Ik ben dan op vakantie, maar ik wil absoluut de extractor!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2009 Locatie: Almelo
|
BMW4Life schreef:Klinkt heel fout! Was ze blond?  Ja, ze was blond. Nee, het was geen meisje/jongetje: het was een lollie in m'n broek (en nee, geen vleeslollie LOL) die gesmolten was toen ik erop ging zitten en niets in de gaten had Maar misschien was dit onbewust mijn manier om zeker te weten dat ik een exctractor nodig had
|
|
|
|
Zijn ze er al bijna er staan wagens in de rij te springen om behandeld te worden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
En een heleboel bureaustoelen bij ons op kantoor Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Twente
|
Ik doe graag mee! 70. MLL  Saab 900 Classic Full Pressure Turbo 1993 & VW Polo 1.4 Highline 2002
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Is er al meer duidelijk over de accessoires die meegeleverd worden? Zoals een smalle zuigmond voor in de auto? -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2010 Locatie: Keerbergen
|
+70!
71. JeroenM 72. Ronald MK1 cabrio
edit: Ronald toegevoegd
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
Ben weer terug van weggeweest  Maar verder niet stil gezeten met detailing. Vandaag had ik de extractor van Eelco geleend en met resultaat dat ik er ook 1 wil Eelco zei kijk even op Carclean.nl daar zijn ze met een Groupbuy bezig. 71. JeroenM 72.ronald MK1 cabrio LOL hier ook een edit All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
73. Rény Het overtuigende argument: jaaaaaa maar daar kunnen we de bank ook mee schoonmaken nadat de hond een modderbad heeft genomen Puur toevallig kwam vandaag mijn eerste gallon bestelling apc binnen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Hattem
|
Ik heb mijn vrouw ook war voorbeelden laten zien van resultaten die behaald kunnen worden. Daarna heb ik benadrukt dat onze tweeling van nog geen 2 jaar de komende jaren flink wat sporen kunnen gaan nalaten op het tapijt.
Ze is helemaal om! Ik mag er ook 1 bestellen! Dan is een Group Buy net zo leuk. Ik doe ook mee!
74. Patrick R.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
We zitten bijna alweer op de 3kwart van de benodigden Dus dames en heren van Carclean.nl , kunnen jullie ons al wat meer gaan vertellen hierover???? Enja , begin ongeduldig te worden Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2009 Locatie: Riemst (Belgium)
|
ik ook  We willen details  He wauw, daar is hem
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Tim op 30/6 schreef:Ik probeer van de week de boel hier kort te sluiten, die 100 gaan we wel redden  Sjonge! Daar in Bergschenhoek hebben ze lange weken...... Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Een nieuwe week begint pas na een vrije zondag. Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2010 Locatie: Someren eind
|
Hopelijk hebben ze dan snel een vrije zondag. Wil graag de Extractor hebben. Mijn bekleding begint te schreeuwen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
Hoppakee, weer één erbij 74. Patrick R. 75. Danny Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
76. Chieltandwiel (mag via D-J) --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
klopt het dat de "oude"uit de webshop weg is?? Dan zal het niet lang meer duren dat de nieuwe komt. Ben benieuwd naar een datum, kan bijna niet wachten All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-5-2010 Locatie: Regio Delft
|
Ik doe mee! 77. Thavipah
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-7-2010 Locatie: Friesland
|
Tim, is er nog nieuws?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009
|
Ik heb ook wel behoefte aan een Extractor. Als we inderdaad naar de € 135 of minder gaan, wil ik er wel een komen ophalen bij Carclean.nl .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010 Locatie: Den Hoorn ZH
|
Goedzo Den! Neem hem nou ook maar, toppie, kunnen we samen klooien... Kan misschien iemand al wat meer duidelijkheid geven over enige leveringdata en accesoires (daar zijn al tal van vragen over gesteld, maar nog niet beantwoord...)
|
|
|
|
Ehm was er al gevraagd om meer informatie
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Het probleem is als volgt, de fabriek zit met een zomersluiting en daardoor kan het langer duren. Hou er rekening mee dat het vanaf nu nog 8 weken zal duren. Omdat we financieel niet zoveel machines voor kunnen schieten, zal elke deelnemer straks 35% van deze machine aan moeten betalen. Ik probeer deze week een artikel aan te maken waarmee je die aanbetaling kan doen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-9-2009 Locatie: Wageningen
|
Geen probleem. Zodra hij online staat doe ik de aanbetaling.  Is er al wel meer bekend over de accessoires die erbij zitten?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Dat is een goed idee Tim! Weet je al tot hoe lang de aanbetaling geldig is? Ik ga morgen 2,5 week op vakantie en wil natuurlijk wel van dit buitenkansje gebruik maken en alvast voorschieten. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
De 35%, das prima, maar je mag echt wel even wat meer info geven. Welke accessoires zitten erbij, levering, garantie ed. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Guest
|