|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-3-2010 Locatie: kinrooi BE
|
Hallo,
Waarschijnlijk is deze vraag al tig keren voorbij gekomen, maarikzou toch graag willen weten welke product of klei ik kan/moet gebruiken om insekten/lijkjes (gedroogde lijkjes) kan verwijderen ?? ik heb PB Bug squash en meg consumenten ( de witte ) klei. zal het dit doen of moet ik agressieve clay ofzo kopen?? oh ja en welk glijmiddel is mij aan te raden voor die clay of andere als ik agressiever moet gaan. Vele groetjes Erwin
oh ja , ik lees delaatste tijdook veel over cleaners is dit een stap diemoet gebeuren tussen clayen en polijsten of hoef je dit niet te doen??
Mijn idee van detailen is
wielen & banden Wassen 2 emmers sponningen ( als het nodig is ) drogen ( droogdoek ) Clayen ?? cleanen ?? Polijsten Eventueel Glaze PB Wax 1 of meerdere lagen
greetz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Vliegenlijken laten zich prima verwijderen met het gebruik van Bug Squash (1:3 verdund bijvoorbeeld). Voor je begint met wassen beetje insprayen en je wast ze zo weg. Na gebruik van Bug Squash wel even opnieuw waxen, want het haalt voor mijn gevoel wel (een deel van) je waxlaag weg. Restanten kun je idd kleien, met bijvoorbeeld de klei die je zelf noemt. Als kleivloeistof kun je bijvoorbeeld Meguiar's Last Touch nemen (1:1 met water) of de Dodo Juice Born Slippy (ook verdund). Hoever een en ander verdwijnt hangt er vooral vanaf hoe lang de vliegen hebben kunnen inbakken. Meestal laat het zich wel redelijk verwijderen. Op het zwarte deel van mijn eigen auto heb ik er zelf ook ontzettend veel problemen mee, schijnbaar is mijn lak er erg gevoelig voor.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
+1 En wat ik altijd doe is het volgende: als m'n vrouw thuiskomt van haar werk dan spuit ik direct de voorkant van de A2 in met Bug Squash. Even laten intrekken/weken en afspuiten met de HD. Heb je nooit last van ingedroogde vliegenlijkjes.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Mmm, vandaag dus Bug Squash gebruik....koste toch wel ff wat moeite hoor om al die vliegjes eraf te krijgen, ondanks de BS... --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
T is een hulpmiddel, geen wondermiddel he?! Eea hangt ook af van hoe lang de vliegen er op hebben gebakken, en hoe warm de lak is geweest.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
en de verdunning is ook nog een factor  ik vind het een goed spulletje! Voor mijn eigen auto gebruik ik het nauwelijks, maar de rest wat hier thuis staat/auto's van anderen vind ik het onmisbaar! Meestal gebruik ik t 1:3, maar soms is puur gewoon de uitkomst  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Eelco schreef:T is een hulpmiddel, geen wondermiddel he?! Eea hangt ook af van hoe lang de vliegen er op hebben gebakken, en hoe warm de lak is geweest. Ja, das waar....tis geen wondermiddel. Ik gebruik ook 1:3. Ik heb nog een hele zomer om er eens goed mee te leren werken --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,327 seconden.