Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

4 Pagina's 123>»
Chemical Guys Opties
Tibby
#1 Gepost : donderdag 24 juli 2008 7:53:28
Rang: Lid

Took the liberty om een Chemical Guys topic aan te maken.

Allereerst een vraagje aan Tim. Chemical Guys heeft een aantal luchtverfrisser producten in hun assortiment. *Click* Komen deze producten ook nog naar Carclean? regels

Ik heb het wel bij concurrenten gezien, maar heb van huis uit meekregen om niet vreemd te gaan. pfrlt
Groet, Ludo
stimpy68
#2 Gepost : donderdag 24 juli 2008 8:08:11
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

Luchtverfrissers.... tja, je moet er van houden, ik hou er niet van om een penetrante nep geur in de auto te hebben. Geurtjes zoals cocos, pina colada, dennegeur etc. Misschien een beetje rare vraag, maar waarom zou je je auto bijvoorbeeld naar pina colada willen laten ruiken (ik zou alleen maar dorst krijgen LoL ). Van al die chemische luchtjes krijg ik alleen maar pijn in mijn hoofd.
Mijn interieur ruikt vaak alleen maar een beetje naar Meguiar's NXT Tech Protectant, voor de rest geurloos.
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
I'm not crazy. My mom had me tested.
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
sjoerdnijhuis
#3 Gepost : donderdag 24 juli 2008 8:08:22

Goeie vraag knipoog

Ik liep zelf ook al ermee LoL kan het natuurlijk niet bij een concurrent halen..... wink2
Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten.
“It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.”
Powered by Festool
Tibby
#4 Gepost : donderdag 24 juli 2008 9:03:41

Mensen zijn erg enthousiast over de coconut scent, dus die wil ik wel eens uitproberen. Het schijnt een hele milde geur te verspreiden, mits je natuurlijk niet de hele fles leeg spuit.

Dingen zoals kersen en pina colada hoeft voor mij ook weer niet pfrlt

Groet, Ludo
Tim
#5 Gepost : donderdag 24 juli 2008 9:26:51

We kunnen het leveren denk ik, ik zal het eens na moeten vragen. We haalden het uit Engeland en wilde het daarna uit Duitsland halen, maar beide importeurs zijn een beetje bang gemaakt door de mannen van Chemical Guys. sarcastisch

Hoewel binnen de EU vrij verkeer van goederen is, en wij daar dus gewoon zouden mogen kopen, proberen de Chemical Guys mannen (USA) de levering elke keer te blokkeren. Ik heb zelfs het idee gekregen dat er wat intimidatie aan te pas is gekomen. zweep

Waarom al die moeite vanuit Chemical Guys zou je zeggen? Dat komt omdat er een nieuwe importeur in Nederland is. Deze importeur geeft een korting op de producten die net de helft is van de korting die gangbaar is in onze branche. Er valt op die manier dus geen droog brood aan te verdienen voor ons. Bovendien is er een aantal andere dingen voorgevallen waardoor wij besloten hebben nooit meer bij de Nederlandse importeur te kopen.

Chemical Guys USA probeert, tegen alle EU regels in, ons te dwingen om in Nederland te kopen! Er blijken zelfs contracten te zijn waarin staat dat de importeurs alleen in eigen land mogen leveren. Dus Chemical Guys gooit er nog een stukje kartel tegenaan ook.

Dus Neelie Kroes, kom er maar in! ja

Best zonde, want zonder al te veel moeite kunnen wij een mooi Chemical Guys assortiment neerzetten. Chemical Guys USA wedt op 1 paard en de Nederlandse importeur is niet haalbaar voor ons, jammer.
I'm the Master of Bling!
EHA
#6 Gepost : donderdag 24 juli 2008 9:44:22

Ik heb zelfs wel twee luchtverfrissers in de auto.

één onder de bestuurdersstoel en één onder de achterbank.
Waarom ??

De vorige eigenaar van mijn wagen was nogal een roker.....
Ik heb tot nu toe al twee flessen Sonax ( sorry Sven ) Smoke-ex gebruikt, hiermee was een groot deel van de lucht al verdwenen.
Om de laatste restjes rook-lucht uit m'n auto te krijgen heb ik daarom nu voor de hierboven beschreven oplossing gekozen van de lucht verfrissers.

Ik moet zeggen dat het resultaat er naar is.
Na de behandelingen met Smoke-ex was 80% van de lucht al verdwenen.
Alleen als de wagen een periode afgesloten in de zon had gestaan rook je het weer meer.
Nu met de verfrissers erin is het helemaal verdwenen.

Wellicht nog één keer een behandeling met smoke-ex en klaar is klara.....euhhh Eric
Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje
Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
Tibby
#7 Gepost : donderdag 24 juli 2008 9:53:27

Bedankt voor de uitleg Tim, altijd jammer als bedrijven dit soort praktijken uit proberen te halen. Uiteindelijk snijden ze zichzelf in de vingers.

Mocht het product hier op voorraad komen dan houd ik me aanbevolen ja
Groet, Ludo
nicknameless
#8 Gepost : donderdag 24 juli 2008 10:16:41
Review goud: Topinzet voor het maken van reviews!Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigDetailer brons: Plaats regelmatig details.

Ik kan me een geurtje herinneren die echt ziek ruikt
Deze ruikt echt naar chemische troep

New Cart Scent

Zelf gebruik ik de coconut scent, heerlijk lief

Patrick

- Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste
- Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
stimpy68
#9 Gepost : donderdag 24 juli 2008 10:28:48
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

EHA schreef:
Ik heb zelfs wel twee luchtverfrissers in de auto.

één onder de bestuurdersstoel en één onder de achterbank.
Waarom ??

De vorige eigenaar van mijn wagen was nogal een roker.....
Ik heb tot nu toe al twee flessen Sonax ( sorry Sven ) Smoke-ex gebruikt, hiermee was een groot deel van de lucht al verdwenen.
Om de laatste restjes rook-lucht uit m'n auto te krijgen heb ik daarom nu voor de hierboven beschreven oplossing gekozen van de lucht verfrissers.

Ik moet zeggen dat het resultaat er naar is.
Na de behandelingen met Smoke-ex was 80% van de lucht al verdwenen.
Alleen als de wagen een periode afgesloten in de zon had gestaan rook je het weer meer.
Nu met de verfrissers erin is het helemaal verdwenen.

Wellicht nog één keer een behandeling met smoke-ex en klaar is klara.....euhhh Eric

Ik zou dan eerder een ozon behandeling aanraden, ben je in 1 keer van die lucht af. Al die luchtjes maskeren alleen maar, en lossen het probleem niet op.
nicknameless
#10 Gepost : donderdag 24 juli 2008 10:31:08
Review goud: Topinzet voor het maken van reviews!Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigDetailer brons: Plaats regelmatig details.

Of als een ozon behandeling te duur is, kun je met een extractor aan de slag. Dit verhelpt ook al een groot deel van het geurprobleem.

Whistle

Patrick

EHA
#11 Gepost : donderdag 24 juli 2008 10:41:41

@nicknameless :

Heb je het artikel nummer nog ergens liggen.
Denk dat ik deze ook ga kopen....
Heb nog een bankstel in de woonkamer staan dat behandeld mag / moet worden!

En voor € 129,- kun je je geen buil vallen lijkt me.....
Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje
Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
nicknameless
#12 Gepost : donderdag 24 juli 2008 10:48:53

EHA,

Op de site van de Neckermann staat ie niet meer. Op Marktplaats ie ie nog wel te vinden.
Waarschijnlijk de hele partij van neckermann opgekocht weetniet

LINK

Als de link het niet doet, moet je even zoeken op: autobekledingreiniger.

Patrick

Xizer
#13 Gepost : donderdag 24 juli 2008 12:45:05

Gezien het feit dat het allemaal gebruikte bekledingsreinigers zijn lijkt me niet dat ze zijn opgekocht. De nieuwprijs van 199,- die erbij vermeld staat klopt overigens ook niet. Nieuw kost hij 129 dus 99 euro voor zo'n gebruikte machine vind ik best nog veel geld.
Sven S8
#14 Gepost : donderdag 24 juli 2008 13:09:57
Review goud: Topinzet voor het maken van reviews!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Dit is zo te zien wel een zwaardere uitvoering dan die van Neckermann/Wehkamp... Gewoon opbellen en zeggen dat je 'm voor €75,- meteen komt halen. Kun je je geen buil aan vallen denk ik.

Re geurtjes: ik gebruik de Meg's Odor Eliminator, die werkt goed! Heb van Tim wel eens zo'n houten geurhangertje gekregen, die ziet er wel leuk uit en hij verspreidt een heel subtiel geurtje. Valt niet echt op, dus prima!

Als je leer hebt kun je dat ook een keer met Poorboy's Leather Stuff behandelen... dan ruikt de auto naar leder!

Nog meer geurproducten! feest

En als je perse cocos wilt kun je altijd nog wat gladde interieurdelen in de Pete's 53 zetten, of wat Dodo Light Fantastic! geniet

Chem Guys zijn niet slim bezig, ten eerste is het oneerlijk, ten tweede onderschatten ze kennelijk het potentieel van Carclean, ten derde komt zo'n actie erg onsympathiek over. (Niet goed voor het imago van een merk). Heel dom...nee

Audi S8

"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
Timon
#15 Gepost : donderdag 24 juli 2008 13:51:06

Tim schreef:
We kunnen het leveren denk ik, ik zal het eens na moeten vragen. We haalden het uit Engeland en wilde het daarna uit Duitsland halen, maar beide importeurs zijn een beetje bang gemaakt door de mannen van Chemical Guys. sarcastisch

Hoewel binnen de EU vrij verkeer van goederen is, en wij daar dus gewoon zouden mogen kopen, proberen de Chemical Guys mannen (USA) de levering elke keer te blokkeren. Ik heb zelfs het idee gekregen dat er wat intimidatie aan te pas is gekomen. zweep

Waarom al die moeite vanuit Chemical Guys zou je zeggen? Dat komt omdat er een nieuwe importeur in Nederland is. Deze importeur geeft een korting op de producten die net de helft is van de korting die gangbaar is in onze branche. Er valt op die manier dus geen droog brood aan te verdienen voor ons. Bovendien is er een aantal andere dingen voorgevallen waardoor wij besloten hebben nooit meer bij de Nederlandse importeur te kopen.

Chemical Guys USA probeert, tegen alle EU regels in, ons te dwingen om in Nederland te kopen! Er blijken zelfs contracten te zijn waarin staat dat de importeurs alleen in eigen land mogen leveren. Dus Chemical Guys gooit er nog een stukje kartel tegenaan ook.

Dus Neelie Kroes, kom er maar in! ja

Best zonde, want zonder al te veel moeite kunnen wij een mooi Chemical Guys assortiment neerzetten. Chemical Guys USA wedt op 1 paard en de Nederlandse importeur is niet haalbaar voor ons, jammer.

Tim, wat je zegt is niet helemaal waar. Ik heb ervaring met Caterpillar (een compleet andere tak van sport maar hetzelfde verhaal) en die beschermen hun lokale dealers net zo, zij het niet strenger. Dit is niet verboden.
De regel vanuit het merk is: De importeur van dat land mag alleen service verlenen in zijn "eigen" land.
Voorbeeld:
Ik werk voor een grote baggeraar veel in het buitenland. We kopen veel machines in Nederland. Stel een in Nederland gekochte CAT gaat stuk in Nigeria op een werk waar wij hem nodig hebben. Dan moeten wij service vragen bij CAT Nigeria. Dit is gedaan om juist dealers in armere landen te beschermen tegen grotere en rijkere collega's. Anders zou de importeur van Nigeria voor de tweede keer niks verdienen terwijl er wel met een heleboel CAT's in zijn land wordt gewerkt. Dit is geen kartelvorming dit is simpelweg bescherming van de eigen dealers en geen strafbaar feit.

Helaas is de importeur van Chemical Guys NL niet zo goed als de importeus van GB of D maar dat is een ander verhaal. Misschien is het verstandig een klacht bij het hoofdkantoor van CG neer te leggen over de importeur van NL.
stimpy68
#16 Gepost : donderdag 24 juli 2008 14:00:18

De NL importeur van CG heeft op het verkeerde paard gewed.... en heeft verloren rofl
Sven S8
#17 Gepost : donderdag 24 juli 2008 14:15:19
Review goud: Topinzet voor het maken van reviews!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Dat klinkt allemaal heel nobel tegenover 'arme landen' hoor, maar we hebben het hier over rijke westerse landen. Da's een beetje appels vs peren vind ik.

Doe mij maar open marktwerking, da's uiteindelijk beter voor iedereen. Die kunstmatige protectie lijkt op papier soms leuk, maar werkt uiteindelijk meestal averechts uit (zoals de meeste kunstmatige ingrepen).

Als ik in Duitsland pech krijg, en ik bel m'n Nederlandse monteur op omdat ik wil dat hij het fikst moet ik dat toch weten? Mijn auto, mijn centen. Het zou van de gekke zijn als ik dan verplicht werd naar een Duitse garage te gaan.

Maar meer to the point, je kunt overal poetsspul inkopen waar je wilt, het spul wordt zelfs op internet aangeboden via sites als marktplaats etc. Waarom zou een bonafide bedrijf als Carclean.nl dan ineens afhankelijk moeten zijn van de grillen van één mannetje die een monopoliepositie wil in NL?

We leven in de EU, als dat ook maar iets betekent moet je ook overal in de EU kunnen inkopen. Vrij verkeer van goederen, vrije marktwerking >.<
Audi S8

"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
Tim
#18 Gepost : donderdag 24 juli 2008 14:27:14

Timon schreef:

Tim, wat je zegt is niet helemaal waar. Ik heb ervaring met Caterpillar (een compleet andere tak van sport maar hetzelfde verhaal) en die beschermen hun lokale dealers net zo, zij het niet strenger. Dit is niet verboden.
De regel vanuit het merk is: De importeur van dat land mag alleen service verlenen in zijn "eigen" land.
Voorbeeld:
Ik werk voor een grote baggeraar veel in het buitenland. We kopen veel machines in Nederland. Stel een in Nederland gekochte CAT gaat stuk in Nigeria op een werk waar wij hem nodig hebben. Dan moeten wij service vragen bij CAT Nigeria. Dit is gedaan om juist dealers in armere landen te beschermen tegen grotere en rijkere collega's. Anders zou de importeur van Nigeria voor de tweede keer niks verdienen terwijl er wel met een heleboel CAT's in zijn land wordt gewerkt. Dit is geen kartelvorming dit is simpelweg bescherming van de eigen dealers en geen strafbaar feit.

Helaas is de importeur van Chemical Guys NL niet zo goed als de importeus van GB of D maar dat is een ander verhaal. Misschien is het verstandig een klacht bij het hoofdkantoor van CG neer te leggen over de importeur van NL.

Ha Timon,

Het geheel heb ik tijdens mijn 'Informatique-tijd' en nu wederom juridisch laten onderzoeken.

Het verlenen van service vind ik nog een ander verhaal. Ik kan me voorstellen dat landen met verschillende regelgeving over service, garantie en aansprakelijkheid niet elkaars service moeten gaan uitvoeren.

Bij ons gaat het puur om de handel zoals ik het omschrijf, dus dat wij overal mogen kopen binnen de EU. Service op de producten handelen wij zelf af, no problem.

Het beperken van afzetgebied binnen de EU, let op binnen de EU is van essentieel belang, is voor iedereen vrij en dat kan en mag niet beperkt worden door contracten of vooraf bepaalde afzetgebieden.

Wel is het zo dat Chemical Guys bezwaar mag maken op beeldmerken die wij van ze zouden kunnen gebruiken, maar meer dan dat ook niet.

Chemical Guys USA heb ik al correct, maar duidelijk laten weten wat ik ervan vind, maar ze snappen het daar niet helemaal! Van mijn zeer uitgebreide email kreeg ik een reactie van 1 regel terug blij
I'm the Master of Bling!
rover75
#19 Gepost : donderdag 24 juli 2008 18:31:43

Alle BOBO's in al die rijke landen hebben hun mond vol over open marktwerking!.......
behalve als je aan hun eigen produkten cq marktwerking komt.
Wat ik doe is van die NON VALEURS geeeeeeen produkten kopen.
Er zijn nl genoeg andere perfecte produkten te koop van eerlijke ondernemers!
Dus Tim , laat je niet kisten!
Tim
#20 Gepost : donderdag 7 augustus 2008 23:44:51

Was een beetje aan het surfen en kwam er net achter dat Chemical Guys niets meer is dan een private label van de fabrikant: Warner Chemicals. Ze hebben geen eigen chemist in dienst zover ik het begrijp.

Niet dat daar iets mee mis is hoor, want Meguiar's koopt ook bij verschillende fabrikanten in, maar zie dienen nog hun eigen 'recept' in en hebben hun eigen chemisten.

I'm the Master of Bling!
Sven S8
#21 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 0:09:07

Verhip ja... Zit ook nog iets van 'carwashchemicals' onder, wat weer linkt naar een site met.... Chemical Guys producten, die weer geregd is op 'Smart Inc.'

Lijkt een beetje op zo'n set matroesjka poppen. Maak er een open en er komt een andere tevoorschijn. Beetje last van MPS? LoL

Oh ja, wie komt deze namen bekend voor:

Audi S8

Tim
#22 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 14:04:36

Grappig! Komt me zeker bekend voor. hehehe

Binnenkort krijgen we dus:

I'm the Master of Bling!
Snitser
#23 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 14:51:14

Tim,

Is dit een grapje of.........Whistle
Tibby
#24 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 15:46:22

Als ik het goed begrijp koopt de firma chemical guys al haar spullen gewoon in, plakt er een label op en verkoopt ze weer door. Daarnaast hebben ze nog een private label (Smartwax) met dezelfde producten die voor meer verkocht worden?
Groet, Ludo
Tim
#25 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 16:21:46

Je gaat door voor de koelkast, Ludo!

@Snitser: Wie weet!
I'm the Master of Bling!
rodders
#26 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 19:48:24
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigDetailer brons: Plaats regelmatig details.Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

ik heb de chemical guys pinna colada scent, en vind hem in tegenstelling tot wat de meeste mensen er hier van denken wel lekker. Geeft gewoon een lichte frisse geur af aan het interieur en dat staat me wel aan, ook de cocconut scent is heel goed.
Het enige nadeel van de pina colada scent is dat je elkaar keer aan de heer agenet moet uitleggen dat je niet gedronken hebt, maar dat het gewoon de wagen is die zo ruiktgeniet

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
Centoquarantasette
#27 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 19:53:55

Sven S8 schreef:
Waarom zou een bonafide bedrijf als Carclean.nl dan ineens afhankelijk moeten zijn van de grillen van één mannetje die een monopoliepositie wil in NL?
.<

Gelukkig mag je als consument in de EU nog wel zelf kiezen welke producten en merken je koopt. Lekker laten staan dus die produkten. Monopolisten zonder klanten hebben de neiging niet lang te leven.

of zoals ik tegen telefonische verkopers pleeg te zeggen: "Als vrije consument maak ik gebruik van mijn recht uw merk uit te kotsen".
Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute
Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
poetsertje
#28 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 20:59:58

nou zeg ik met mijn boerenverstand (das dus positief bedoeld) hoe in hemelsnaam kan US controleren aan wie CG D zijn waren levert.
Hij neemt zijn beste relatie, legt de situatie uit en levert via die relatie aan Tim.

Gebeurt in mijn branche vaak genoeg bij zogenaamde dealerschappen.
De ene hand wast de andere. Als ik dan weer eens wat terug kan doen is het ook zo geregeld.

Maar die weg zal vast al bewandeld zijn.
Tim
#29 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 21:19:22

Inderdaad, het hoefd allemaal niet moeilijk te zijn. Komt ook wel goed hoor, maar er valt wellicht een andere mouw aan te passen.
I'm the Master of Bling!
Sven S8
#30 Gepost : vrijdag 8 augustus 2008 21:20:19

Tim schreef:
Grappig! Komt me zeker bekend voor. hehehe

Binnenkort krijgen we dus:

Is ook een idee. Geen gez..eur met beeldmerken en zo.

Poetsertje's idee snijdt ook hout. wink2
Audi S8

Soepergrover
#31 Gepost : zondag 17 mei 2009 13:25:39
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Tibby schreef:
Als ik het goed begrijp koopt de firma chemical guys al haar spullen gewoon in, plakt er een label op en verkoopt ze weer door. Daarnaast hebben ze nog een private label (Smartwax) met dezelfde producten die voor meer verkocht worden?

Sorry dat ik een wat ouder bericht quote, maar ik heb nog een vraag over de relatie Chemical Guys <-> Smartwax.
Ik wist wel dat het van dezelfde leverancier afkomt (iemand heeft mij weleens verteld dat Swartwax meer de consumentenlijn is van CG), maar is het nou echt waar dat ieder Smartwax product ook wel een CG counterpart heeft, waar dan (nagenoeg) hetzelfde inzit? Dan betaal je dus eigenlijk meer voor de hippe verpakking en de marketing rond deze producten? Zou wel jammer zijn, want de productlijn ziet er wel interessant uit.
Heeft iemand al weleens een vergelijkingstest gedaan van een paar 'zusterproducten'?

Overigens kan ik me er als klant niet zo heel erg druk over maken dat Chemical Guys eigenlijk alleen maar spullen inkoopt, bestickert en weer verkoopt. Zolang het maar goed spul is (naar ik heb begrepen is dat ook wel) en enigszins betaalbaar. Het is natuurlijk voor Carclean.nl wat 'vervelend' om zo zaken te moeten doen. Ik ben dan ook blij met jullie inspanningen om deze spullen voor een redelijke prijs te kunnen verkopen.great Al met al blijft detailen toch een prijzige aangelegenheid.

(voor een zuinige krent als Soepergrover is het zaak om zijn hobby's eens wat zorgvuldiger te gaan kiezen sarcastisch )
stimpy68
#32 Gepost : zondag 17 mei 2009 13:29:24

Citaat:
Dan betaal je dus eigenlijk meer voor de hippe verpakking en de marketing rond deze producten?

In grote lijnen komt het daarop neer. Niet alles is hetzelfde, maar een veel dingen wel. CG heeft een groter assortiment. Als de prijs dan ongeveer hetzelfde zou zijn, dan is het niet zo erg, maar de normale prijzen in NL voor Smartwax zijn in principe niet verhouding.
Soepergrover
#33 Gepost : zondag 17 mei 2009 13:32:53
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Over marketing gesproken: de Nederlandse importeur zou weleens wat meer werk kunnen stoppen in dat Smartwax productfoldertje. Staat vol met spelvaute sceptisch
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
4 Pagina's 123>»
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire