|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2009 Locatie: Hedel
|
Hallo, Ik heb een probleempje met mijn wieldoppen, ik krijg ze maar niet schoon. Ik heb wheel brightener geprobeert en ik heb ze zelf geprobeert in de vaatwasse schoon te krijgen maar nog steeds niet het gewenste resultaat... Iemand tips? Dit is verslavend!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Zet er even een foto bij, dat geeft wat meer een idee van wat er mis kan zijn. Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2009 Locatie: Hedel
|
RedCat schreef:Zet er even een foto bij, dat geeft wat meer een idee van wat er mis kan zijn.
Hans Ik denk dat iedereen wel weet hoe zwarte aanslag op wieldoppen eruit ziet vandaar dat ik geen foto geplaatst heb. Het is denk voornamelijk remstof wat er niet af te krijgen is.... Dit is verslavend!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Wieldoppen (=plastic) zijn poreuzer dan gelakte velgen. Hierdoor kan het vuil dieper in de poriën vast gaan zitten. Probeer eens de wieldoppen met klei schoon te maken. mocht dit nog niet voldoende helpen, dan zou je een nieuw setje wieldoppen moeten kopen of ze overspuiten. Succes  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,125 seconden.