|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009 Locatie: Steenhuffel (België)
|
Komen deze produkten nog terug? Want heb deze eens bestelt en was er heel content van. Nu zijn mijn bussen bijna op en moet terug gaan bestellen. Chemical Guys - Heavy Duty Red Hot Degreaser - 473ml Chemical Guys - Oranje degreaser - 473ml Greetz Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ik denk het niet, de vraag is minimaal en de producten presteren niet beter dan andere producten naar onze mening. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Spijtig, zeker de red hot degreaser vind ik een topper. Maar aan de andere kant, je kan niet alles in het assortiment houden. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
iets met CG en hele domme regeltjes (tot tegen de wet in aan toe) ik snap wel dat tim er geen zin meer in heeft. super degreaser van meg's is ook een hele goede degreaser! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Die is inderdaad ook goed, maar zoals eerder op het forum al vermeld koopt niet iedereen direct een gallon. Dat is veel, zeker van een degreaser. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
daarom heb ik een gallon aangeschaft met michelv. en mk-us (op michel v's initiatief, en regeling) dan heb je 1.3 liter voor 13.33 euro as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
ja, je hebt toch een uitleg voor alles, laten we het maar over Chemical Guy's hebben. Spijtig dat deze producten er niet meer zijn maar Carclean.nl kan niet alles in het assortiment houden. Andere alternatieven in kleine verpakking zijn: - HD Car Care Total degreaser: klik- Autoglym Engine cleaner: klik Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
rodders schreef:Spijtig, zeker de red hot degreaser vind ik een topper. Maar aan de andere kant, je kan niet alles in het assortiment houden. Ben van dezelfde mening. Het is deze die ik wil hebben. Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Probeer eens een flesje Bilt hamber surfex, dat is zeker een mooi alternatief. Anders^^ zie post van rodders  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Ik zal nog eens kijken of ik wat mee kan laten komen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Oké in orde. Dat horen we graag. Moesten ze binnenkomen bestel ik er direkt een paar hoor. Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Even een vraagje over de buckets van CG. Zoals ik het begrijp zijn die kleiner dan de emmers van Grit Guard. 16 tegen 19 liter. Het lijkt een klein verschil, maar 19 is wel heel erg veel vind ik. Bovendien is de CG bucket €6 goedkoper. Ook niet verkeerd. Nu heb ik een Grit Guard liggen hier, weet iemand of die ook gewoon in de CG emmer past? Ik vermoed van wel, maar wou het ff checken. Alvast bedankt. (Overigens die site van CG  hoe is het mogelijk dat iemand zoiets in de lucht houdt anno 2010...? )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
In de emmer van CG past ook gewoon de Grit Guard. Wat betreft de CG site... echt té overdreven al die dames. Ik mis er iets aan... smaak  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: St-Truiden, belgië
|
Heb zo enkele CG emmers staan, past gewoon een grit guard in en gamma seal op zonder probleem.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Even groot als een Meguiar's emmer. Vind het zelf niet handig zo laag. ALs je de gritguard erin doet blijft er maar weinig ruimte over. Veel water klotst bij mij over de rand met zo'n lage emmer. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
CG is 16L en Meguiar's is 13L. Heb beide zelf als eens vergeleken en foto van genomen ruime tijd geleden.  Voor mij zijn ze ideaal, groter hoeft niet want heb nu altijd nog een overschotje aan sop.
|
|
|
|
Is die 2cm 3 liter verschil? Nee toch? I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
2cm in hoogte + een beetje aan omtrek kan je misschien wel aan 3L komen Zolang bodem + top maar gelijke maten hebben om GG en GS te monteren is het goed, de rest tussenin kan fabrikant het volume aanpassen naar wens. Heb even de kleine review gepost die ik eens voor mezelf gemaakt had een tijd geleden.Meguiar's emmer http://i46.tinypic.com/2ilihsk.jpg
CG emmer http://i48.tinypic.com/ta0o7p.jpg
Dit staat overigens in de CG emmer gedrukt onderaan: http://i50.tinypic.com/30086bm.jpg
Effe tellen: 1 US gallon = 3.785L 4 US gallon = 15.14L + 1/4 US gallon = 0.946L = 16.086L En dit staat bij de Meguiar's emmer: http://i45.tinypic.com/8wxu87.jpg
Effe tellen: 1 US gallon = 3.785L 3 US gallon = 11.355L + 1/2 US gallon = 1.892L = 13.247L
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Tim schreef:Ik zal nog eens kijken of ik wat mee kan laten komen. En Glossworkz dan? please? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-2-2010 Locatie: België
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Komen die emmers ook van cg of was het zomaar een discussie?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
..zou de CG emmers liever bij Carclean.nl bestellen dan bij CG Vind ook het prijsverschil de moeite waard. Ik heb de GG emmers al eens op mijn verlangslijstje gehad, maar iedere keer vind ik het toch te duur en koop ik ze maar weer niet. Ik denk dat de CG emmers een waardevolle uitbreiding op het assortiment zouden zijn. In ieder geval ik neem er dan meteen 2!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Azibi Style schreef:Komen deze produkten nog terug? Want heb deze eens bestelt en was er heel content van. Nu zijn mijn bussen bijna op en moet terug gaan bestellen. Chemical Guys - Heavy Duty Red Hot Degreaser - 473ml Chemical Guys - Oranje degreaser - 473ml
Greetz waar gebruiken jullie die degreaser's voor dan? in de aangegeven verhouding of puur? ik heb ze beide (zo goed als ongebruikt) maar ik kan er geen geschikte werkwijze voor vinden. heb er geen werk voor dus, omdat mijn AG engine cleaner het werk meestal beter doet. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met hetzelfde resultaat.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Banden reinigen, motorruimte reinigen, deursponningen reinigen, wielkasten reinigen, kan uiteraard ook met APC, maar als je tijd niet hebt opgelet is het soms wel erg makkelijk  Het wordt verdund gebruikt, puur is véél te sterk! ( welke degreaser dan ook )
|
|
|
|
Ik gebruik eigenlijk alleen Chemical Guys - Heavy Duty Red Hot Degreaser 1:4 verdunt. Voor het ontvetten van mijn banden alvorens ik er een laagje Wolfgang Black Diamond Tire Gel  aanbreng. Had hiervoor Meguiar's Professional All Purpose Cleaner PLUS gebruikt daarvoor,maar trekt op niets voor de banden. Deed zijn werk niet goed vind ik. Daarmee zou ik dit terug in de shop willen,bestel er direkt een stuk of 5 bussen van dan. Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
|
5 flessen.. is waarschijnlijk duurder als 1 gallon meg's super degreaser as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Ja dat kan misschien zijn,kan het niet direkt zeggen. Er zijn natuurlijk nog andere degreaser's. Maar werken die wel goed genoeg,kan moeilijk 1 gallon kopen en als het dan niet goed is dan zit ik ermee. Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Kweenie of de Red Hot Degreaser ook in gallonverpakking te verkrijgen is, maar volgens mij ben je dan net zo duur uit als 5 kleine flesjes.
|
|
|
|
Als dat in gallonverpakking verkrijgbaar is dan neem ik direkt een gallon. Maar tim moet dit eerst nog willen en kunnen uiteraard. Niets verplicht hem om dit te doen. We zullen wel zien of er nog iets moest komen,anders is het uitzien naar een ander alternatief Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2009
|
Passen de CG buckets in elkaar of kan men deze alleen maar op elkaar zetten?
|
|
|
|
Die passen inelkaar net als elke andere US emmer, maar dan wel zonder Gamma Seal. Met Gamma Seal passen ze niet meer in elkaar. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
past wel maar zit dan wel erg klem ik heb er dus één met seal en de ander niet, kun je ze toch stapelen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Kan het kloppen dat er een aantal producten verdwijnen uit het assortiment van CG, zo zie ik de speed wipe quick detailer niet meer terug?
|
|
|
|
Guest
|