|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Dat klopt, we dunnen het wat uit hier en daar. Ik zal zo nu en dan wel wat inkopen, maar meer op veler verzoek. Chemical Guys heeft zoveel producten waarvan de helft amper verkoopt. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Jammer man, ik was zeer te spreken over de speed wipe quick detailer.
|
|
|
|
Dan koop je de Smartwax variant. Die is identiek. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-8-2010 Locatie: Arnhem
|
Soepergrover schreef:Ondergetekende heeft ervaring met Jet Seal 109. Na de positieve reviews hiervan een fles gekocht en ik moet zeggen dat het prima spul is. Pas geleden voor weinig ook nog een bijna volle fles over kunnen nemen, dus hier voorraad zat. Heb ook Jet Seal 109 gebruikt. Ik had me voorgenomen mijn auto 3x per jaar er mee te behandelen. Maar het zit er nu 4 maanden op en werkt nog perfect. De druppels staan er na een regenbui nog mooi op en rollen mooi naar beneden op de schuine gedeeltes. Vooral na een wasbeurt met Dodo Juice Born to be mild, glanst mijn auto als een tierelier. Erg gemakkelijk aan te brengen. Al kan ik niet goed zien wat ik wel en niet heb geraakt tijdens het aanbrengen: Seat Shadow Gray Metalic lak. Dat is dan weer een nadeeltje. Je doet er dan te veel op en daardoor is die weer sneller op. Ik heb de lak wel eerst goed voorbereid: wassen, Iron-X voor de vliegroest op de lak, kleien, polish met Monello (met het handje), reinigen met alcohol en dan de sealant. Ik snap eigenlijk niet waarom Carclean.nl deze sealant niet meer in het assortiment heeft??
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Het is niet alleen de Jet Seal; heel het merk is uit het assortiment verdwenen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Dit merk is er inderdaad helemaal uit en komt ook niet meer terug. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
alf schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom Carclean.nl deze sealant niet meer in het assortiment heeft?? Omdat de vraag naar dit merk steeds minder wordt en er genoeg uitstekende alternatieven zijn. Denk voor de Jet Seal aan de EX-P van Poorboy's, de Reload van CarPro en de Deep Gloss Paint Sealant van Wolfgang. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,206 seconden.