|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-4-2010 Locatie: Geel
|
Ik lees hier heel veel over het schoonmaken van zeer verweerde en supervuile velgen, maar eigenlijk weinig topics die specifiek gaan over het restaureren van (zéér) vervuilde aluminium velgen. Ik heb ze al een paar keer bewerkt met Turtle Wax Extreme Nano-Tech Wheel Cleaner i.c.m. een EZ Detail Auto Brush maar er is amper verbetering. De remstof is blijkbaar heel sterk 'aangekoekt'. Wie weet raad? Ik verwacht dat er veel gaan zeggen dat ik ze best ga kleien, maar zijn er ook andere velgenreinigers die je me kan aanraden, eventueel icm klei?  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Voor echt vieze velgen: Divinol of Flowey. Dit zijn hele zware velgenreinigers.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
foto's helpen waarschijnlijk ook wel wat, dan is het iets gemakkelijker in te schatten wat je nu precies bedoelt  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
ivo's schreef:foto's helpen waarschijnlijk ook wel wat, dan is het iets gemakkelijker in te schatten wat je nu precies bedoelt  ik zit nu op m'n werk dus da's nog ff lastig... maar ik zal er vanavond wat opzetten. edit: bij deze gebeurd!
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Voor echt vieze velgen: Divinol of Flowey. Dit zijn hele zware velgenreinigers. en waar vindt ge dat in den belzik? Ik heb er eens op gegoogled maar dan kom ik steevast uit op Deutsche sites...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-10-2008 Locatie: Monster
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
xbreed schreef:en waar vindt ge dat in den belzik? Ik heb er eens op gegoogled maar dan kom ik steevast uit op Deutsche sites... Ik koop dat gewoon hier bij de autowasserette om de hoek!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,167 seconden.