|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Ey, Zal ik is even een kleine projectje maken.. Is aan weer een en andere aan gebeurd aan de rolla.. Onder andere: Zonneband. Tekts op de voorruit. 3 punts gordel erweer in. G6 grill. Witte knippers. Kontje bijna kaal. Veerpootbrug. K&n inleg fliter. Wat foto's ervan.. Het kontje..  Witte knippers.  Veerpootbrug.  Grill  Totaal plaatje zonneband+ tekst en de grill..  Gr Jeffrey Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ziet er goed uit! Zou alleen die oranje lampjes vervangen! Wat zijn de verdere plannen? Velgen? Origineel/aftermarket.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Lekker autotje toch Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
|
Dat zijn er ook wel een paar op het corolla forum.. Als het mee zit: Andere velgen. Verlagen. Andere achterbumper. Wrc grill. Bedankt redcat.. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Klinkt erg netjes! Ben benieuwd! Zo heb je ook weer iets om naar uit te kijken.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Jazekers.. Blijft hobby he' Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Heb je daar je rallye voor weggedaan? Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
|
ja , die rallye deugte niet meer in mijn ogen. En moets weer veel geld worden ingestoken.. En ik was er ook helemaal klaar meet met die kut frans. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
jeffrey rallye schreef:ja , die rallye deugte niet meer in mijn ogen. En moets weer veel geld worden ingestoken.. En ik was er ook helemaal klaar meet met die k@t frans. Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
|
+ 1! Je doet me pijn in mn hart! Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
|
Dat kan heb het helemaal mee gehad. Nu lekker toyota.. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2009 Locatie: zoetermeer
|
Mooie tut met een mooie grill!
Wat is de toegevoegde waarde van zo'n veerpootbrug? Ik heb ze wel eens eerder op foto's hier op het forum gezien.....maar waar is het voor? Torsie verminderen?
Keep up the good work!
GdV
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2009 Locatie: zw drenthe
|
met een veerpootbrug versterk je de carrosserie waardoor de voorwielophanging minder bewegelijk word. Dit geeft het gevoel dat je harder/sneller door de bochten kan. Echter theoretisch gezien word de auto door de montage van enkel een veerpootbrug voor meer onderstuurd. Doordat alles stijver is worden de wielen beperkt in hun bewegingsvrijheid, hierdoor kunnen ze een kleinere sliphoek opbouwen waardoor de maximaal mogelijk dwarsversnelling afneemt. Fiat Bravo 2.0 20v HGT
|
|
|
|
Mn broer heeft ook een veerpootbrug onder zijn 106 rallye en daar is weldegelijk verschil te merken! Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
|
Bedankt gdv42.. Ze zeggen altijd beter voor de wegliging. Ik merk er wel iets van. Als je het goed wilt doen moet je achter ook zo'n veerpootbrug hebben! Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Mooie velgen...nu nog een stuk verlagen! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Dat komt nog als het goed is.. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Vandaag green stuff remblokken op gekomen.  Remt goed.. Wisser plat gelegt + andere arm.  Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Zo kleine update van mij. Laast keer schade gereden zelf.. Maar weer goed gemaakt. Paar weken terug nog in de col 845 gezet. Is nu inmiddels ook verlaagd!      Maar ben momenteel weinig bezig met de auto. Omdat ik in mijn rug heb gekregen op me werk.. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Ziet er goed uit! Maar wat zie ik boven de uitlaat?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Bedankt! wat zie je da? Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Of slecht uitgepoetste wax of hologrammen.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Dat is het nieuwe spuitwerk. Moet nog uitharden. Denk volgend jaar mee bezig ga Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,441 seconden.