|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2010 Locatie: West-Vlaanderen
|
hey, hoe zou ik deze witte vlekken kunnen verwijderen? Deze zijn zichtbaar geworden na 2 dagen.  Volgend proces is uitgevoerd: - wassen en drogen - kleien met dodo born slippy + meg's klei - polijsten met CGC2 en CGC1 - PB black hole - PB natty's blue Dank voor de hulp
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
Lijkt me dat je met polijsten je trim geraakt hebt. Beste wat je kan doen is met een borsteltje en wat apc het residu weg borstelen. Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
|
zou dit in 1 behandeling weg zijn? Wat moet ik daar bovenop nog plaatsen om deze te beschermen en voeden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Of pindakaas, moet goed werken heb ik gehoord op het forum. Dan voeden met PB Trim Restorer Of Meq Vinyl & Rubber e.d.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Of pindakaas, moet goed werken heb ik gehoord op het forum. Zou olijfolie misschien ook helpen???????????
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Geen idee! Nog nooit gehoord of geprobeerd!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Met eens platte schroevendraaier, is immers je zijknipper 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Dit is ongetwijfeld polijstmiddel en kin je volgens mij ook verwijderen met APC. Is mij in ieder geval verschillende malen wel gelukt. Wel even borstelen om goed in de porien van het materiaal in te werken. Succes, Aficior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Gisteravond langs geweest om deze vlekken te verwijderen, is prima gelukt met APC en een detailborsteltje erna een beschermend laagje geplaatst. Bedankt voor alle hulp.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,416 seconden.