|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2010 Locatie: Someren eind
|
Omdat de clinic vandaag niet doorging ivm met het slechte weer en hier in het zuiden vanmorgen een lekker zonnetje scheen, heb ik mijn GP lekker gewassen vandaag. Blijf het fantastisch vinden het werk met de glass scrub en rain clear van pro vision. Hier een klein filmpje
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Geinig spul he? Toevallig aangeschaft na de Budel meeting?
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Geinig spul he? Toevallig aangeschaft na de Budel meeting? Scrub heb ik inderdaad na Budel aangeschaft. Rain clear was een kadootje bij die bestelling. Maar wel een leuk
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
@tonyvandenbroek : mooi demonstratie van Provision op je ruiten! Gebruik het zelf ook en wil nooit weer zonder. Voor m'n gevoel hechten vliegjes ook minder sterk aan het glas, de ruitenwissers veegt ze redelijk makkelijk weg. In tegenstelling tot eerst. En uiteraad bij het wassen zijn ze ook zo verdwenen.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Dat ziet er heel leuk uit! Ben benieuwd hoelang je hiervan kan blijven genieten  Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
Mark1986 schreef:Dat ziet er heel leuk uit! Ben benieuwd hoelang je hiervan kan blijven genieten  Blijft goed zitten. Nu al enkele weken geleden (misschien al maanden), en nog steeds heb ik er profijt van. Gisteren met de fikse regenbuien zag je de voordelen er weer van.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Heb vanmorgen het spul ook gebruikt. Maar kreeg die waas er niet vanaf. Heb ik dan te dik aangebracht? Heb het op gesmeerd met het doekje wat erbij zat. Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,161 seconden.