|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Hallo allemaal,
Ik zat mij af te vragen welke pads jullie gebruiken waarvoor.
Ik doe het meeste met de dap en de bijbehorende pads, maar mijn vraag is meer voor het handwerk zoals de banden, velgen, ramen, dashboard enzovoort. Op dit moment heb ik alleen maar de : Carclean.nl - Hi-Tech Foam Applicator. Lake Country - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator Clearkote Luxury Foam Pad Applicator
Ik zie ook microvezeld pads hier en daar.
Ik hoop dat jullie mij van tips en trics kunnen voorzien over welke pads jullie waarvoor gebruiken en uiteraard de waarom.
Gr.Berkant
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dashboard: DJ Mister Pink Glaze: Blue Roo Banden: Carclean.nl Flex Foam Tire Dressing Applicator Trims: LC badstof applicator Wax: Carclean.nl Foam applicator Sealant: LC badstof applicator Provision: Carclean.nl Foam applicator  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Badstof of MF gaat ook prima voor de ramen. Eerst op het applicatorpadje sprayen, dan op het raam verdelen. Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,110 seconden.