|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-12-2009 Locatie: Brugge(B)
|
Hallo, Ik woon vlak aan de kust, en wij hebben hier veel overlast van de meeuwen. Die krengen laten ook geregeld wat vallen op de auto. Afgelopen winter, heb ik de stommiteit begaan door de meeuwenpoep te verwijderen met een emmertje water, en wat keukenpapier. Helaas nu zie ik de gevolgen; veel krassen, die achteraf bekeken moeten veroorzaakt zijn doordat in de meeuwenpoep ook restantjes van schelpjes en steentjes aanwezig zijn en ik die door het "poetsen" moet opengewreven hebben. Frappant is, dat ik dat bij mijn vorige wagen nooit gehad heb; ik rij nu Peugeot 307 metalic, en vroeger Nissan Primera daar zat een speciale keiharde lak op, waarvan ik de naam vergeten ben. Ik denk dat ik die krassen zal moeten laten wegpolijsten, als dit überhaupt nog gaat: ik ben er bang voor. Gewoon met he handje zal dit bijna zeker niet lukken. Weer wat bijgeleerd  Stom!) Mvg Ferna
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Uitwerpselen van vogels is altijd ellende Maar waarom 2 topics alleen maar over vogelshit
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Het andere topic is verwijderd (was dubbel). Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-12-2009 Locatie: België
|
vogelpoep probeer ik altijd te verwijderen door een doorweekt stukje te leggen of te deppen op de plaats. Ik denk dat dit een goede manier is.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Oplikken met de tong; nat en zacht, en als bonus een heerlijke salmiaksmaak.... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Met een MF doek en PB Spray & whipe.... --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
tinus schreef:Oplikken met de tong; nat en zacht, en als bonus een heerlijke salmiaksmaak.... Bluf dat je dat doet Overdadig insprayen met een detailerspray en heel voorzichtig met een MF doek verwijderen. Ik bleef net zo lang met Last Touch op 2mm afstand erop sprayen, dat het vanzelf lost liet Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
D-J schreef:Met een MF doek en PB Spray & whipe.... +1 werkt altijd goed. Heb nu zo'n klein PB spray flesje met Spray & Whipe achter in de auto liggen met een MF doekje.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
+2 tinus schreef:Oplikken met de tong; nat en zacht, en als bonus een heerlijke salmiaksmaak.... Wat ben jij toch af en toe een zieke ziel Martijn
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,316 seconden.