|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-2-2010 Locatie: Schiedam
|
Hallo mededetailers, Heb 2 weken geleden een afspraak gemaakt met iemand van het audiforum om mijn audi a3 te voorzien van een facelift. Mijn auto is uit 1998 en er komen nu facelift koplampen,achterlichten en grill in.(2000-2003) Hij ging hiermee aan de slag en ik ging zijn audi a6 poetsen(9 uur in de ochtend begonnen,10 uur in de avond klaar) Hierbij wat foto's: De oude koplamp  Oude koplamp met de oude grill(nieuwe heeft dikkere chroomrand aan onderkant)  Oude achterlichten  Hier de voorbumper er af gehaald om er goed bij te kunnen,moet ook wat slijpwerk verricht worden om de nieuwe koplampen passend te maken.   Hier netjes afgeplakt voor het slijpen en om wat bij te spuiten.   Verschil tussen oude en nieuwe achterlichten.links de nieuwe.  Nu wat foto's van de facelift,grill zie je dat er meer chroom onder ziet(luxere uitstraling) Koplampen zijn niet echt duidelijke foto's,maar 100 keer beter en de achterlichten.    Was ook de bedoeling om xenon 6000k in te bouwen,maar ik had de verkeerde fitting  . We hadden geen tijd om te ruilen,dus is nog niet ingebouwd. Is nu inmiddels geruild,dus moet nog even netjes ingebouwd worden. Ik vind de facelift een hele grote verandering,erg mooi. Laat maar horen wat jullie er van vinden. Jimmy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2010 Locatie: Barneveld
|
Het zijn de details die het hem doen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Ziet er stukken beter uit zo! Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooi upgrade, staat direct jaren jonger! Heb zelf drie A3's gehad van het type 8L. Twee van de eerste generatie en 1 van de allerlaatste 8L's van 2003. Staat wel een show off van op het forum. Toppie hoor!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Fraai zeg! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-4-2009 Locatie: Bergen (L)
|
toch mooi foto`s maakt muizenisen  haha ik had het al gelezen op af maar nette upgrade! Audi A3 1.8 20v Turbo S3 Recaro Interieur zwart zilver
|
|
|
|
Tnx iedereen @ kik Stephan maakt idd erg mooie foto's ja:P Binnenkort maar een setje rs6 velgen gaan halen.
|
|
|
|
heb er binnekort mischien wel te koop staan heb zelf nu bbs le mans liggen en kom nog setje sportec momo 10 bij dus mischien doe ik ze wel weg als je interssen hebt haha :P Audi A3 1.8 20v Turbo S3 Recaro Interieur zwart zilver
|
|
|
|
Misschien wel ja:P Heb je schade of is die schadevrij en zijn het originele velgen? Anders ff pmen miss voor meer info hier of op af
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Leuke upgrade, kleine details doen het hem. Ik vind bij de Audi toch wel die grote O voorbumpers heel sportief staan
|
|
|
|
@Berkant: wat zijn O voorbumpers?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Hehehe ik noem het O bumpers omdat ik niet weet hoe ze officieel worden benoemd Maar zoals deze bijvoorbeeld. 
|
|
|
|
Single frame grille.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Single frame grille. Ja precies dat bedoelde ik dus ook
|
|
|
|
zit beetje stoeprand schade aan niet echt veel verder zijn het natuurlijk geen orgieneele want rs6 heeft 5x112 en de a3 5x100 Audi A3 1.8 20v Turbo S3 Recaro Interieur zwart zilver
|
|
|
|
Dat is waar ja,zal er over nadenken.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,310 seconden.