|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Per heden hebben we besloten om te stoppen met verzending via GLS.
De kwaliteit van GLS is dermate instabiel dat we hebben moeten concluderen dat GLS niet past bij de kwaliteitsfilosofie van ons bedrijf.
Het aantal probleemgevallen met GLS was meer dan 10 keer zoveel als bij TNT. Denk hierbij aan schades, vermissingen, vertragingen en adressen die niet gevonden kunnen worden. Bovendien blijkt GLS verre van zelfstandig bij het oplossen van deze problemen, dat resulteerde in extra overhead bij ons op kantoor.
Alle pakketten worden hier identiek ingepakt, pas op het laatste moment komt de sticker erop van TNT of GLS. Aan de inpakkwaliteit kan het dan ook zeker niet liggen. TNT gaat gewoon veel constanter en netter met onze zendingen om. Bij probleemgevallen wordt het ook veel sneller en zelfstandiger opgelost.
We hebben er nu dan ook weer voor gekozen om alleen met TNT post te verzenden. We gaan wel op zoek naar een tweede partner, maar dat kan even duren. Voor onze Belgische klanten geldt dat er weer een kleine toeslag betaald moet worden, deze hebben wij verder verlaagd naar € 3,50 per zending.
Vandaag gaan de laatste zendingen met GLS de deur uit, vanaf morgen zal alles via TNT verzonden worden (ook alle orders die nog niet de deur uit zijn en waar eerder voor GLS is gekozen).I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Jammer, maar als dit voor jullie beter werkt dan zal het zo zijn  Dat terzijde, ik heb nog steeds geen enkele klacht over GLS, en zijn/waren meestal veel sneller als TNT-DPD.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Goed, als het niet werkt met een partij als GLS, moet je er ook niet mee verdergaan. Bij Carclean.nl staat kwaliteit voor prijs. Het heeft geen nut om extra werk en kosten te verkrijgen door nazorg. Blijven de TNT kosten voor verzendingen naar Nederlandse adressen wel hetzelfde?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tim schreef:Per heden hebben we besloten om te stoppen met verzending via GLS. Tim schreef:Alle pakketten worden hier identiek ingepakt, pas op het laatste moment komt de sticker erop van TNT of GLS. Aan de inpakkwaliteit kan het dan ook zeker niet liggen.. Kan dit zeker beamen, ben er regelmatig bij geweest, de produkten worden nog net niet in kluizen gestopt, zo degelijk wordt er verpakt bij Carclean.nl .  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Blijven de TNT kosten voor verzendingen naar Nederlandse adressen wel hetzelfde? Die blijven hetzelfde!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
heb zelf geloof ik 2 of 3 keer iets door gls laten verzenden van Carclean.nl 1 keer ging het goed 1 keer ging het NET goed (kon de postbode nog net tegenhouden, anders was hij er vandoor gegaan) 1 keer gin het NIET goed, toen brachten ze me pakkie in een flat hier tegenover, op een heel ander nummer.. ik had al voorgenomen niet meer met gls te laten verzenden (en de laatste keren ook tnt gekozen) en nu doet heel Carclean.nl het niet meer.. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2009 Locatie: Den Haag
|
Liever wat meer betalen, dan niets en je pakket kwijt. Mijn pakket gaat nog wel met GLS mee vandaag, want ik heb er verder geen problemen mee gehad. Maar ik kan me voorstellen dat als het 10x zoveel overlast veroorzaakt dan TNT,dat je ermee stopt! (edit; beter bezorgen ze hem morgen nog wel netjes  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-2-2010 Locatie: Schiedam
|
GLS geen ervaring mee,TnT echt super. Als ik bij Carclean.nl een bestelling plaats is tnt meestal de volgende dag er al rond een uur of 10,echt toppie.
|
|
|
|
12 guests in dit topic... Joh... Lang leve twitter dus! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Heb zelf 1x iets laten verzenden via GLS, echt helemaal nooit weer, na etenstijd 's avonds kwam die nog eens aanwandelen met me pakketje op de kop in zijn handen... Sindsdien gewoon lekker TNT "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Persoonlijk had ik er goede ervaringen mee, nooit een probleem gehad. Ik geloof dat Tim en crew het beste ervoor hebben met de klanten dus prima wat mij betreft.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Tja een aantal keer ging het goed, maar de laatste keer had ik ook schade aan het pakket (Perfect opgelost door het carclean.nl-team trouwens!). Deze keuze is dus begrijpelijk en siert Carclean.nl zelfs.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
10 jaar geleden vond ik het al een k*t bedrijf,aan hen bedrijfsfilosofie is dus niets veranderd Gaat Lekker Slecht.... Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
ericon schreef:Ik betaal wel wat meer. Wij hebben jaren met GLS spullen verzonden, ben er mee gestopt. Het is me/ons slecht bevallen, ik verzend nu weer via TNT en Transmission.
Zoals ik destijds al zei, GLS en Carclean.nl gaat niet samen. De "komt wel een keer goed" instelling van GLS strookt totaal niet met de perfecte instelling van Carclean.nl!. Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Blaricum
|
Via Carclean.nl laat ik het altijd via TNT bezorgen, heb het namelijk 1x bij een ander bedrijf gehad dat het via GLS werd verzonden. Ik ben daarna 2 weken bezig geweest om mijn pakketje terug te krijgen... Voor mij nooit meer GLS!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Hier ging het altijd wel aardig via GLS. Soms kwam een pakketje een dag later dan de bedoeling was. Dan heb ik het niet alleen over zendingen via Carclean.nl Heel toevallig werd ik net door TNT gebeld over een TNT zending die vorige week geleverd is toen ik op vakantie was. De dame vroeg me of ik getekend had of niet. Ik zei dat mijn zusje dit gedaan heeft, maar dat ze er niet was. Ik vroeg waarom ze belde. Ze deden een kwaliteitsonderzoek en wilden weten of het bevallen was. Nou met TNT nooit geen problemen, bijna altijd dezelfde postbode en die weet precies hoe of wat als we er niet zijn. Dat is het voordeel als je in een dorp woonachtig bent. Voor mij gewoon altijd TNT. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Een keer met GLS geprobeerd, daarna toch maar weer met TNT, het online moeten kiezen wat er met je pakketje moet gebeuren als je niet thuis was vind ik irritant, TNT probeert het gewoon weer en daarna gaat het naar het service punt waar er veeeel meer van zijn dan bij GLS Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2010 Locatie: Drachten
|
Ik laat het meestal afleveren op mijn werk. En wij hebben eigenlijk een vaste GLS bezorger. Dus dat gaat eigenlijk altijd wel goed... Alleen hij stinkt altijd een beetje naar zweet, dat is het enige nadeel.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Verstandige keuze mannen. Als het niet werkt dan houdt het gauw op, ze helpen wel de goede naam naar de kl*te. Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Erg jammer van dit besluit, TNT komt bij ons pas einde van de middag en de GLS altijd voor 9:00 uur Dit is uitermate handig als je iets besteld dat je de dag erna nodig hebt... Maar ja .. het is niet anders. Ik kan jullie foto's laten zien van wat TNT doet met pakketjes en geloof me... daar word je niet vrolijk van
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2009 Locatie: Limburg, België
|
Hopelijk levert TNT even vlug als GLS voor België. Tot nu toe voor wat mij betreft geen enkel slecht woord voor GLS. Rond de middag bestelling doorgeven bij carclean.nl en 's anderendaags geleverd in Limburg (België  , gewoon super. Ben eens benieuwd naar de service van TNT voor de belgische zendingen... In ieder geval respect voor jullie keuze!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Nijmegen
|
Quincy schreef:Erg jammer van dit besluit, TNT komt bij ons pas einde van de middag en de GLS altijd voor 9:00 uur Dit is uitermate handig als je iets besteld dat je de dag erna nodig hebt... Maar ja .. het is niet anders. Ik kan jullie foto's laten zien van wat TNT doet met pakketjes en geloof me... daar word je niet vrolijk van Ik nodig je van harte uit om een keer mee te rijden met TNT op mijn route. misschien dat dat enigzins een en andere duidelijk kan maken. Ik begin 'sochtends om 7uur met laden, en er zijn dagen bij, dat het zo druk is, dat je inderdaad s avondsna 7 NOG aan het rijden bent. Mag eigenlijk al blij zijn, dat de mannen en vrouwen bij TNT geen 9-5 mentaliteit hebben, en ze niet gewoon stoppen na 8uur werk. Einde van de middag is toch niks mis mee? Levering is VOLGENDE DAG, en de dag loopt niet tot 15.00u in mijn ogen. En als je plots om iets verlegen zit, had je maar beter op moeten letten en eerder moeten bestellen Citaat:Ik laat het meestal afleveren op mijn werk. En wij hebben eigenlijk een vaste GLS bezorger. Dus dat gaat eigenlijk altijd wel goed... Alleen hij stinkt altijd een beetje naar zweet, dat is het enige nadeel. Jammer weer dit... jij ruikt nog naar bloemetjes na tig uur werken, sjouwen, tillen, lopen, rijden in auto vaak zonder airco? Ik geef toe, je hebt zweet en zweet, ik baal ook als mensen naar oud zweet ruiken. Maar zelf zweet ik met dit weer ook, en als iemand daar een opmerking over wilt plaatsen, heel graag. Ik heb mijn woordje klaar. TNT is niet heilig, TIG mensen/machines zijn met de pakjes bezig, jammere alleen is dat altijd de bezorgers op hun falie krijgen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Nooit problemen gehad met GLS! Jammer van dit besluit...maar begrijpelijk als het elders wel slecht is.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2010 Locatie: Dordrecht
|
Duidelijk wisselende reacties. Mijn ervaringen met GLS zijn tot dusver beter geweest dan die met TNT dus uit persoonlijk oogpunt vind ik dit jammer. Ik snap alleen best dat mijn ervaringen niet kenmerkend zijn voor het hele bedrijf dus vertrouw ik erop dat jullie gewoon de juiste beslissing hebben genomen. En anders kom ik m'n bestelling gewoon halen....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Paulus de Boskabouter schreef:Nooit problemen gehad met GLS! Jammer van dit besluit...maar begrijpelijk als het elders wel slecht is. Zelfde hier eigenlijk...... heb volgens mij 2 of 3 GLS pakketjes gehad...alles ging prima.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2009 Locatie: Almere / Heerlen
|
Goede (zakelijke) beslissing... Heb helaas ook alleen maar negatieve ervaringen met GLS. Natuurlijk zullen er ook tevreden klanten zijn, maar Carclean.nl zal niet over één nacht ijs zijn gegaan... Any colour - so long as it's black.
Henry Ford (1863 - 1947)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-4-2009
|
Ik kan me dit besluit indenken. Heb zelf via mijn werk regelmatig te maken met de onkunde van GLS en moet daardoor ook constateren dat deze vervoerder kwalitatief een stuk minder is. Voor mij was het een reden om de zendingen van Carclean.nl met de TNT aan te laten bieden. De uitleg dat de GLS niet past bij de filosofie van Carclean.nl kan ik helemaal volgen. Opel Omega 2.0 16V Onyx Opel Omega 3.0 V6 Executive Irmscher
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Begrijpelijk besluit gezien de statistieken die bekend zijn bij Carclean.nl . Mijn voorkeur zou toch TNT verzending blijven aangezien die gozer bij ons al om 7:15 voor de deur staat dus altijd op tijd binnen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2009
|
TNT nooit problemen mee gehad, GLS daarentegen heeft vaak ongemotiveerde bezorgers, alles is vervelend. Ze durfden zelfs hier niet eens de oprit op te komen omdat ze bang waren dat er een hond zou lopen. Dus dan ga je maar staan toeteren dat iedereen gelijk weet dat je een pakketje door GLS bezorgd krijgt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-9-2008 Locatie: Rotterdam
|
Verstandige keuze, nooit een hoge pet op gehad van GLS.
Als ik een tip mag geven, ik heb hele goede ervaringen met DPD. Werken heel 'constant' en persoonlijk!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Het valt mij wel op dat het heel regio gebonden is de klachten. Hier absoluut geen slechte woorden over GLS. Altijd op tijd geweest, geen beschadigingen. TNT is hier juist ietsje minder met onregelmatige levertijden, en soms lichte schade aan de verpakking.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Bergentheim
|
Ik heb 1x iets ontvangen via GLS, een monitor (lang geleden). Ik had hiervoor moeten tekenen maar toen ik van m'n werk thuis kwam stond die mooi bij de achterdeur in de regen! Sindsdien als ik iets bestel op internet zoek ik eerst uit waarmee ze versturen, als enkel GLS de mogelijkheid is zoek ik een andere webshop die dat niet heeft. TNT heb ik totaal niets over te klagen, niet thuis na eerste afleverpoging kan ik het altijd aan het eind v/d dag bij postagentschap hier in het dorp ophalen. Neil KampherbeekPeugeot 106 1.6 Rallye bj. 1996 Alfa Romeo 147 1.9JTD bj. 2002
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
B.K. schreef:Jammer, maar als dit voor jullie beter werkt dan zal het zo zijn  Dat terzijde, ik heb nog steeds geen enkele klacht over GLS, en zijn/waren meestal veel sneller als TNT-DPD. Hier inderdaad ook geen klagen over GLS, ik vond de bezorger hier vaak zelfs vriendelijker dan die van TNT, Maar ik snap jullie als Carclean.nl helemaal, als er teveel klachten zijn moet je ingrijpen! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Guest
|