Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Carclean.nl stopt met verzending via GLS! Opties
Peter Jansen
#34 Gepost : woensdag 23 juni 2010 0:12:21
Rang: Lid

Tja, ik sta hier helemaal niet van te kijken...

Had het al wel eerder verwacht...

Groet, Peter

Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet.

Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
Christiaan
#35 Gepost : woensdag 23 juni 2010 8:40:27

Tim schreef:
12 guests in dit topic... Joh... Lang leve twitter dus!

LoL
Guest007
#36 Gepost : woensdag 23 juni 2010 9:25:38

hier ook nooit problemen ondervonden met verzendingen via GLS (en niet enkel verzendingen van Carclean.nl ). Veel hangt waarschijnlijk af van welk depot je afhankelijk bent. Maar kan het besluit van Carclean.nl wel weten te apprecieren als het de goede naam van Carclean.nl onderuit zou halen.
Toch mooi dat voor de belgische klanten het verzendtarief omlaag gaat, dus weet ik niet of het nog loont om een 2° partner te zoeken.

Maar als er toch gezocht word naar een 2° partner, waarom niet werken met Kiala ? Je kan de pakketen laten verzenden naar een Kiala punt in de buurt (en er is overal wel een afhaalpunt zoals benzinestations of krantenwinkels). En de klant kan het zelf afhalen (dus je sluit het probleem uit dat de leveringsdienst nog eens moet terugkomen bij afwezigheid).

Martijn-GTi
#37 Gepost : woensdag 23 juni 2010 9:33:11

Wat paulus al zei, tis echt regio gebonden.
Ik heb nooit problemen met TNT, komen altijd mooi rond 12:00 uur.
Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn...

Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!

Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98
I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
GWBoes
#38 Gepost : woensdag 23 juni 2010 9:41:51

Ik heb bij Carclean.nl nooit met GLS besteld maar mijn ervaringen met GLS zijn ook niet echt denderend.
Tevens heeft met TNT bestellen bij mij het voordeel dat als mijn achternaam op het pakketje staat en er niemand thuis is ze altijd weten waar ze het naar toe moeten brengen jippie
Fiat Bravo 2.0 20v HGT
Martijn-GTi
#39 Gepost : woensdag 23 juni 2010 10:09:57

Tja je hebt ook nog het verschil tussen een postbode en een postbezorger...
Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn...

Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!

Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98
I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
Tim
#40 Gepost : woensdag 23 juni 2010 10:46:55
Rang: Moderator

Je moet het zo zien:

GLS 90% van de tijd prima, 10% iets mis.
TNT 99% van de tijd prima 1% iets mis.

Dus 90% van de klanten kan heel tevreden zijn over GLS. Maar dan hebben we liever 99%!
I'm the Master of Bling!
Thegame1512
#41 Gepost : woensdag 23 juni 2010 11:27:07

TNT is nou ook niet altijd even geweldig, maar wel betrouwbaar.
Roeland
#42 Gepost : donderdag 24 juni 2010 10:33:31

Goed besluit.
Heb geen ervaring met GLS via Carclean.nl maar wel met andere postorder verzendingen en dat was niet goed.
Ongeacht waar ik bestel ik doe het altijd met TNT en hier komen ze 2 keer dag.
Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl
<--------------------------------------
l-roy
#43 Gepost : donderdag 24 juni 2010 11:47:06

balen!

tnt weigert bij mij thuis om het bij de buren af te geven niezoblij (kak-postbode!)

gls doet(deed) dit wel!

dan maar afhalen aan de balie (2 dagen later niezoblij )
*fiat 500 metallic zwart*
CXpeu
#44 Gepost : donderdag 24 juni 2010 13:13:13

Jij hebt misschien goede buren, maar de postbode van TNT moet zich ook houden aan regels de voorschriften.

In de steden is het namelijk niet altijd koek en ei. De buren zeggen TOP en bedankt devil en jij kan naar je pakje fluiten
Nici
#45 Gepost : donderdag 24 juni 2010 15:29:39

Nou, ze proberen hier anders altijd pakketjes bij de buren te dumpen en daar hebben we geen goede relatie mee (zou verder niet zo'n probleem hoeven zijn als zij niet als eerste zou flauw waren geweest om geen pakketje te willen aannemen, ik bedoel ik hoef iemand niet geweldig te vinden om een pakketje voor hem/haar aan te nemen). Maar in het geval van een bestelling van Carclean.nl werkt de "niet bij de buren afleveren" sticker dan altijd goed.

Ik heb zelf een keer een mishandeld pakketje via GLS gehad, 0 via TNT. In totaal heb ik 7 pakketjes via TNT gekregen en 4 via GLS. Dus het waren van beide ook weer niet zoveel. Het was alleen voor mij opvallend dat het via TNT altijd goed ging en het 2e via GLS beschadigd was, maar ik heb daarna toch nog 2 keer "het risico" genomen om door GLS te laten bezorgen en dat is verder goed gegaan.

Misschien is DHL een goede opvolger voor GLS, die hebben ook behoorlijk veel servicepunten. Ik denk alleen niet dat de pakketten daar standaard verzekerd zijn.
My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
davotje
#46 Gepost : donderdag 24 juni 2010 20:35:22

Goede keuze Carclean!

1e keer met GSL ging het goed, 2e keer fout maar kunnen rechtzetten. (beide Carclean)
Vriend van me z'n laptop is onlangs 2 WEKEN onderweg geweest met GLS (voor een route van 100km in vogelvlucht)

Nu online een scheermachien gekocht (bij redcoon moest iemand het kennen)
Het pakje zit momenteel in DENEMARKEN grrr (DK0063 Kolding, Denmark ),
werd automatisch verzonden met GLS natuurlijk.

Dan betaal ik echt liever 3,5€ meer om dan zeker te zijn dat ik mijn (snel en zonder zorgen) pakket krijg.

Grts
Bavo
AvdH
#47 Gepost : donderdag 24 juni 2010 21:15:43

Tim schreef:

Dus 90% van de klanten kan heel tevreden zijn over GLS. Maar dan hebben we liever 99%!

great
Zo kennen we Carclean, altijd goede kwaliteit en service en niets is hen teveel om de klant tevreden te stellen. great

Ik vind het een goed en begrijpelijk besluit.

Groet, Arie

W3N
#48 Gepost : vrijdag 25 juni 2010 14:34:35

Tim schreef:
Je moet het zo zien:

GLS 90% van de tijd prima, 10% iets mis.
TNT 99% van de tijd prima 1% iets mis.

Dan heb ik de laatste 2-3 bestellingen steeds het geluk gehad om bij de 90% te horen.
Bestellingen zijn steeds tijdig en in orde geleverd geweest.

Wat de resterende 10% betreft, ik begrijp het standpunt van Carclean.nl volkomen.
Anabasis
#49 Gepost : donderdag 23 december 2010 20:44:04

Vandaag een pakket voor mij bezorgd door DPD bij de buren (geen pakket van Carclean).

De doos is van boven en van onderen helemaal open. Je kijkt er dwarsdoorheen naar je schoenen. De doos is dus helemaal leeg.
Mijn buurman zei hier nog wat van, maar de bezorger haalde zn schouders op en reed weer weg.

Mn buurman was zo perplex dat hij er ook niet aan had gedacht om het te weigeren...
1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My Garage
Autobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole
EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands

Please visit PreludePower.com
Dibbuz
#50 Gepost : donderdag 23 december 2010 21:45:52
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Detailer zilver: Frequente detailerReview zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

DPD is echt heel erg inderdaad.

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire