|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Heb intresse in deze doek, maar is deze ook het aanschaffen waard? Gebruikers ervaringen? Alvast bedankt!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Waar wil je hem voor gaan gebruiken?
Hij is te klein om je hele auto mee te drogen, ik gebruik hem voor de hoekjes waar de Delirium bijvoorbeeld te groot voor is.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
CSF - Delirium Orange Drying Towel deze bevalt mij super goed om de auto te drogen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wil hem gaan gebruiken voor het drogen van de sponningen en onderkant van portieren e.d. Vond hem kwa formaat lekker handzaam uitzien. Met de PB doek kom je gauw op de grond vanwege de grote.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Goed idee, bekend probleem... Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ik gebruik hem zelf om de kleispray af te nemen, ideale doek daarvoor. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Mijn ervaring en van meerdere mensen is dat de Dodo doek onwijs pluist. Zelfs na meerdere keren wassen  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
+1 Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Gek maar bij mij helemaal niet meer. Ook de SN drying towel niet. Heel apart Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Pluizen? hier helemaal niet.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-8-2009 Locatie: In een boomhut
|
Ik heb hier nog zon doek en een SN doek liggen. Pluizen beide als een gek bij mij.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Ik gebruik al die "merk" doeken niet maar een micofiber handdoek. Deze dus: http://www.clasohlson.no...oduct.aspx?id=146218897
Absorbeerd als een beer en blijft dat doen, helemaal goed! en nog lekker groot ook voor nog geen tientje. Vraag eens bij een buitensportwinkel of ze die in NL ook verkopen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,221 seconden.