|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2009 Locatie: Riemst (Belgium)
|
Ik weet dat iemand een mooi overzicht had gemaakt met welke pad/welk product en welke stand op de pro900 of dap. Enkel ben ik nu al een uur aan het zoeken en ik vind het niet meer... Weet iemand waar dat staat gr King_TuuR He wauw, daar is hem
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
 En in .PDF fileOf je kan het ook hier vinden.  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Bijlagen:  PADcetera.jpg 627 KB, aantal downloads: 76.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2009 Locatie: Riemst (Belgium)
|
Ook dat was snel  Het was die van Rolf waar ik naar op zoek was. Echter die van nicknameless is ook een goeie. thx... Gaan nu voor de eerste keer met de pro900 testen He wauw, daar is hem
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ik heb destijds die van Rolf gemaakt, echter voor de 500 versie. Ik kan je vertellen dat met de DAP900 de stand 5 wel afdoende is
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2010 Locatie: Zuid-Beveland
|
Misschien een stomme vraag. Maar zijn dit ook de pads die bij het raffini starterspakket worden geleverd? Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Die in het lijstje van Rolf weet ik zeker van wel Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
RST-Smurf schreef:Die in het lijstje van Rolf weet ik zeker van wel @RST-Smurf: Thnx! @Rolf: Superoverzicht! Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
|
|
|
|
mk-us schreef:@Robbert: jip @mk-us: ere wie ere toekomt! Thnx mk-us! Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,233 seconden.