|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2009 Locatie: Belgïe | Sint-Truiden
|
Hello iedereen,
gisteren wederom een bestelling ontvangen. Hierbij zat mijn PB Wheel Sealant. Is het normaal dat deze vrij kwak is van samenstelling/structuur?
Vriendelijke groet,
Oli4
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2009 Locatie: zw drenthe
|
kwak? Hoe zouden we dit noemen in Nederland? Fiat Bravo 2.0 20v HGT
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Denk dat Olivier de puddingachtige samenstelling van de Wheel Sealant bedoelt.
|
|
|
|
In de zin van: geen vaste samenstelling zoals bv. mijn dodo diamond white wax. Een niet 100% vaste massa dus.
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Denk dat Olivier de puddingachtige samenstelling van de Wheel Sealant bedoelt. Dat bedoel ik dus inderdaad  !
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Wanneer dat zo is, dan heeft de pot (en de doos waarin het afgeleverd is) een flinke klap gehad. Doet verder niets af aan de werking van het product. Bij Carclean.nl was er ook ooit eens een pot gevallen en sindsdien is deze puddingachtig en heeft geen vaste consistentie meer. Maar werkt gewoon prima! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Perfect! Bedankt voor jullie antwoorden  !
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-7-2009
|
GWBoes schreef:kwak?
Hoe zouden we dit noemen in Nederland? Zelfs als Belg moest ik al nadenken.
|
|
|
|
Haha ... Het is misschien streek gebonden dan  !
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-10-2009 Locatie: zw drenthe
|
[offtopic]Ik kon wel iets bedenken bij de sturctuur "kwak" maar dat je dat zou gebruiken om een structuur aan te duiden vind ik nogal onsmakelijk  [/offtopic] Maar de wheelsealent is idd een stuk zachter dan bv. de Natty's. Ik vind zelf dat het een beetje de structuur van chocolademouse heeft. Fiat Bravo 2.0 20v HGT
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Ik zeg aardbeienmouse! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Is inderdaad even wennen als je het potje open doet Maar het is echt goei spul absolute aanrader Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,244 seconden.