|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Citaat:Yes, Dodo Juice turned three years of age in June. To celebrate we’re giving away a one-off wax container in a competition that is only open to the general public (not resellers or DADs). If any of your customers want to enter, details are at www.dodojuice.com/birthday and the closing date is 31st August 2010. Happy Birthday to us, and many thanks to you for your help, support and hard work as you have been an integral part of the Dodo story.
Dodo Juice is afgelopen juni 3 jaar oud geworden en ze vieren dat met het weggeven van een zeer exclusieve, gouden* wax container:
Een supermooie en zeer exclusieve collectable!
Wil je meedoen en kans maken op deze mooie pot? Surf dan snel naar:
www.dodojuice.com/birthday*goudkleurigI'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
hij is goudkleurig, niet echt goud he je krijgt hem (als je wint) gevuld met je eigen gekozen dodojuice wax, incl een aantal refills geloof ik.. ik ben nog aan het bedenken wat ik ze zal sturen as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tim... #965 Gepost : vrijdag 4 juni 2010 17:41:18  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Een eigen topic was wel op zijn plaats!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ben en blijf een trouwe gebruiker van Dodo Juice. Gefeliciteerd, en nog vele jaren!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
heb nu alleen de Lime Prime gebruikt van Dodo Juice, de Born to be mild is vandaag binnengekomen dus ik ben benieuwd naar deze shampoo!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Inderdaad gefeliciteerd! Afgelopen jaar toch erg rustig geweest vanuit Dodo, niet echt spannende producten...zal wel een druk jaartje in het lab zijn
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ze zijn druk bezig met de private label stuff voor Carclean.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
Ben ook steeds meer DJ fan aan het worden, gefeliciteerd DJ en nog vele jaren. Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,196 seconden.