|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2010 Locatie: tienen(belgie)
|
hallo, Had graag geweten wie er polish pads verkoopt van deze grote? in amerika vind ik ze genoeg maar worden niet naar belgie geleverd  en evt een backing plate voor men dap500 van 2.5" of 3". bedankt! mvg
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik weet dat Festool 80mm (= 3,14 inch) polijstpadjes verkoopt. Maarre, weet je zeker dat je een nóg kleinere backingplate op de DAP gaat gebruiken? Voor zover ik weet uit m'n hoofd is de backingplate kleiner dan de blauwe metalen kap van de DAP. Dat werkt dus niet... Neem dan en rotary met een 2,8 inch backingplate.  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ik zou gewoon de 3.5 inch plate nemen met 4'' padjes, zit je ook niet met hardheid verschil e.d. als je al lake country pad's hebt. volgens mij heeft cartec ook 3'' of 3.5'' mikem3 had die ook as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
3M heeft ook 3" spot pads. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,211 seconden.