|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: IJmuiden
|
Wat een geweldig resultaat! Ongeloofelijk! Ehh... waar meld ik me aan om dit ook te verkrijgen met mijn Brik Met Wielen? The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 145 million kilometers away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Timstone schreef:Wat een geweldig resultaat! Ongeloofelijk! Ehh... waar meld ik me aan om dit ook te verkrijgen met mijn Brik Met Wielen? Tim , je hebt een mailtje..... Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
Focusio schreef:Tim , je hebt een mailtje..... Hey Ronny, Gaan we op verplaatsing of komt hij naar ons? Groetjes, Wim 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Vriend van mij heeft ook een Jaguar. Een X-type. Werkelijk schitterende auto van nu bijna een jaar oud. Hij is er heel zuinig op en hij wast enkel en alleen door de hogedrukspuit te hanteren en geen wasborstel of zo, want hij wil heel voorzichtig zijn met zijn mooie nieuwe auto... Resultaat na bijna een jaar is dat de auto dus helemaal onder de swirls zit! Voor mij is dit een (helaas) prachtig voorbeeld dat een hogedrukspuit het op de lak aanwezige zand wel van de lak af blaast, maar dat het zand tijdens het afspuiten ook meteen ernstig aan het krassen gaat! Dus spons en zeem zijn absoluut slecht, maar alleen afspuiten is het zeer zeker ook niet. Ik zeg allemaal aan de foam! Aficior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Vandaag de eigenaar tegengekomen van de Jag en hij is enorm tevreden. Ook vroeg hij of ik het zomerweer volgende keer weer wou bijvoegen..... Mijn verhaal over het "dikke"regendruppel-gevoel heeft hij nog niet kunnen testen. Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-3-2009 Locatie: Uden
|
Prachtig resultaat 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2010 Locatie: Herentals - België
|
Een TOP resultaat landgenoot!
|
|
|
|
clioke schreef:Een TOP resultaat landgenoot! Ik heb er inderdaad veel goede complimentjes mee gekregen....en das natuurlijk leuk Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,357 seconden.