|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
In dat geval...vindt ik dat wel het minste probleem TIM&CO VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Delfzijl
|
ben ook wel voor pay pal ben zelf veel onderweg is wel handig als ik ergens anders ben en de reader niet bij me heb dus doen
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Paypal is een aardig alternatief voor als je geen gebruik kunt maken van iDeal (als je in het buitenland woont ofzo). Als je gewoon gebruik kunt maken van iDeal zie ik eigenlijk geen reden om een (duurder) alternatief te gebruiken. Voor de mensen die gebruik maken van een reader van de Rabobank: als je zowel thuis als onderweg gebruik wilt maken van zo'n reader, haal er dan gewoon nog eentje bij je bank. Die krijg je gewoon mee. Ik heb thuis zo'n ding liggen en heb er altijd eentje in mijn laptop tas zitten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-2-2012 Locatie: Kempen(BE)
|
En zelfs in 2012 doe deze het perfect Perfect voor de shoppend Belg snel betaald = Snel geleverd Goede service Carclean.nl bedankt misschien een tip paypal icoontje bij op de site Poorboy s world - Mothers - Monello (PHCW Edi. limi. 187/250) -Auto finesse - Meguiar's - eigenlijk een beetje vanalles
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
ik gebruik heel veel paypal, ik heb niet eens internet bankieren dus de enige manier die ik heb om snel geld over te maken is paypal voor mij. Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,180 seconden.