|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: omgeving eindhoven
|
Ik heb nu deze velgen, zoals je ziet zit een smalle spleet tussen de spaken en dat maakt het wat lastig om schoon te maken  Ik heb nu de EZ Detail Mini Brush en dat past er net tussen, maar echt lekker gaat het niet  Hij zou eigenlijk net een maatje kleiner moeten zijn. Ik zag ook deze stokjes, maar kan iemand mij vertellen wat de diameter van het stokje is, dus hoe dik ? en hoe flexibel is het schuimen gedeelte ?  andere oplossingen zijn ook welkom.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
rfm schreef:....Ik zag ook deze stokjes, maar kan iemand mij vertellen wat de diameter van het stokje is, Hout loopt vrij ver door naar de punt, diameter ongeveer 15 mm Werkt prima voor roosters etc in de gril, niet voor velgen (te zwak) Houd de Blokker in de gaten, soms hebben ze daar MF dreadlocks met een handvat. Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: omgeving eindhoven
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Sprayen met goede velgenreiniger en daarna afspoelen. Het geheel dan gewoon met het handje en een schone doek te lijf gaan. Daarna het geheel in een velgenwax zetten zodat vies en vuil minder pakt en een regulier sopje de volgende keer afdoende is Een orenstokje een idee ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Als in "Gullit in betere tijden"  Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
RedCat schreef:Als in "Gullit in betere tijden" *knip*plaatje*knip* Hans Deze verkopen ze ook bij Action Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: St-Truiden, belgië
|
Gewoon een kwalitatieve verfkwast of de Autoglym Hi-Tech wheel brush zijn geschikt hiervoor. Kan je dan ook gelijk gebruiken voor rond de wielbouten en de remklauw te poetsen.
Die foamstokjes houden het niet erg lang uit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Misschien dat je deze eens kan proberen.... http://www.carclean.nl/p...2st._156200_100580.aspx
Zijn handige borstels maar misschien iets te kort van haren Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,211 seconden.