Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Beta Testers gezocht voor Poorboy's World SYN1 Compound Opties
Ome Robert
#34 Gepost : dinsdag 20 juli 2010 9:19:06
Rang: Lid

En ik maar zoeken in de webshop... geen Syn1 te vinden! Totdat ik dit draadje las. Had het namelijk al eerder op het forum voorbij zien komen en ik zoek nog een middel met een bite.

Goed testen allemaal zodat ik snel wat nieuws kan bestellen! :-)

robert
rimave
#35 Gepost : zondag 25 juli 2010 18:46:59

Ik heb de SYN1 ook meebesteld en vandaag even geprobeert. Het is een superproduct. Werkt prima met de DAP500. Niet alle krasjes heb ik weggekregen, maar dat is waarschijnlijk gekomen door de pad. Ik heb de witte gebruikt. Misschien dat de oranje het wel lukt om alles weg te krijgen.

Toch voldoet SYN1 na tevredenheid. Het stuift wel heel erg, maar ach, even blazen en weg.
Het product is erg goed voor het verwijderen van swirls en kleine krasjes. Het werkt beter dan SSR 2.5 die ik al had.
Ik heb naderhand alleen gefinished met Natty's paste wax. Verder niets. Wat met de SYN1 vooral opgeknapt is is de voorbumper.
De glans was daarvan weg en met SYN1 glimt ie ook weer.

Ik ben tevreden. Neem het maar in productie. blij
Volgende keer zal ik het nog eens met de oranje pad proberen.
ericon
#36 Gepost : zondag 25 juli 2010 19:09:36

Zo super is het product niet, ..gisteren geprobeerd (metabo rotary) heb er helaas niet lekker mee kunnen werken, en dus zeer gauw de SSR 2.5 gepakt.

Ik had meer moeite om alle spetters te verwijderen dan het polijsten zelf, en geloof me die spetters zitten echt overal!.
Verder kan ik niet echt zeggen dat dit product meer bite heeft dan de ssr2.5, maar misschien kwam dat door de lak (1958).
Deze week een eerlijker vergelijk en eens op een verwaarloosde Dewoo proberen, plus wat foto's schieten met het verschil....ben benieuwd, wel even een schortje voor en de auto aan straat!.
Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire