|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-4-2010 Locatie: Westerlo
|
Gegroet, Ik wil mijn collectie aanvullen met een foam lance. Ik heb een hogedrukreiniger van powerplus, en zie dit merk niet bij de passende stukken staan. Heeft iemand een idee welke foam lance hierop past, of moet ik gelijk ook een nieuwe hogedrukreiniger aanschaffen? Wie o wie heeft de oplossing? Volgens visueel vergelijk past de "alto"-variant hierop, maar ik zou graag zekerheid hebben.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Misschien dat een fototje van de koppeling en van het apparaat wat kan helpen om te herkennen van welk merk dit een kloon is (Ik kan mij niet voorstellen dat er geen passende lance te vinden is namelijk) Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute - Senza cuore saremmo solo macchine
|
|
|
|
Ik weet niet direct hoe ik foto's moet toevoegen  , dan maar als bestandje. Maar op volgende url, zie je in het tabblad "meer beelden" een detail van de connectors http://www.powerplus.net...edrukreiniger-2100w.aspxBijlagen:  connectors.bmp 593 KB, aantal downloads: 22.
|
|
|
|
Lavor en Alto lijken mij grote kanshebbers, ze lijken zeer hard op mekaar. Nu heb ik 2 kansen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-11-2009 Locatie: Soesterberg
|
Gewoon met de hogedruk naar CC. Kan je de diverse foamlances passen.
|
|
|
|
#155 schreef:Gewoon met de hogedruk naar CC. Kan je de diverse foamlances passen. Dat is inderdaad de beste oplossing, maar 290 km heen en terug voor een pasje is me net iets te ver
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn
|
De linker adapter lijkt weer op die van Karcher
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
En deze om te vergelijken kennen we al. Hans Edit; aan de lengte van de nokken te zien zeg ik Kew/Alto. RedCat heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  koppelingen.jpg 81 KB, aantal downloads: 146.A new wax layer every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
De linker lijkt wel op een Bosch aansluiting.
|
|
|
|
Ik heb de Nilfisk/Alto besteld, en deze past wel op een powerplus, maar eigenlijk had het de Lavor connector moeten zijn. Dus: voor een powerplus hogedrukreiniger dien je een lavor connector te kopen.  Weet iemand of ik per toeval ergens de connector apart kan verkrijgen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Even CC contacteren, zal wel makkelijker op te lossen zijn als je mss denkt 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-9-2009 Locatie: landen, belgië
|
Nilfisk en lavor koppeling zijn bijna identiek, enkel de "zijstukjes" zijn breder van lavor. En een lavor koppeling ziet er IRL wel anders uit dan de koppeling die ze op bijna alle webshops hebben staan
|
|
|
|
jim schreef:Nilfisk en lavor koppeling zijn bijna identiek, enkel de "zijstukjes" zijn breder van lavor. En een lavor koppeling ziet er IRL wel anders uit dan de koppeling die ze op bijna alle webshops hebben staan En daar heb ik mij aan laten vangen, op foto lijken de lavor zijstukken bijna haaks op elkaar te staan.
|
|
|
|
Guest
|