|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Hé psssttt... We lanceren de site eigenlijk pas 1 augustus officieel, maar hij is al online. Zo willen we de site rustig testen, uitbreiden en her en der wat commentaar tot ons nemen, om de site verder te optimaliseren. Kijk eens op: http://www.motorclean.nlDe producten worden de komende dagen aangevuld trouwens. Enne, je kan gewoon met je Carclean.nl account inloggen. Is dat handig of niet? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2009 Locatie: Den Haag
|
Een hele mooie site, mijn complimenten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
Ik ben (nog) geen motorrijder, maar de site ziet er gelikt uit Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
|
Hij is qua uitstraling even anders geworden  En nu nog wat kaal wellicht, de komende tijd voegen we nog toe: - Nieuwe motorclean forum! Compleet gescheiden van dit forum - Live Chat voor Motorclean.nl - Diverse filmpjes nog koppelen - S100 producten zijn uniek voor deze shop en komen niet voor op Carclean.nl Verdere tips, suggesties en kritisch commentaar welkom. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Ziet er erg mooi uit Tim.  Lijkt qua layout op de Carclean.nl site, maar toch met een eigen uitstraling en meer motorspecifieke produktlinks in de linker balk. Met je Carclean.nl account inloggen is zeer zeker makkelijk voor degenen die een motor en auto detailen. Komt er ook een specifiek Motorclean forum bij?  Ik mis namelijk nog een link naar dit forum. Oeps, het staat er al Groet, Arie 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Spiffy! Zat er gisteren toevallig nog op te zoeken, maar uiteraard deed ie toen nog niks. Heeft Bert veel werk in zitten denk ik. Nu marineclean.nl nog.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Toppie! Ziet er zeer goed uit!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Ik blij dat ik de BMW nog niet gedaan heb, kan die gelijk in de show off Mooi initiatief, veel motorrijders zijn al wat poetsminded. - Als het kan zou ik de foto van de chopper af en toe afwisselen met wat anders. - Privacyverklaring; "volgens de Wet op de privacy" moet zijn "Wet bescherming persoonsgegevens", beter nog "conform de privacywetgeving" (breder en verderop ook gebruikt) - Eenzelfde Privacyverklaring op carclean.nl (deze is goed / er een hebben is zelfs wettelijk verplicht) Hans NB; ik mis wel iets om uit te loggen. Edit; oeps, gevonden, bovenaan naast Home en Winkelwagen. How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Keurige site! Mogelijk dat ik nog een rond moet snuffelen voor de scooter tzt Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Keurige site! Vind persoonlijk het linker navigatiemenu zelfs wat vriendelijker: Carclean.nl = interieur / exterieur / Accessoires / etcetc >>> klapbaar MC= wassen/drogen / reiniging / polijsten etcetc >> onder elkaar Klein tipje van flipje: op alfabet zetten ( staat nu bv velgenreiniger / bandenreiniger / velgenwax maar dat is misschien mijn persoonlijke afwijking
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Kleurige site! Ik word er happy van
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009
|
mk-us schreef: Klein tipje van flipje: op alfabet zetten ( staat nu bv velgenreiniger / bandenreiniger / velgenwax maar dat is misschien mijn persoonlijke afwijking
Inderdaad erg nette site! Alfabet is denk ik niet de voornaamste volgorde in deze... Zo te zien heeft men geconcentreerd op de volgorde van verwerken. Eerst reinigen, dan beschermen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Volledig met je eens ( daarom vind ik o.a. het linker navigatimenu ook prettiger ), maar doelde op de keuzelijst daar onder: je gaat bv niet een velgenwax opzetten en daarna de remmenreiniger  Maar goed, hij is nog niet officieel online, dus 'ze' nog niet over de knie heen leggen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-8-2008 Locatie: ZH
|
Gaat zeker een leuke site worden (ook met een forum) leuk leuk leuk Ik gaat het zeker volgen Lenn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
@Car clean crew; Stel dat ik bij een volgende bestelling nog een paar producten van s100 (of iets anders wat enkel via motorclean te bestellen is), kan dat dan in dezelfde doos verzonden worden? Of is zulks administratief niet bij te houden? There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-4-2009 Locatie: Bergen (L)
|
ziet er netjes uit hoor! Audi A3 1.8 20v Turbo S3 Recaro Interieur zwart zilver
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Kan ik 2 profielen aanmaken. 1 voor de auto's op CarClean 1 voor de motor op MotorClean Overeenkomst is dat alles zwart is met chroom. VW Passat 3C, 2008, 2.0 TDI - 170 pk - Highline - Zwart en een VW Passat 3C, 2009, 1.4 TSI - 122 pk - Highline - Zwart
|
|
|
|
PT Cruiser schreef:@Car clean crew;
Stel dat ik bij een volgende bestelling nog een paar producten van s100 (of iets anders wat enkel via motorclean te bestellen is), kan dat dan in dezelfde doos verzonden worden? Of is zulks administratief niet bij te houden? Dat moet volgens mij mogelijk zijn! Ik zit even te denken, kan iemand testen op om motorclean S100 producten in zijn mandje te gooien en dan in te loggen op Carclean.nl, ik denk dat het wellicht zo zou kunnen dat de producten dan op Carclean.nl opeens in je mandje staan, maar ik weet ik niet zeker. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Tim ik heb even gedaan wat je wilde en het werkt product zit gewoon in me mand bij Carclean.nl wat ik er op motorclean heb ingegooid.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Heb het zelf ook geprobeerd Tim, hier werkt het ook. Groet, Arie 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
Tim schreef:Dat moet volgens mij mogelijk zijn! Ik zit even te denken, kan iemand testen op om motorclean S100 producten in zijn mandje te gooien en dan in te loggen op Carclean.nl, ik denk dat het wellicht zo zou kunnen dat de producten dan op Carclean.nl opeens in je mandje staan, maar ik weet ik niet zeker. Getest Tim, Je kan gewoon met je webshop inloggegevens van Carclean.nl inloggen op motorclean.nl je krijgt gewoon 1 winkelwagen voor 2 sites... Verder een mooie site, lekker overzichtelijk. Alleen die chopper zou ik laten rouleren met andere categorieen motoren zoals sport, supersport, tour e.d. Zou laat je zien dat het voor elke motor is en niet alleen voor choppers. Maar dat is mijn mening.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Of bijvoorbeeld een contunue roulerende afbeelding van verschillende typen motoren? Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Ziet er goed uit! Toyota Corolla E11 bj'98 zwart 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2009 Locatie: Venlo
|
Ziet er mooi uit, alleen het verlanglijstje van Carclean.nl laat hij niet zien. verder top, zal de link plaatsen op het forum van mijn motor club. Of nog even niet, tot de test fase is afgelopen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Carclean.nl maar dan anders.  Ziet er goed uit.  Maar....ik denk dat ik een heeeeeeel klein foutje ontdekt heb (weet het niet zeker, internetpagina's zijn altijd zo browsergevoelig). Als ik op de link in het eerste bericht van dit topic klik, en dan vervolgens op de motorclean.nl site direct kies voor "Foams en vuilloswekers" dan wordt de omschrijving onder het kadertje geplaatst. Zodra ik er met de muisaanwijzer overheen beweeg, springt de omschriving mooi naar het kadertje. Als ik vervolgens terug ga staat de tekst telkens weer mooi in het kadertje. Het is dus zeker geen heel vervelend "probleem". Ik gebruik overigens Internet Explorer 8 (Exacte versienumer: 8.0.6001.18928). In Google Chrome (die ik ook geïnstalleerd heb staan) werd de tekst wel gewoon in het kader geplaatst. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Ziet er goed uit die Motorclean site Daar kunnen ze bij Carclean.nl nog wat van leren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, super zeg! Verder zou ik idd die chopper-foto Of laten rouleren of Vervangen door het motorclean logo. Ben trouwens ook benieuwd wat het voor nieuwe merken gaat bieden voor de motor (S100 is natuurlijk al een bekende via motozoom ed.) Enne, mijn aanbod staat nog steeds wat betreft een poets-meeting. daarbij...mocht je een moderator nodig hebben voor het nieuwe forum....let me know! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Errug mooie site! Pertje af hoor  Ik kom dezelfde fout als Nici tegen. Maar verder erg leuk. Mooie kleuren ook. Hoe willen jullie dat gaan doen met een tweede forum? Jullie moeten op 2 plekken aanwezig zijn met modden. Komen er mods bij of houden jullie het eerst in eigen hand? Beide fora zullen vast meer tijd van jullie gaan vragen. Niet lullig bedoeld natuurlijk. Kan jullie uitbreidingen alleen maar toejuichen -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Ziet er leuk uit hoor. Systeem lijkt veel op die van Carclean.nl  Alleen mis ik nog wel wat producten her en der (ketting) Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-7-2010 Locatie: Genk, Be
|
 Had me al vergist, Dacht dat het producten waren voor de motorruimte  . Blijkbaar niet Maar fijn dat de motorrijders ook ergens terecht kunnen. Groetjes Romain
|
|
|
|
Hartelijk dank allen! - Het plaatje op de homepage zal gaan rouleren, dus dat komt goed. - Missende producten in groepen, dat klopt, dat wordt de komende tijd steeds verder aangevuld - Dat er een vleugje Carclean.nl doorheen zit is logisch, immers zelfde mensen en ontwikkelaars zitten achter de site. - Ik kan het probleempje van Nici niet zo snel reproduceren? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Hmm..dat zul je altijd zien. Misschien de moeite waard om het nog eens te proberen. Ik bedenk me net dat het misschien met de Tekengrote te maken heeft. Ik heb deze op "Groter" ingesteld staan. Je moet dan dus echt direct nadat je op jouw eigen link in het eerste bericht van dit topic geklikt hebt op "Foams en vuilloswekers" klikken. Ik denk dat er ook nog geen historie voor de site aanwezig moet zijn. IK ben even niewsgierig geworden. Is er eingelijk een reden waarom alleen de Autobrite foam daar wordt aangeboden. Is de Bilthamber minder geschikt voor motoren? Of moet hier alleen nog tijd in gesotoken worden om het uit te breiden? My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
mooie site  ik zag de link al staan op jullie busje een tijd geleden. 1 punt! ik zou de kleur stelling toch veranderen naar of rood of een donkerblauw oid. oranje lijkt erg veel op de kleur stelling van een grote motor acc. site (Motozoom) anders word er mischien een verband gelegd. motozoom is onder veel motorrijders bekend. andere vraag, komen er nu ook meer motor specifieke machinaal polijst producten? kleinere pad's? (kleiner dan de 4"  gr.Bart groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met hetzelfde resultaat.
|
|
|
|
Guest
|